//

Voorkant inwendig scheurtje

Voorkant inwendig scheurtje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, ik wou graag weten wat dit kon zijn :S, het is aan de voorkant (op de zwarte gedeelte) een witte streep (soort inwendig scheurtje) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-09, 22:15
Gogetta Gogetta is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Unhappy Voorkant inwendig scheurtje

Mensen, ik wou graag weten wat dit kon zijn :S,



het is aan de voorkant (op de zwarte gedeelte) een witte streep (soort inwendig scheurtje)

het rare is, dat het inwendig is, het is niet door een sleutel of dergelijke gekrast en al. je voelt HELEMAAL niks, en als je ook kijkt via het zijkant (iphone scheef houden) zie je dat die van binnenkant is ontstaan :S

note: heb iphone 3g al 3 weken ofzo, dus is splinternieuw, plus ik heb hem maar 1 weekje gebruikt, dus niet veel meegenomen of dergelijke..

maar ik denk dat het misschien door de temperatuur kan komen, want gisteren eergisteren had ik zon scheurtje niet. Ik stopte mijn iphone in me broekzak en ging naar buiten (rond 2a3 uur) toen het heel warm was. Toen ik thuiskwam was mijn iphone bloedheet en later merkte ik een lichte witte streep van 20 mm ofzo. Maar vandaag is het meer geworden (zie foto) :S:S

en wat kan ik er aan doen, moet ik naar t-mobile shop gaan (online gehaald via site)

graag jullie mening en ervaringen erover wat het kan zijn ?

groetjes gogetta
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-09, 23:26
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Kan warmte zijn, maar lijkt me vrij stug eigenlijk want dan moet het enorm heeft zijn geweest. Lijkt me meer drukschade, eigenlijk weet ik dat vrij zeker.
  #3  
Oud 28-06-09, 23:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Waarschijnlijk is het idd drukschade. Een component aan de onderkant van het scherm is waarschijnlijk tegen het scherm aan gekomen en heeft een scheur veroorzaakt. Dat zwarte bovenaan het scherm is namelijk een zwarte sticker aan de binnenkant van het scherm.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 28-06-09, 23:57
Gogetta Gogetta is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

dus valt het zeker niet onder garantie , maar ik heb helemaal niks meegedaan :S:S, zat gwn in me broekzak die leeg was (geen sleutels niks :S:S)

kan ik gwn naar een t-mobile shop gaan en gratis laten repareren of denken jullie dat ze gaan zeuren

en nog bedankt he
  #5  
Oud 29-06-09, 00:14
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik zou hem wel opsturen voor reparatie. Ze mogen hem namelijk niet open maken dus ze kunnen de echte oorzaak nooit weten. Dus ze zullen wel garantie moeten geven.
  #6  
Oud 30-06-09, 00:12
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Ik heb mijn iPhone nu weggestuurd omdat ik luchtbelletjes aan de zijkant van het scherm heb( met nog een maand garantie dus nu maar afwachten wat ik te horen krijg)
En op de zelfde plek als jij "wat lijkt op een soort kras" maar wat wel degelijk luchtontwikkeling is.

Check deze link:
Scoopz Blog iPhone 3G defect – bubble under screen

Ik zou hem gewoon wegbrengen, de luchtontwikkeling wordt na loop van tijd alleen maar erger.

Succes
  #7  
Oud 30-06-09, 00:36
joostf1 joostf1 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 3
Standaard

Ik heb dit toevallig sinds een paar weken ook! Van het ene op het andere moment.
Bij mij zit het linksboven het oorgedeelte, boven de afstandssensors!
Weet ook niet wat ik er mee moet.
Heb laatst ook 2 krassen op het scherm gekregen. Zou niet weten hoe, maar ik dacht dat deze schermen uiterst krasbestendig waren?
  #8  
Oud 30-06-09, 14:40
Gogetta Gogetta is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

ik ga hem een van de t-mobile shops brengen (had ook n95 1 jaar geleden gebracht) daar lossen ze het heel sneller op , in plaats van gezeur van de medewerker via telefoon

sommige forums heb ik gelezen, omdat het inwendig is, moeten zoiezo nieuw geven (ze mogen tel niet openmaken), ik wacht wel effe 2 a 3 weekjes, daarna breng ik het wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: iphone ingeleverd wegens scheurtje in behuizing, nu volgens phonehouse waterschade?? Sultan Overige providers België 10 04-05-11 16:14
iPhone scherm gebarsten (voorkant) kal_el Orange 13 09-04-11 18:50
iPhone 4 Voorkant vervangen/repareren Macintouch iPhone algemeen 0 10-01-11 20:57
swappen voorkant Iphone incl tft etc. 3gs bezerk iPhone algemeen 0 16-04-10 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.