//

Wat missen jullie in 3.0?

Wat missen jullie in 3.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er dingen die je mist in 3.0? Ik mis bijvoorbeeld dat je in de mail.app bij de verzonden item en de prullenbak niet alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-09, 21:19
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard Wat missen jullie in 3.0?

Zijn er dingen die je mist in 3.0?

Ik mis bijvoorbeeld dat je in de mail.app bij de verzonden item en de prullenbak niet alle mailtjes tegelijk kan selecteren. Ik moet nu alle verzonden en gedelete mailtjes 1 voor 1 aanvinken en dan pas kan ik ze allemaal tegelijk weg gooien.


Ik ben wel benieuwd wat jullie missen of juist niet.

EDIT
en aan alle first gen. gebruikers, tethering en MMS tellen niet mee. En aan alle 3G gebruikers, video en voice controll ook niet

__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 21:30
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

- Flash
- Bluetooth bestandsoverdracht
- Bij Cut, Copy & Paste een "klembord"
- Eigen sms tonen instellen
- MP3's instellen als ringtone
- Landscape mode voor het Springboard
- Contrast instellen voor het scherm zou leuk zijn i.p.v alleen de helderheid.

Ben er nog een paar vergeten voeg ik later nog wel toe
__________________
[B]iPhone 4S Wit iOS 5.0.1 16GB iPad 2 Wi-Fi Wit 32GB iOS 5.0.1

Laatst gewijzigd door xxMartenxx; 25-06-09 om 21:32.
  #3  
Oud 25-06-09, 21:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Flash is idd iets wat ik graag zou ophebben.
  #4  
Oud 25-06-09, 22:27
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx Bekijk bericht
- Flash
- Bluetooth bestandsoverdracht
- Bij Cut, Copy & Paste een "klembord"
- Eigen sms tonen instellen
- MP3's instellen als ringtone
- Landscape mode voor het Springboard
- Contrast instellen voor het scherm zou leuk zijn i.p.v alleen de helderheid.

Ben er nog een paar vergeten voeg ik later nog wel toe
Flash idd...

Klembord niet, zal copy paste nouwelijks gebruiken denk ik.
Eigen sms en beltoon heb ik al ;-)
Landscape springboard zou wel gaaf zijjn idd.
Contrast kan ik inkomen idd..


Thanx
  #5  
Oud 25-06-09, 22:37
xxMartenxx's schermafbeelding
xxMartenxx xxMartenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerenveen
Berichten: 130
Stuur een bericht via MSN naar xxMartenxx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Eigen sms en beltoon heb ik al
We hebben het hier over wat standaard in de OS mist, en er nog aan toegevoegd zou kunnen worden.

We hebben het niet over wat je via een Jailbreak kunt installen
Ik kan het ook wel via Cydia alleen het zou leuk zijn als het standaard in de OS zou zitten
  #6  
Oud 25-06-09, 22:39
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ja, das ook zo.....

I stand corrected....
  #7  
Oud 26-06-09, 11:27
quip's schermafbeelding
quip quip is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Zou het wel handig vinden om de .,?!' functies in het landscape toetsenbord bij de letters te hebben ipv bij de cijfers , dat smst wat makkelijker
  #8  
Oud 26-06-09, 11:34
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

aan de ene kant wel, maar dan worden de toetsen alsnog kleiner, dus tikt weer minder prettig imo.

Ik had zoals al genoemd graag Flash ondersteuning gehad.
Daarnaast had ik het wel prettig gevonden als contacten via Bluetooth doorgestuurd konden worden
  #9  
Oud 26-06-09, 12:00
japsor japsor is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om iconen van standaard iPhone applicaties te verbergen op mijn springboard.
__________________
iPhone 8GB US OTB 1.1.2 -> iPhone 32GB 3GS NL
  #10  
Oud 26-06-09, 12:02
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

ook een goeie, kan wel na een jailbreak, maar snap idd niet dat Apple thema's of thema programmas niet in de software toelaat.
  #11  
Oud 26-06-09, 14:20
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Meer tekentjes op het toetsenbord in landscape, inderdaad!

