iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   problemen 3gs (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38340-problemen-3gs.html)

p4204r 09-07-09 11:33

...en ik ervaar met de 3GS een dof c.q. slecht telefoongeluid. Is er iets in te stellen om dit te verhelpen?

nick VP 09-07-09 15:23

Hartelijk dank, de rechtse is inderdaad microfoon, linkse speaker. Dit wisten ze blijkbaar niet in de mobistar winkel, want ze wilden hem al direct gaan opsturen voor een week.

Banteng 09-07-09 22:21

ik zal hier ook maar even mijn ervaring met mijn 3GS melden,
had mijn iphone van vrijdag en zaterdagmiddag merkte ik dat mijn microfoon al niet meer werkte, kon wel nog praten via de headset.

de maandag naar mobistar center in de lange munt in Gent. ze gingen hem opsturen en laten maken want er waren er geen meer in voorraad.

sinds deze middag heb ik mijn toestel terug en krijg ik doodleuk de melding in iTunes dat 'deze simkaart in deze iPhone wordt niet ondersteund', ben wel een proximus abonnee, maar speelt normaal geen rol want in mijn originele iPhone ging het wel

Morgen dus weer van mijn kl*ten gaan maken in dat mobistar center en eens benieuwd wat ze nu te zeggen hebben.

heb toch al 1 dag met mijn iPhone kunnen werken de laatste 2 weken :s

edit: heb zojuist met een mobistar simkaart geprobeerd en met deze sim blijkt het wel te werken. Weet iemand of Mobistar plots gestart is met gesimlockte toestellen uit te geven?

LuigiStyla 10-07-09 00:57

Dát is wel heel bizar.. is je iPhone al wel geactiveerd?

Banteng 10-07-09 13:11

daarnet terug geweest naar de mobistar winkel, daar vertelden ze me dat ze waarschijnlijk een toestel uit een ander land opgestuurd hebben en dat de toestellen hier ook met proximus zouden moeten werken.
conclusie: terug opsturen en wachten op de volgende

derde keer, goede keer zeker :s

blackdisque 12-07-09 15:55

ja da klopt hezelfde meegemaakt. mijn eerste toestel werkte perfect met mobile vikings. nu was er een probleem met het scherm en heb ik een nieuw toestel gekregen die is gesimlocked!!!! mag niet maar ze doen het stilzwijgend met dynafix. kheb hem proberen te jailbraken maar het werkte nog steeds niet. uiteindelijk nieuwe software erop en terug naar de winkel. zij beweerden bij hoog en laag dat dat niet het geval was staken een mobistar kaartje erin en werkte.... dus volgens hun geen probleem en ik moest het maar zelf uitzoeken.... uiteindelijk ben ik moeten overstappen op mobistar :-( contract 2 jaar..... later hoorde ik nog bij mobile vinkings dat ze het probleem hadden opgelost door een stagair die een aplicatie had gechreven ervoor.... wel te laat voor mij dus....
NU heb ik met het nieuw toestel het probleem dat de batterij enorm snel leeg loopt.....

vickster 14-07-09 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gtielens (Bericht 319465)
675€, ik heb de 32GB gekocht en het toestel was 30h oud toen ik het terug naar de winkel heb gedaan.
In de winkel hadden ze nochtans gezegd dat het een nieuw toestel ging worden en is onder DOA verstuurd. Maar ze hebben daar ook 0,0 invloed op wat dynafix er mee doet.
Morgen dus normaal telefoon dat ik het mag komen halen. Ik mag hopen voor hun dat ik daar niet moet gaan uitvliegen...
Maar blijkbaar hebben ze ginder beslist, samen met 'de fabrikant' dat er niets aan de hand was.
Er zaten ook screenshots bij het online track&trace report.

Deze middag telf gekregen van Mobistar Center. Ik mag morgen om een niéuw toestel... *oef* :)

jerrycan 23-07-09 13:23

zie de vooruitgang van 3g naar 3gs niet echt. in tegendeel, bij 3gs haast onmogelijk video te laden en onafgebroken af te spelen door Wi-Fi die steeds hangt. erg irritant allemaal en wat zuur, afgezet tegen de hype die ook nu weer getriggered wordt. als die energie aan de klanten van het eerste uur zou worden besteed, zou het een en ander mogelijk beter werken!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.