iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gewoon bellen met headphones ingeplugd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/3714-gewoon-bellen-headphones-ingeplugd.html)

rjfalcon 15-12-07 19:23

Gewoon bellen met headphones ingeplugd
 
Hallo,

Misschien hele domme vraag maar ik kon het niet zo vinden. Is het ook mogelijk om gewoon te bellen (dus je telefoon bij je oor te houden) terwijl je je headphones ingeplugd hebt.

Stiruam 15-12-07 19:57

Volgens mij niet... Volgens mij moet je dan via je mic in de headphones praten. But correct me if im wrong :p... Of kan je niet mischien op speaker aan drukken en dat ie dan ook meteen het geluid via de iPhone's mic laat lopen?

Greetz, Stiruam

Amp. 15-12-07 20:06

Hmm, nee, maar hoe zit het trouwens met de kwaliteit van de mic in de headphones in vergelijking met de iphone ingebouwde mic?

darkmanx 15-12-07 20:27

Ben ook wel benieuwd naar de mic kwaliteit van de headphones idd...

Nikooos 15-12-07 20:45

bel er eens mee zou ik zeggen

Stiruam 15-12-07 21:01

Tja ik heb al besloten dat de eerste persoon die ik ga bellen is "0800 0200 570" aka het nummer van Apple en ze eens even hartelijk bedanken voor het maken van een iPhone die gahackt kan worden :D Ik kan niet wachten... :D Maar mischien moet jij dat ook eens doen das a leuk en b gratis om ff uit te proberen voor je mic :p

Greetz, Stiruam

Nikooos 15-12-07 21:51

Mic probeer ik al een tijdje uit ;)
Maar misschien is het inderdaad wel eens leuk om te doen ja :p

Amp. 15-12-07 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 28051)
Tja ik heb al besloten dat de eerste persoon die ik ga bellen is "0800 0200 570" aka het nummer van Apple en ze eens even hartelijk bedanken voor het maken van een iPhone die gahackt kan worden :D Ik kan niet wachten... :D Maar mischien moet jij dat ook eens doen das a leuk en b gratis om ff uit te proberen voor je mic :p

Greetz, Stiruam

Neem het voor me op als je dat gaat doen k? :)
Ze hebben wel nummerweergave met naam en adres van je erbij trouwens, als het iets mocht uitmaken ^^ alle callcenters hebben dat.
niet dat het zon medewerker een reet uitmaakt

Stiruam 16-12-07 13:50

Hahaha ik denk dat een callcenter medewerker het juist wel grappig zal vinden :p

Kan je je gesprekken op nemen met de iPhone? Zoja dan ga ik dit zeeeer zeker doen en ook hier posten :p

Greetz, Stiruam

BadSide 16-12-07 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 28207)
Hahaha ik denk dat een callcenter medewerker het juist wel grappig zal vinden :p

Kan je je gesprekken op nemen met de iPhone? Zoja dan ga ik dit zeeeer zeker doen en ook hier posten :p

Greetz, Stiruam

Met vNotes kun je geluid opnemen, misschien dat ie actief blijft als je hem gewoon weg klikt en andere dingen gaat doen, dan zou het wel mogelijk zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.