Verder:

- Jammer dat vcards via SMS nog steeds niet ondersteund worden. Nogal dom ook, alle elementen om vcards te verwerken zijn er immers al, hoe moeilijk zou het zijn om ook SMS te ondersteunen? Nu kan je ze alleen sturen via MMS (@ E0.50 per bericht, dus dacht het niet) of email, wat gewone telefoons meestal niet aankunnen, en met inkomende SMSjes met vcards kan je niets op de iPhone.

- Aanstaande afspraken van de calender op het unlock-scherm.

- Grotere invoervelden op websites (bijvoorbeeld het veld waar je je post in tikt op een forum) waren slecht bruikbaar (want te breed) in mobile Safari onder 2.2, en 3.0 gaat er nog steeds even kansloos mee om. Het zou mooi zijn als je kon in- en uitzoomen terwijl je zo'n veld invult, dat wil zeggen: je kan uitzoomen, maar zodra je begint te tikken springt de zoom terug naar de default. Geef desnoods bij het invullen zo'n veld schermbreed weer samen met het keyboard, waarbij de breedte aan het schermpje wordt aangepast.

- Een knopje (of een gebaartje) om naar de bovenkant van een webpagina in Safari te gaan. Op sommige lange paginas blijf je scrollen...
  #12  
Oud 26-06-09, 14:24
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muxje Bekijk bericht
- Een knopje (of een gebaartje) om naar de bovenkant van een webpagina in Safari te gaan. Op sommige lange paginas blijf je scrollen...
Om naar de bovenkant van een webpagina te gaan???

Dat doe je toch gewoon door op de statusbar te drukken????

dat werkt volgens mij in alle apps.....
  #13  
Oud 26-06-09, 14:28
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Om naar de bovenkant van een webpagina te gaan???

Dat doe je toch gewoon door op de statusbar te drukken????

dat werkt volgens mij in alle apps.....

Verrek...
  #14  
Oud 26-06-09, 14:29
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Hahahaha, zo zie je maar, je bent nooit te oud om te jongleren....
  #15  
Oud 26-06-09, 14:38
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Zijn er dingen die je mist in 3.0?

Ik mis bijvoorbeeld dat je in de mail.app bij de verzonden item en de prullenbak niet alle mailtjes tegelijk kan selecteren. Ik moet nu alle verzonden en gedelete mailtjes 1 voor 1 aanvinken en dan pas kan ik ze allemaal tegelijk weg gooien.
Bij verzonden items en alle andere mailfolders moet je inderdaad alles 1 voor 1 selecteren om ze daarna te verplaatsen of te verwijderen. Bij de trash hoeft dit niet. Druk op wijzig en je krijgt linksonderaan de knop "verwijder alles". Hoef je niet eerst alles te selecteren en dan alsnog op verwijderen te klikken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quip Bekijk bericht
Zou het wel handig vinden om de .,?!' functies in het landscape toetsenbord bij de letters te hebben ipv bij de cijfers , dat smst wat makkelijker
Dat zijn inderdaad de 4 meest gebruikte leestekens die je zowel in het landscape als portrait toetsenbord bij de letters ipv de cijfers zou willen hebben. Dat kan mooi naast de spatie balk, hebben ze ook gedaan voor dat knopje om van toetsenbordtaal te wisselen indien je daar meer van hebt ingesteld. Het zou mooi zijn als het net tussen dat knopje en die voor het switchen naar cijfers zou worden gezet. Het zou ook makkelijker moeten zijn om te switchen tussen het de 3 toetsenbordjes (letters, cijfers en speciale tekens), dat met die speciale tekens wordt deels gedaan door de toets vast te houden en deels door een apart toetsenbord, dat had wel consistenter gemogen: of via apart toetsenbord of door toets ingedrukt te houden. Misschien meer iets voor een volgende versie, misschien ook gewoon helemaal niet bruikbaar qua gebruiksgemak.

