iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Notities werken niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/36982-notities-werken-niet-meer.html)

Jelle Huysmans 25-06-09 18:00

Notities werken niet meer
 
Na de update naar 3.0 werken mijn notities niet meer, al mijn oude kan ik niet meer bekijken, hij smijt me er telkens uit en ik kan ook geen nieuwe meer schrijven?

WvK 28-06-09 00:33

Heb hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Ook al melding van gemaakt: zie o.a. https://forum.iculture.nl/f14/i...eltopic-4.html
Volgens mij heeft er nog niemand gereageerd.... Dus als je een oplossing vindt dan hoor ik het graag!

grt,
WvK

cerealkiller 01-08-09 15:25

nog steeds geen oplossing hiervoor?

porsche 15-08-09 12:08

Ik heb ook hetzelfde probleem...

CrazyAlpha 15-08-09 20:36

same here, verschillende keren opnieuw installed maar zonder resultaat, can somebody help!

evmw 15-08-09 20:42

Doe een restore of verwijder je notes even in:
/private/var/mobile/Library/Notes/

S¡mon 15-08-09 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 338644)
Doe een restore of verwijder je notes even in:
/private/var/mobile/Library/Notes/

Het zijn allemaal windows users ;)

Op Windows heb je bij mijn computer:

iPhone van (...) > Internal Storage > DCIM > 100APPLE

En geen andere mappen :P

evmw 15-08-09 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 338659)
Het zijn allemaal windows users ;)

Op Windows heb je bij mijn computer:

iPhone van (...) > Internal Storage > DCIM > 100APPLE

En geen andere mappen :P

Het moet dan ook wel via ssh ;)

CrazyAlpha 16-08-09 20:31

SSH
 
ik gebruik iphone browser v1.9.1.0 tot waar ik je verhaal volg aan "verwijder notes". Bedoel je het noted.db of notes.idx file. En kan het kwaad als ik de verkeerde verwijder?:eek:

evmw 16-08-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CrazyAlpha (Bericht 338993)
ik gebruik iphone browser v1.9.1.0 tot waar ik je verhaal volg aan "verwijder notes". Bedoel je het noted.db of notes.idx file. En kan het kwaad als ik de verkeerde verwijder?:eek:

notes.db moet je even verwijderen (of een andere extensie geven is wellicht beter, dan kun je het later eventueel nog terugherstellen als er iets mis gaat)

in iPhone Browser moet je overigens gaan naar \User\Library\Notes

CrazyAlpha 16-08-09 21:51

Thanx allot, werkt weer as advertised!:)

S¡mon 16-08-09 22:23

Mooi om te horen dat het is opgelost.

didiersergei 08-09-09 16:28

Hoi, Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Alleen mij is het nog niet gelukt om het op te lossen, ik heb een 3GS jailbreak and unlock, FW3.0. Nou werkt bij mij notes ook niet, maar ik kan ze ook niet op mijn mac terug vinden.

Iemand een oplossing, zodat notes weer werkt!?

alvast bedankt!

jamboman 11-09-09 23:51

Gelukt !
 
1. Delete de hele directory notes op je iPhone.
2. Start notes op iPhone en maak 2 records aan.
3. Je ziet nu 2 files (.db en .idx) in de nieuwe dir op je iPhone. Overschrijf de notes.db op de iPhone met je gebackupte notes.db.
4. Geef de .db de rechten Octaal: 0664 (eigenschappen van de .db, te wijzigen met WinSCP)

En voila een blij mens :D

didiersergei 13-09-09 11:28

Misschien een vreemde vraag, maar hoe Delete ik de directory op mijn Iphone? Werkt het bij een mac ook op die manier? Ik begrijp ook niet geheel wat je bedoelt met records aanmaken,

Thanks

Iphone89 31-10-09 00:09

Hé Mensen,

Ik heb het zelfde probleem alleen snap niet echt hoe ik het op moet lossen. Ben verder ook niet bekent met SSH of het volgende

Citaat:

1. Delete de hele directory notes op je iPhone.
2. Start notes op iPhone en maak 2 records aan.
3. Je ziet nu 2 files (.db en .idx) in de nieuwe dir op je iPhone. Overschrijf de notes.db op de iPhone met je gebackupte notes.db.
4. Geef de .db de rechten Octaal: 0664 (eigenschappen van de .db, te wijzigen met WinSCP)
Ik hoop dat iemand mij een goede uitleg kan geven die makkelijk te volgens is om mijn notities weer werkend te krijgen.

Alvast bedankt.

Applecase 02-11-09 19:26

Hallo, ik heb hier het zelfde probleem ,maar dan met een keurig nette niet-jailbroken iphone. Hoe los ik dat op? Ik wil bij dringende voorkeur géén volledige restore doen. Echt onnozel dat zo'n simpele app zulke gekke dingen kan doen, hij breekt zelfs de synchronisatie af...

harten11 28-02-10 10:47

Ook ik heb dit probleem :( , net gisteren een nieuwe iphone gekocht, 3gs, versie 3.1.3 Nu heb ik via Itunes een backup overgezet van mijn vorige iphone (oude versie van 2 jaar geleden, geimpoteerd uit Amerika), zodat alle oude gegevens overgezet zouden worden. Dit is ook gelukt, alleen kan ik nu niet meer mijn oude notities openen en ik kan ook geen nieuwe notities maken. Wie heeft hier een oplossing voor??? Jailbreaken is nog geen optie, want dit schijnt nog niet mogelijk te zijn :rolleyes:

Alvast bedankt,

greetz Chantal

Herrebaut 23-06-10 21:32

Notities
 
Hier ook zelfde probleem


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.