//

HTC Hero

HTC Hero discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik heb hier al genoeg zaken aangetoont dat de iphone 4 gewoon pakken beter is dan de 3gs en z'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21-07-10, 17:04
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb hier al genoeg zaken aangetoont dat de iphone 4 gewoon pakken beter is dan de 3gs en z'n geld meer dan waard is.
En ik begrijp uit je opmerking dat de Hero dus inderdaad beter is dan de iPhone GS (Dit draadje gaat immer over de iPhone killer HTC Hero).
Dan zijn we het daar tenminste ook weer over eens!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 21-07-10, 17:12
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door firestarter Bekijk bericht
Ik ben toch wel van plan om de nieuwe iPhone weer 3 jaar te gebruiken. De 2G heeft me 36 maanden plezier gegeven. Kijk de modellen verbeteren iid steeds. En van specs word ik niet meer zo gigantisch geil. Waar het me om gaat is hoelang kan een toestel mee. En ik denk dat de iPhone 4 over 3 jaar hetzelfde gevoel kan geven als de 2G nu nog doet.
Mee eens. Msar missschien kun je beter nog een paar maandjes langer genieten van de iPhone 2G tot er een gemodificeerd model 4 uitkomt. De fundamentele ontwerpfout van de huidige versie kan niet zo gemakkelijk later worden aangepast (wellicht moet de kast worden vervangen). Een geupgrade versie zal niet lang op zich laten wachten.
  #83  
Oud 21-07-10, 18:56
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hallo, ik heb in heel m'n leven al meer dan 30 toestellen gehad; int begin was dat altijd nokia, de ene na de andere, die lag me toen het beste.
Ik heb toen ook tussendoor andere modellen gehad waaronder samsung en zelfs beware me LG waarmee ik 429 euro in het water heb gegooid, een htc ook al gehad, een samsung omnia HD waar ik ook serieus m'n broek aan heb gescheurd enz....

Ik sta weldegelijk open voor andere zaken maar was het maar zo simpel he; ik heb meer dan 400 apps en apple blijft mij tevreden houden dus blijf ik nog steeds bij de iphone.
Uiteraard heeft de iphone een paar dingetjes die ik mss een klein beetje mis maar er zijn andere zaken die voor me belangrijker zijn.
Hallo, dus 30 toestellen maakt je gelijk een expert?! Ga hier zelf niet lopen op te scheppen hoeveel toestellen ik in mijn bezit heb of heb gehad. Ik heb ook een vrachtschip aan apps voor mijn iPhones en iPad. Dat houd me niet tegen om een andere smartphone/platform aan te schaffen. Bovenstaande punten zijn niet echt interessant voor andere personen.

Waar t hier om gaat is dat jij overkomt alsof geen ander platform/smartphone goed genoeg is. Jouw 'geloof' zou je maar al te graag aan andere mensen opdringen. Alsof jouw persoonlijke voorkeur het belangrijkste is om te weten. Als jij geen neutrale mening/advies kan geven reageer dan niet op iemands vraag en lees lekker verder.
  #84  
Oud 21-07-10, 19:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Hallo, dus 30 toestellen maakt je gelijk een expert?! Ga hier zelf niet lopen op te scheppen hoeveel toestellen ik in mijn bezit heb of heb gehad. Ik heb ook een vrachtschip aan apps voor mijn iPhones en iPad. Dat houd me niet tegen om een andere smartphone/platform aan te schaffen. Bovenstaande punten zijn niet echt interessant voor andere personen.

