//

Terug na belscherm blijft in beeld na ophangen gesprek..

Terug na belscherm blijft in beeld na ophangen gesprek.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatst was ik aan het bellen en moest iets opzoeken in de Agenda en hing na het gesprek op. Het rare was dat de 'Terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 20:44
Bur Bur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 7
Standaard Terug na belscherm blijft in beeld na ophangen gesprek..

Laatst was ik aan het bellen en moest iets opzoeken in de Agenda en hing na het gesprek op. Het rare was dat de 'Terug naar gesprek'-balk daarna de hele tijd in beeld bleef. Gesprek was inmiddels wel verbroken door de beller aan de andere kant, maar ik kreeg die balk de hele tijd bovenin mijn scherm en kon hem met geen mogelijkheid meer wegkrijgen. Allerlei andere programma's die ik starte laadde gewoon door onder de balk. Erg vreemd. Zie plaatje wat ik toen heb gemaakt.

Iemand anders al eens last van gehad?



Heb het tot nu toe 1 keer meegemaakt maar vraag me af of het iets met 3.0/jailbreaken te maken heeft..
Uiteindelijk iPhone opnieuw gestart en natuurlijk was ie toen weg.

B.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 21:36
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb hetzelfde al meerdere keren gehad zonder JB. Wil ook wel weten of meer mensen hier last van hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!! iMafia75 iPhone algemeen 1 04-05-11 17:37
Na ophangen gesprek: "Verbinding mislukt". Dennissimeau iPhone algemeen 1 01-04-11 21:42
Beeld springt terug lunasol iPhone algemeen 3 23-12-09 15:01
balk: tik hier om terug naar gesprek te gaan rotterdam Archief 3 16-11-08 12:17
Einde gesprek, terug in contact's scherm vraag. sponzert iPhone algemeen 5 01-10-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.