Wat in 3.0 ook wel gedaan had mogen worden is de agenda verder uitbreiden zodat het op het niveau van de agenda van hun belangrijkste concurrent (de Palm Pre) komt te liggen. Qua agenda loopt de Palm Pre nog altijd lichtjaren voor op de iPhone. Als je kijkt naar andere agenda's voor de iPhone dan zie je wat voor andere geweldige mogelijkheden er zijn (betere ondersteuning van multitouch voor het bladeren door dagen, weken, maanden, etc.; een weekview, een fatsoenlijke maandview). Ze hadden ook wat meer consistentie kunnen brengen: je kunt bij het maken van een afspraak kiezen in welke agenda hij moet komen te staan. Het zou ook fijn en heel consistent zijn als je dit bij het bewerken van een agendapunt ook nog eens kan doen, dit kan nu niet. De alarmering werkt prima maar het is jammer dat je niet eenzelfde instelmogelijkheid hebt voor het geluid zoals je dat in de wekker en timer functie van de klok hebt zitten. Ook het niet kunnen en mogen gebruiken van de agenda functionaliteit is vrij irritant. Ik zou graag wel een alternatief willen hebben die fatsoenlijk met iCal (of Thunderbird of Outlook of wat je ook moge gebruiken) kan synchroniseren. Ook de integratie met dingen als Contacten en iets met todo's ontbreekt (terwijl dit dus wel in iCal kan). Het valt mij wel op dat iCal heel wat meer kan maar dat ze met 3.0 een aardige inhaalslag hebben gemaakt voor wat betreft de agenda op de iPhone. Helaas zijn ze er nog niet helemaal, ze zijn imho te vroeg gestopt met die inhaalslag.

Dan hebben we nog de call log in de telefoon applicatie. Daar heb je 2 categorien wat an sich al jammer is. Mijn N95 heeft er meer wat iets prettiger werkt. Als er nou ook een losse, alles, ingaand, uitgaand, gemist zou zijn is dat erg prettig. Als je nou ook eens per categorie de mogelijkheid hebt om alleen datgene in die categorie te deleten is dat nog mooier (het is nu je hele call log of niets) en het wordt pas echt fantastisch als je individuele items eruit kon mikken zoals je dat ook bij Berichten en Mail kunt doen. Dat zou voor mij de call log helemaal af maken, wel jammer dat ze maar een paar kleine dingen hebben zitten wijzigen in die call log (die overigens de call log nu wel bruikbaar hebben weten te maken, voorheen was het een useless ding) en niet alles gewoon eens wat grondiger hebben aangepakt.

Ook bij Mail kunnen ze een blikje werpen bij hoe de Palm Pre dit doet. Bij de Pre kom je eerst terecht bij je favoriete mappen, kun je bijv. alle inboxes van al je mailaccounts daarin zetten. Vanuit dit scherm kun je ook gewoon naar de mailaccounts zelf gaan en dan alle mappen van de betreffende mailaccount bekijken. Zoals Apple het nu doet blijf je hangen in een bepaald overzicht, dat kan de inbox van 1 mailaccount zijn, het kan ook het overzicht van alle mappen van dat account zijn. Als je dan meerdere accounts hebt en even snel in de inboxes wil kijken naar nieuwe mail vereist dat nogal wat onnodig klikwerk. Nog steeds niet erg geschikt als je meerdere accounts hebt. Het zoeken van mails had ook wel wat uitgebreider gemogen in de zin dat ze zich niet alleen beperken tot van/aan/onderwerp (of alle 3), zoeken naar dingen in de body is handiger, daar wil je die zoek ook meestal voor gebruiken.

Wat bij het zoeken verder nog ontbreekt is het kunnen doorzoeken van sms/mms naast het doorzoeken van de body van een mailtje.

In Safari hebben ze jammer genoeg een apart veld voor het webadres en daarnaast een apart veld voor een zoekactie op Google of Yahoo (eigen zoekmachine toevoegen zou erg fijn zijn). Het is jammer dat dit niet 1 veld is waarbij je tekst kunt invoeren en waaronder dan knoppen staan als "Ga", "Google", "Yahoo". Dan heb je 1 scherm van waaruit je naar een webadres kunt gaan of waar je een zoekactie kunt doen, is net even wat netter, minder rommelig. Ik heb nooit gesnapt waarom ze een adresveld en zoekveld naast elkaar hebben gezet, want het is altijd een waste of space, rommelig en onoverzichtelijk.

