//

Icoontjes verdwenen

Icoontjes verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb het volgende probleem. Als ik winterboard gebruik om een leuke theme te gebruiken, is een groot deel van mijn icoontjes op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-09, 19:57
habets1811 habets1811 is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 13
Standaard Icoontjes verdwenen

Hallo allemaal. Ik heb het volgende probleem.
Als ik winterboard gebruik om een leuke theme te gebruiken, is een groot deel van mijn icoontjes op het springboard verdwenen.
Ik weet dat ik dat kan oplossen; door te bladeren door de mappen van de iphone kan ik de mappen, waarin de custom icoontjes staan van elk theme, leegmaken, waardoor de iphone de standaard icoontjes gaat gebruiken.

Ik weet niet meer hoe het programma heet, waarmee ik door mijn iphone kan browsen.
(ik heb het dus over een soort van 'verkenner' voor mijn iphone).

Is er een andere methode om mijn icoontjes weer zichtbaar te maken?
(en niet dmv Poof, want dat werkt niet!)

Laatst gewijzigd door habets1811; 28-06-09 om 23:02. Reden: duidelijkere omschrijving
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-09, 12:43
habets1811 habets1811 is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 13
Standaard

Helaas geen reacties van andere gebruikers.
Maar, ik heb inmiddels zelf al wat antwoorden gevonden:

Voor mensen die hetzelfde probleem of soortgelijke vragen hebben:

Om met je pc door de telefoonbestanden te kunnen bladeren, gebruik je het programma 'iphonebrowser' (dat ik daar zelf niet op gekomen ben !!).

Hier is de download link: http://iphonebrowser.googlecode.com/...owser.1.91.exe

De icoontjes, die door de gebruikte theme worden meegeleverd, bevinden zich op de volgende locatie:
Library/Themes/'naam van het theme'/icons

Bij aanwezigheid van een map 'icons' op genoemde locatie, probeert de iphone alle icoontjes uit deze map te halen en plaatst ze op het sprinboard.
Icoontjes voor applicaties die door het theme niet meegeleverd zijn, worden weggelaten van het springboard... vandaar de 'onzichtbare' icoontjes.

Als er geen map 'icons' op de locatie wordt aangetroffen, gebruikt de iphone de standaardicoontjes.

Dus, ga naar de genoemde locatie met iphonebrowser, en hernoem de map 'icons' in je theme naar bijvoorbeeld 'icons_backup'.
De iphone zal alleen maar de standaard icoontjes gebruiken, en al je icoontjes zijn weer zichtbaar op je springboard.

Laatst gewijzigd door habets1811; 30-09-09 om 18:29.
  #3  
Oud 30-06-09, 12:51
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nou, als ik dit eerder had gezien, had ik je geholpen.. ;-)

Als mijn theme niet de juiste icons heeft dat haalt hij mijn icon niet weg hoor, hij vervangt hem gewoon niet, dus zijn eigen icon blijft...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 30-06-09, 15:02
habets1811 habets1811 is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Nou, als ik dit eerder had gezien, had ik je geholpen.. ;-)

Als mijn theme niet de juiste icons heeft dat haalt hij mijn icon niet weg hoor, hij vervangt hem gewoon niet, dus zijn eigen icon blijft...

Chris:
Hoe verklaar jij het verdwijnen van de icoontjes bij het gebruik van een theme met Winterboard?
En hoe verklaar je dat de icoontjes weer verschijnen als ik de 'theme-icoontjes' voor de Iphone 'verstop'?
Reageren

Labels
springboard, winterboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen charlie666 iPhone algemeen 3 08-07-10 16:46
icoontjes in dock verdwenen??? michel_beckers iPhone algemeen 7 08-05-10 09:56
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. Vandammes Archief 5 21-05-09 21:41
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. MG TF iPhone algemeen 1 04-11-08 13:36
Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr Armando Unlock [archief] 26 04-02-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.