Waar t hier om gaat is dat jij overkomt alsof geen ander platform/smartphone goed genoeg is. Jouw 'geloof' zou je maar al te graag aan andere mensen opdringen. Alsof jouw persoonlijke voorkeur het belangrijkste is om te weten. Als jij geen neutrale mening/advies kan geven reageer dan niet op iemands vraag en lees lekker verder.
Als het u niet aanstaat van wat ik zeg, er zijn nog genoeg andere fora, ik verplicht u niet om mijn posts te lezen laat staan erop te reageren.
Ik zeg gvdm net dat ik al heel veel toestellen heb gehad waaronder allerlei andere merken en noem maar op en wat zeg je dan: je staat niet open voor andere platformen???? Ik sta voor alles open, das ook de reden waarom ik al zoveel andere toestellen heb gehad met symbiam en windows op enz....
Leren lezen.
  #85  
Oud 21-07-10, 19:20
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Idd heb gehad. En waar is dat vloeken nou weer voor nodig? Zegt al veel over het 'niveau' van jou. Maar je moet maar lekker verder gaan met het adviseren aan andere personen (Je kunt altijd nog aan de bak bij een Apple/T-mobile winkel in NL). Ik laat je wel in de waan, expert. Lees voortaan wel alleen je post met een doos tissues bij de hand Kan net zo goed tegen een muur praten...
  #86  
Oud 21-07-10, 19:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Idd heb gehad. En waar is dat vloeken nou weer voor nodig? Zegt al veel over het 'niveau' van jou. Maar je moet maar lekker verder gaan met het adviseren aan andere personen (Je kunt altijd nog aan de bak bij een Apple/T-mobile winkel in NL). Ik laat je wel in de waan, expert. Lees voortaan wel alleen je post met een doos tissues bij de hand Kan net zo goed tegen een muur praten...
Ik ben geen nederlander en ik zeg het dan nog mooi niewaar .

Ik kan er niet aandoen jij een leesprobleem hebt.
  #87  
Oud 22-07-10, 19:10
ronvgs ronvgs is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Wat denken jullie van dit filmpje?

De HTC EVO

YouTube - HTC EVO 4G vs. iPhone 4 - Smartphone Smackdown!
  #88  
Oud 22-07-10, 20:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door powerbook Bekijk bericht
Wat denken jullie van dit filmpje?

De HTC EVO

YouTube - HTC EVO 4G vs. iPhone 4 - Smartphone Smackdown!
Ziet er top uit alleen dat grote scherm; eenderzijds zou ik dat goed kunnen gebruiken omdat ik tv stream naar de smartphone via de slingbox maar ik heb al een toestel gehad die 4 inch was en vond deze in feite nogal groot en vooral lomp om vast te nemen en het bellen was niet leuk en smsen met m'n rechterduim was echt lastig. Deze hier is nog een stukje groter; omdenduur is zoiets geen smartphone meer .


Specificaties Apple iPhone 4 versus HTC Evo 4G -- Google Weblog


zijn de verschillen; resolutie beter bij de iphone 4, htc een mooi groter scherm maar zoals net hierboven gezegd moet ieder voor zich uitmaken of deze dat ligt of niet .
4G is hier mss binnen een 2tal jaar ofzo maar bruikbaar volgens mij dus 4g maakt niks uit voor de moment.
Je moet wel als je 32gb wil hebben blijkbaar een duur kaartje bijkopen bij die htc.
Htc heeft 8MP de iphone 5MP maar ik stel me daar vragen bij of daar echt zoveel verschil opzit dan? Men mag me altijd eens een zelfde foto hier meegeven met een 5 en 8mp getrokken.
Iphone 4 beter in video opnemen wegens 30 frames tegenover 25 bij de htc maar of het verschil zo opvallend zal zijn weet ik niet, beetje hetzelfde als mee die 5 en 8MP camera.
Iphone 4 lijkt me iets betere batterij ook te hebben.

Conclusie; iphone 4 toch wel beter maar deze htc is oke net zoals de htc desire.
Jammer een mens niet rijker is, ik zou anders al die toestellen kopen .

Moet wel zeggen ik voor deze htc zeker geen 500 euro zou aan willen geven omdat er beter toestellen zijn die naar die prijs opgaan of die nog moeten uitkomen, zeker van htc en die bv 550-600 euro ofzo zullen kosten
  #89  
Oud 23-07-10, 10:16
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je moet wel als je 32gb wil hebben blijkbaar een duur kaartje bijkopen bij die htc.
Inderdaad moet de totaalprijs van de toestellen vergeleken worden. Maar hier heeft de Iphone toch een minpunt. Apple vraagt voor 16Gbyte meer het lieve sommetjes van Euri 300,-. Een pas uitgekomen 32 Gbyte kaartje is welliswar nog niet bepaald goedkoop, maar die zullen zeker spoedig goedkoper worden. En dan kun je de andere toestellen dan de iPhone upgraden naar een groter geheugenkaartje.