In de dictafoon missen mensen de optie om een telefoongesprek op te kunnen nemen. Ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden. Ergens is het in het kader van privacy wel te begrijpen dat het er niet in ziet (afgezien van het technische plaatje) maar anderzijds is er ook niet echt een reden om het niet te doen (als je het als bewijs zou willen gebruiken is het in vrijwel ieder land zo dat de rechter uiteindelijk bepaald of iets als bewijs wordt toegelaten en welke waarde eraan gekend moet worden).

Uiteraard zijn er nog een aantal keuzes op gebied van bluetooth, mogelijkheid tot video, voicecontrol, etc. die Apple zeer waarschijnlijk niet op ieder device support om nog enig onderscheidt tussen de apparaten te krijgen en misschien ook hun nieuwste telg in de familie aantrekkelijker te maken (zeg nou zelf, als de 3G ook video en voicecontrol deed dan zou er voor veel mensen helemaal geen reden meer zijn om de 3GS te nemen).

Visitekaartjes had ik overigens ook graag via iets als bluetooth willen kunnen versturen ipv mail en mms aangezien niet iedereen over deze mogelijkheden beschikt (bluetooth wel). Files versturen hoeft niet per se maar daar heeft men ook die peer-to-peer api voor. Wat ze ook beter hadden mogen doen is de a2dp support zodat voor mensen die zo'n headset gebruiken ook alle functies werken en het niet begrensd is tot play, pause en stop.

Al met al toch nog best wel een lijst. Ik hoop dat ze voor de volgende update in ieder geval wat dingen consistenter gaan maken want dat is nog wel broodnodig op een aantal gebieden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muxje Bekijk bericht
Meer tekentjes op het toetsenbord in landscape, inderdaad!

Verder:

- Jammer dat vcards via SMS nog steeds niet ondersteund worden. Nogal dom ook, alle elementen om vcards te verwerken zijn er immers al, hoe moeilijk zou het zijn om ook SMS te ondersteunen? Nu kan je ze alleen sturen via MMS (@ E0.50 per bericht, dus dacht het niet) of email, wat gewone telefoons meestal niet aankunnen, en met inkomende SMSjes met vcards kan je niets op de iPhone.
Dat kan dus wel Als je data via SMS gaat versturen dan noem je dat MMS. MMS is namelijk een uitbreiding op SMS waardoor je data zoals een vcard, foto, audiobestand, etc. kunt versturen naast een tekstbericht. SMS zelf is alleen maar voor tekst.

Laatst gewijzigd door ppl; 26-06-09 om 14:45.
  #16  
Oud 26-06-09, 14:46
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Bij verzonden items en alle andere mailfolders moet je inderdaad alles 1 voor 1 selecteren om ze daarna te verplaatsen of te verwijderen. Bij de trash hoeft dit niet. Druk op wijzig en je krijgt linksonderaan de knop "verwijder alles". Hoef je niet eerst alles te selecteren en dan alsnog op verwijderen te klikken.
Dat had ik nog niet gezien, thanx.....
  #17  
Oud 26-06-09, 14:49
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Oh, dat naar de bovenkant gaan van een pagina wist ik al, maar nu het genoemd staat
Ik heb vaak de ellende dat ik juist naar de onderkant van een pagina wil scrollen, kan op forums e.d. dan tig keer over het scherm vegen.

Ik zou graag iets zien wat dat mogelijk maakt (of is dat er ook?)

EDIT

nog een aanvulling, ergens een countertje met het aantal SMS tekens i.v.m. 161 caracters per sms kosten



Laatst gewijzigd door cypher21; 26-06-09 om 14:57.
  #18  
Oud 26-06-09, 14:53
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Bij mij in ieder geval niet...
  #19  
Oud 26-06-09, 15:04
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Dat kan dus wel Als je data via SMS gaat versturen dan noem je dat MMS. MMS is namelijk een uitbreiding op SMS waardoor je data zoals een vcard, foto, audiobestand, etc. kunt versturen naast een tekstbericht. SMS zelf is alleen maar voor tekst.
Veel niet-smartphones (dumbphones?) hebben geen MMS/Email, en kunnen een via MMS verstuurde vcard niet verwerken. Wat die telefoons onderling doen is gewoon de text van de vcard (zal wel XML zijn) in een (serie van) SMSjes zetten. Dat is ook wat je ziet als je vanaf zo'n telefoon een vcard naar de iPhone SMSt.

