//

zonder coptelefoon geen geluid uit de iphone te krijgen

zonder coptelefoon geen geluid uit de iphone te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een gek probleem. Ik heb Fw 1.1.2 er een tijdje op staan en dat werkt perfect. Echter gisteren in de bus heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-07, 10:29
ook_gek ook_gek is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: heerlen
Berichten: 62
Standaard zonder coptelefoon geen geluid uit de iphone te krijgen

Ik zit met een gek probleem. Ik heb Fw 1.1.2 er een tijdje op staan en dat werkt perfect. Echter gisteren in de bus heb ik muziek zitten luisteren voor het eerst met koptelefoon en sinds dien heb ik het probleem dat ik zonder koptelefoon geen geluid heb.

Echter als ik een ander melodie wil instellen hoor ik wel geluid, en hands free bellen doet het ook. Dus ligt niet aan de speaker want die werkt gewoon.

Met koptelefoon aangesloten hoor ik wel alles.

Dus wat ik kan bedenken is dat hij in de koptelefoon mode blijft hangen.

Hoe is dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-07, 11:46
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

een politietelefoon?

Heb je toevallig al wat topics hier doorgelezen? Volgens mij was een oplossing om met koptelefoon de boel af te spelen en dan opeens de plug eruit te trekken.
Probleem is dat je telefoon op koptelefoonmodus blijft staan. Zou daardoor op te lossen zijn als ik het goed heb.
  #3  
Oud 24-07-08, 17:07
Floeske Floeske is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard geluid iPhone "koptelefoon/belsignaal"

Mijn iPhone geeft aan als ik mijn geluid zachter zet dat dit het geluid van mijn koptelefoon is, maar deze zit er helemaal niet in, tevens als ik mijn koptelefoon er niet in heb zitten heb ik ook geen geluid ....aaaaaaa help
  #4  
Oud 25-07-08, 09:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heel bekend probleem dit. Zoek eens op 'geen geluid' en je komt er vast wel uit.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel Sli iPhone algemeen 3 12-02-11 10:16
Iphone 4 geen geluid uit luister gedeelte!!! mickymouse iPhone algemeen 0 23-12-10 20:51
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
Kensington LiquidAux --> geen geluid meer uit iPhone zelf gerbrand iPhone accessoires en onderdelen 0 07-06-09 09:01
Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! iphonecollega Unlock [archief] 23 15-06-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.