Qua prijs verliest iPhone het op dit punt, maar als je het model van de iPhone mooi vind en de hoge prijs ervoor over hebt, zeker doen! Allen zou ik even wachten tot het probleem van de antenne constructie is opgelost. Kan nooit lang duren. Nu moet je de mooie maar dure iPhone in een plastic tasje doen en dan gaat het uiterlijk toch wel een beetje verloren.
  #90  
Oud 23-07-10, 10:17
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
... om de iphone 4 vanwege ocharme dat kleine probleempje af te breken tot op het bot want zo erg is dat helemaal niet vind ik.
Wat je een klein probleempje noemt! Het bereik geeft problemen!! Dat is een fundameteel probleem voor een telefoon en zeker voor een Smartphone. Alles hangt zo'n beetje af van de verbinding. Wat is nog het nut van bijv. 3G als de verbinding het niet eens goed doet?
  #91  
Oud 23-07-10, 12:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Wat je een klein probleempje noemt! Het bereik geeft problemen!! Dat is een fundameteel probleem voor een telefoon en zeker voor een Smartphone. Alles hangt zo'n beetje af van de verbinding. Wat is nog het nut van bijv. 3G als de verbinding het niet eens goed doet?
Tjiens, newsflash, ik heb de iphone 4 en ja, de streepjes dalen als ik dat wil ja maar last van sms of bellen heb ik in feite niet echt, het gebeurt zelden ik de sms niet kan versturen of niet kan bellen, dit gebeurde trouwens zelfs nog meer mee m'n nokia dan met de iphone die dat probleem heeft.
Ik merk er dus nauwelijks wat van dat ik niet zou kunnen bellen of smsen daarom ik zeg dat voor mij maar een klein probleempje is.

Neemt niet weg ik ook wel vind ze daar een oplossing voor moeten vinden, zeker bij het nieuwe model.

ps: wat vind je dan zelf van de htc hier?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-07-10 om 12:19.
  #92  
Oud 23-07-10, 12:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Inderdaad moet de totaalprijs van de toestellen vergeleken worden. Maar hier heeft de Iphone toch een minpunt. Apple vraagt voor 16Gbyte meer het lieve sommetjes van Euri 300,-. Een pas uitgekomen 32 Gbyte kaartje is welliswar nog niet bepaald goedkoop, maar die zullen zeker spoedig goedkoper worden. En dan kun je de andere toestellen dan de iPhone upgraden naar een groter geheugenkaartje.

Qua prijs verliest iPhone het op dit punt, maar als je het model van de iPhone mooi vind en de hoge prijs ervoor over hebt, zeker doen! Allen zou ik even wachten tot het probleem van de antenne constructie is opgelost. Kan nooit lang duren. Nu moet je de mooie maar dure iPhone in een plastic tasje doen en dan gaat het uiterlijk toch wel een beetje verloren.
Ik heb ook zoiets van, geen case of wat dan ook rond de iphone, die is er echt te mooi voor maar dan ga je gaan nadenken en heb je zoiets van, wat als.............???
En dan koop ik toch een case voor, ik heb zo een kickstand case gekocht, die beschermt je hoeken van je iphone en je achterkant word dan ook niet bekrast al moet ik zeggen na xxxtal weken ik deze al heb ik niet meteen last heb van krassen.
Maar de voornaamste reden van die case die ik heb gekocht is omdat ik geen zin heb als ik tv wil kijken ofzo of youtube om die telkens al die tijd in de handen te gaan houden, met die kickstand kan ik dat ding mooi schuin zetten en heb ik van niks last en kan ik rustig kijken.
Ik vind het toch beter een duur apparaat te beschermen indien deze toch eens zou vallen ofzo, je weet maar nooit.
Uiteindelijk ben ik ook geen vrouw; vrouwen gaan bij alles altijd naar het uiterlijk kijken en niet naar the inside snap je, dat is bij een auto ook zo, ik en mijn pa kijken naar het verbruik en de zwaarte en mijn ma naar het kleur en de afwerking .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.! zehsebashtc KPN 5 21-11-10 12:32
sms db van iphone naar HTC hero joldemans iPhone algemeen 0 14-09-09 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.