Youtube werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) // Samengevoegd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mij net geregistreerd speciaal voor dit probleem.
Aangezien mijn probleem veel op dit lijkt plaats ik hem maar in dit topic. Ik heb net een Iphone 3gs 32gig aangeschaft samen met een t-mobile abo. Helaas gaat mijn abo pas over 2 weken in dus nu kan ik nog niet erg veel doen. Wel heb ik hem gejailbreaked ondertussen en wat software er op gezet. Echter merk ik dat mijn GPS het nog niet doet. Tom tom bv en Google maps werken niet omdat ze geen verbinding krijgen. En ook heb ik het probleem met Youtube. Als ik deze open krijg ik de melding dat er geen verbinding mogenlijk is. Het vreemde is dat op mijn IPod touch Youtube gewoon prima werkt. Kan het GPS verhaal komen doordat mijn simkaart nog geactiveerd moet worden? En als iemand een antwoord weet op Youtube hoor ik dit ook graag. Mvg.Melvin |
|
|||
|
|||
als je je iphone 3Gs met blackrain hebt gejailbrekad, moet je even in cydia de push & youtube fix installeren! dan werkt Wi-Fi, gps, youtube weer!
Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-11-09 om 22:49. |
|
|||
|
|||
you tube verbinding mislukt
waar kan ik in Cydia deze youtube fixer vinden? Ik heb nog niet veel ervaring met cydia.
Dank je. |
|
|||
|
|||
Helaas...ik heb deze link gevonden met hoe je het doen moet.
Push & YouTube Fix for iPhone OS 3.1.2 BlackSn0w Unlock | BlackSn0w | iPhoneHeat Echter als ik de url in getikt heb en klik op " ad sourche" krijg ik deze foutmelding te zien. "NETDBpen nodename nor servname provided. or not know" Heb het al 10x opnieuw geprobeerd met steeds dezelfde melding. iemand enig idee wat er fout gaat en wat ik anders kan doen? |
|
|||
|
|||
you tube verbinding mislukt
Beste Klipsch,
Bij mij werkte de link wel en heb hem uitgevoerd, en jawel!! Het werkt. Bedankt hiervoor. Misschien zou je me ook wel met een ander probleem kunnen helpen. Na de de jailbreak synchroniseerd itunes niet meer mijn e-mail accounts mee. Ik zou ze handmatig in moeten stellen maar dat werkt ook niet. Ik kan geen instellingen vinden in Itunes die ik zou kunnen veranderen. Bij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Krijg nog steeds alleen het quick time logo en geluid van het filmpje in beeld maar geen beeld ... iemand nog tips? thanks alvast weer |
|
|||
|
|||
Volg de link van Klipsch en lees en kijk gewoon goed wat er staat, dan werkt dat prima !
|
|
|||
|
|||
Ola,
thx voor de link. Zojuist uitgevoerd en het werkt. super! |
|
|||
|
|||
Youtube werkt neit op Iphone
Hoi mensen,
2 weken terug heb ik een iphone gekocht, maar hij wilt youtube niet afspelen. Wi-Fi werkt wel prima hij heeft verbinding, maar als ik dus een film op youtube probeer af te spelen krijg in het vakje van de video een afbeelding met streep erdoorheen. Hierbij weet ik niet wat het oorzaak daarvan is. Heeft iemand enige suggesties/oplossingen voor het probleem? Alvast bedankt. Mvg, Bart |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
// Topics samengevoegd.
Probeer in de toekomst, eerst even gebruik te maken van de zoekfunctie. Er lopen bijv. al wat topics over youtube |
|
|||
|
|||
nou... super hoor het werkt weer na het downloaden van de push & Ypoutube fix.
Dank jullie wel.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu gezocht via cydia en via rock maar helaas |
|
||||
|
||||
Had je al geGoogled?
|
|||
|
|||
Ben net nieuw hier, na een aantal keren bezoeker te zijn geweest op de site. Heb nu met behulp van de aanwijzingen in ieder geval youtube aan de gang gekregen en ben van foutmeldingen af over push notifications. Dank voor de aanwijzingen. Ben blij dat het goed is gegaan, want ben nog niet helemaal thuis in de jailbreak business. Was ook eigenlijk niet de bedoeling om een jailbreak iphone te kopen, maar had geen andere mogelijkheid om mijn eigen nummer te behouden....
|
|
|||
|
|||
Er zijn al 10 andere voor me geweest, maar ik heb dus ook het probleem met Youtube. Hij zegt dat hij geen verbinding kan maken en ik heb hem gekraakt met Blackrain. Ik heb die telefoon 3GS pas net dus ik begrijp er nog niet veel van. Ik probeer ook dingen te vinden op dit forum, maar wordt er niet wijzer van:$. Misschien snap ik er niet veel van of doe ik dingen fout.
Hopelijk kan iemand mij helpen om te zorgen dat youtube wel werkt. Hij zegt inderdaad bij mij ook dat hij geen verbinding kan maken. Ik heb een account aangemaakt bij youtube, omdat ik dacht dat dat misschien zou helpen. Maar als ik me gebruikersnaam en wachtwoord invul kan hij nog steeds geen verbinden maken. Hopelijk kan iemand mij helpen |
|
|||
|
|||
Ik snap namelijk ook die link niet, want krijg die downlaod niet en kan die dan dus ook niet installeren.
Wie kan deze digibeet helpen? |
|
|||
|
|||
Ik had even gegoogled op push fix & Youtube en kwam een link tegen met aanwijzingen. In Cydia moet je dan een source toevoegen van iphoneil en dan kun je verder zoeken naar de bovengenoemde fix. Ik ben ook verder niet zo bekend met alle termen maar met die aanwijzingen is het mij in ieder geval gelukt.
Succes! |
Labels |
gprs, internet, iphone, iphone 3gs, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube werkt niet | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 04-03-11 19:16 |
Youtube werkt niet | bularax | iPhone algemeen | 0 | 05-10-10 17:40 |
Youtube werkt niet op 4.0 | borgqueenx | iPhone algemeen | 2 | 15-07-10 16:34 |
youtube werkt niet | nutty75 | iPhone algemeen | 10 | 20-09-08 03:30 |
[1.1.2] YouTube werkt niet | BadSide | Archief | 1 | 30-12-07 16:12 |
|
|