//

SMS versturen

SMS versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gezien de leeftijd van de topics die gevonden worden, leek het me handiger om een nieuw topic te opnen. Het probleem is namelijk dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-09, 21:08
Eppo Eppo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard SMS versturen

Gezien de leeftijd van de topics die gevonden worden, leek het me handiger om een nieuw topic te opnen.

Het probleem is namelijk dat ik geen SMSjes meer kan sturen nu ik de 3.0 software heb geinstalleerd. Naar de meeste mensen gaat het zonder problemen, maar bij andere blijft mijn iPhone een "Message Send Failure" aangeven.

Nu heb ik het een en ander geprobeerd en het blijkt dat zodra iemand anders mij een SMSje stuurt van een ander netwerk en daarbij heeft aangegeven dat het antwoord via dezelfde berichtencentrale (bij nokia "Antwoord via zelfde centrale = ja") terug moet komen, de iPhone geen smsjes kan versturen naar dat nummer. Andere nummers heeft hij geen problemen mee, zolang hij maar de standaard berichten centrale kan gebruiken.

Heb mijn berichten centrale nog even na gekeken en die klopte nog, dus daar kan het niet aan liggen.

Van telfort naar telfort is het geen probleem, ongeacht wat er bij centrale staat (ja of nee)
Van telfort naar Orange (T-Mobile) gaat niet werken als de berichten centrale op ja staat.

Wie kan mij helpen aan een oplossing zonder dat ik elke keer al mijn SMSjes moet verwijderen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 21:11
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je deze al doorgelezen?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 26-06-09, 21:20
Eppo Eppo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

die specifieke discussie had ik niet door gelezen, maar daar kunnen ze helemaal geen SMSjes versturen. Ik kan naar iedereen SMSjes versturen, behalve naar de mensen die mij een SMSje terug sturen en daarbij hebben aangegeven dat het antwoord via dezelfde centrale moet lopen.

Als ik mijn SMSC controleer met *#5005*7672# krijg ik ook netjes te zien dat hij goed staat ingesteld. (zie bijlage)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0287.png‎ (49,4 KB, 17x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Annuleren versturen sms JanG iPhone algemeen 0 25-02-11 21:06
Sms versturen via macbook click66 iPhone algemeen 1 27-01-11 12:39
sms versturen corne67 Odido (T-Mobile) 1 27-10-08 15:42
geen sms versturen bart72 Unlock [archief] 5 04-05-08 21:20
Groep sms versturen jkalkman Archief 2 25-12-07 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.