Het doel van deze functie is het uitwisselen van gegevens met andere telefoons. Als je een zo groot mogelijk groep wil bereiken is het handig om niet alleen de meest moderne zendfuncties te gebruiken, maar ook de brakke maar tot zeer wijdverbreidde standaard verworden workarounds als vcards via sms te implementeren.



Oh en nog iets: een functie om zelf de kleuren van agenda's toe te wijzen. Ik hoop in elk geval dat die kleuren niet meer zoals onder 2.2 af en toe gerandomized worden.
  #20  
Oud 26-06-09, 15:04
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Nog even een toevoeging op het zoekverhaal, ook bij contacten kun je niet op alle velden die zo'n contactkaartje heeft zoeken. De zoekfunctie had dus wel wat verder uitgebreid mogen worden zodat je ook echt op bepaalde info kunt zoeken (hoewel het zoeken op iets als telefoonnummer niet zo heel erg voor de hand liggend is aangezien je meestal iemand wil bellen en dus naar de naam van de persoon zoekt).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Oh, dat naar de bovenkant gaan van een pagina wist ik al, maar nu het genoemd staat
Ik heb vaak de ellende dat ik juist naar de onderkant van een pagina wil scrollen, kan op forums e.d. dan tig keer over het scherm vegen.

Ik zou graag iets zien wat dat mogelijk maakt (of is dat er ook?)
Dat met het scrollen naar beneden kun je in Safari wel oplossen met een bookmarklet. Volgens mij kun je dat hier wel terug vinden in de wiki.

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muxje Bekijk bericht
Veel niet-smartphones (dumbphones?) hebben geen MMS/Email, en kunnen een via MMS verstuurde vcard niet verwerken. Wat die telefoons onderling doen is gewoon de text van de vcard (zal wel XML zijn) in een (serie van) SMSjes zetten. Dat is ook wat je ziet als je vanaf zo'n telefoon een vcard naar de iPhone SMSt.

Het doel van deze functie is het uitwisselen van gegevens met andere telefoons. Als je een zo groot mogelijk groep wil bereiken is het handig om niet alleen de meest moderne zendfuncties te gebruiken, maar ook de brakke maar tot zeer wijdverbreidde standaard verworden workarounds als vcards via sms te implementeren.
Kan allemaal wel zijn maar dit klinkt nou niet als iets wat netjes volgens de standaarden is, meer als een workaround. Ik vind niet dat je zulke dingen zou moeten bevorderen, dan krijg je alleen maar een enorme puinzooi van (zie maar eens wat Internet Explorer voor elkaar heeft gekregen..een hele meuk brakke sites die in geen enkel andere browser fatsoenlijk werken). Vrij terecht dat Apple (en wie dan ook) dit niet support.

Overigens kun je dit zelf op zich ook wel prima doen door de benodigde informatie te copy-pasten in een los sms'je (niet erg grandioos maar het is sowieso al een vrij smerige manier van werken imho).

Citaat:
Oh en nog iets: een functie om zelf de kleuren van agenda's toe te wijzen. Ik hoop in elk geval dat die kleuren niet meer zoals onder 2.2 af en toe gerandomized worden.
Dat probleem is hier sinds iTunes 8.1 opgelost indien je synct met iets als iCal. Versie 8.1.1 en 8.2 houden dat prima in stand. Het enige echte nadeel aan die kleurtjes zit 'm momenteel nog bij de Exchange ActiveSync. Zodra je dat gebruikt ben je kleurtjes kwijt en gaat de iPhone zelf maar kleuren aanwijzen, ik meen dat dit ook gebeurd indien je CalDAV gebruikt. iCal kan met de CalDAV subscriptie dit juist wel, neemt hier wel de goede kleuren over van Google Calendar.

Laatst gewijzigd door ppl; 26-06-09 om 15:11.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat missen jullie nog aan de iPhone 4 Willem... iPhone algemeen 33 15-08-10 21:31
Wat is jullie startpagina? Vassili Chat en geruchten 39 01-06-09 17:32
wat denken jullie? frankJB Archief 10 12-04-08 23:32
Wat is jullie advies!? NickNL Archief 13 25-12-07 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.