//

HTC Hero

HTC Hero discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De accu is wel te vervangen bij de iphone 4....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 19-07-10, 17:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De accu is wel te vervangen bij de iphone 4.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-07-10, 19:55
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De accu is wel te vervangen bij de iphone 4.
Een hele verbetering.
Als Apple nu maar niet alles gaat kopieren van de Hero!
Welicht krijgt de iPhone 5 (duurt niet lang; je kunt erop wachten) ook een trackball.
  #63  
Oud 19-07-10, 20:52
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De accu is wel te vervangen bij de iphone 4.
Jep en dan vervalt gelijk je garantie als je zelf de batterij wilt vervangen en het toestel opent.
  #64  
Oud 19-07-10, 22:56
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Jep en dan vervalt gelijk je garantie als je zelf de batterij wilt vervangen en het toestel opent.
Oh, dus niet gewoon een klepje met een battrij erachter maar afgelakte schroefjes. Of hebben ze hem zelfs gelijmd? Met andere woorden, de batterij is wel te vevangen, maar mag alleen door Apple zelf? Zoals ik al zei: Dan ben je "aan de beurt"!
  #65  
Oud 20-07-10, 01:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb nooit de batterij moete vervangen bij nog geen enkel toestel. Wil ik dat ik paar uur extra langer mee wil doen dan koop ik zo een externe batterij maar dan wel eentje waar je je iphone kan inschuiven. Maar mee de iphone 4 is dat niet meteen nodig omdat de batterij pakken beter is dan de 3gs.
  #66  
Oud 20-07-10, 09:24
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Heb nooit de batterij moete vervangen bij nog geen enkel toestel.
Maar waarom geef je dan eerst op dit forum in de vergelijking met de Hero aan dat de batterij van de iPhone4 wel te vervangen is? Dat is dus gewoon niet waar!

Dat het misschien nutteloos is om de batterij te kunnen vervangen is dan net zo nutteloos als veel andere technische "voordelen" die door de marketingmensen van Apple worden verzonnen. Neem nu de overdreven resolutie die het menselijk niet eens kan waarnemen! Pure verkoopretoriek nuttig voor verjaardagen, maar het maakt het allemaal wel nutteloos duurder. Dat je met de iPhone4 ook nog simpelweg moet kunnen bellen was Apple even vergeten gezien de problemen die ze nu al hebben voordat dat ding hier voor natuurlijk weer heel veel geld in de winkel ligt.

Maar ik laat de iPhone nu voor wat hij is en geniet ondertussen van de echte voordelen van mijn oude HTC met Android.
  #67  
Oud 20-07-10, 13:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Maar waarom geef je dan eerst op dit forum in de vergelijking met de Hero aan dat de batterij van de iPhone4 wel te vervangen is? Dat is dus gewoon niet waar!

Dat het misschien nutteloos is om de batterij te kunnen vervangen is dan net zo nutteloos als veel andere technische "voordelen" die door de marketingmensen van Apple worden verzonnen. Neem nu de overdreven resolutie die het menselijk niet eens kan waarnemen! Pure verkoopretoriek nuttig voor verjaardagen, maar het maakt het allemaal wel nutteloos duurder. Dat je met de iPhone4 ook nog simpelweg moet kunnen bellen was Apple even vergeten gezien de problemen die ze nu al hebben voordat dat ding hier voor natuurlijk weer heel veel geld in de winkel ligt.

Maar ik laat de iPhone nu voor wat hij is en geniet ondertussen van de echte voordelen van mijn oude HTC met Android.
Ik vraag me trouwens af waarom er hier htc fanboys zitten op dit iphone forum?
Het moet op de htc fora toch enorm saai zijn als de htc mensen al naar hier komen om hun gal te spuwen.
  #68  
Oud 20-07-10, 13:46
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens af waarom er hier htc fanboys zitten op dit iphone forum?
Het moet op de htc fora toch enorm saai zijn als de htc mensen al naar hier komen om hun gal te spuwen.
Ik vind iPhone Fanboys wel grappig
  #69  
Oud 20-07-10, 14:09
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens af waarom er hier htc fanboys zitten op dit iphone forum? Het moet op de htc fora toch enorm saai zijn als de htc mensen al naar hier komen om hun gal te spuwen.
Ik begrijp uit deze flauwe opmerking dat je het opgeeft en geen echte argumenten meer hebt.

Iemand van "jouw" forum is een draadje begonnen over de Hero. Wees dan blij dat er gereageert wordt met kritische en inhoudelijke argumenten, daar kun je van leren! En misschien gaan de oogjes dan nog eens open.

Ik heb ook eens over een IPhone gedacht. Maar ik heb er niet voor gekozen vanwege de vele problemen met de eerste iPhone en de matige prijs/kwaliteitvehouding van de Apple producten. Ze zijn mischien wel mooi, Apple heeft een goede marketing (er gaan zelfs mensen nachten voor de deurt liggen), maar ze zijn dan wel erg duur, maar lang niet zo goed als die marketing jongens willen doen geloven. Ik denk altijd 2 x na en dan zijn er echt betere spelers op de markt.

Ik ga ook de iPad kritisch tegenover een van de Andoid tablets zetten (EEE etc.). Omdat ik verwacht dat Android het steeds beter zal gaan doen. En met meerdere spelers op de markt dus meer concurrentie, meer ontwikkeling en meer keuze zonder te worden geconfronteerd met torenhoge meerprijzen voor een beetje meer geheugen etc.

Maar de iPad killers wordt wellicht een ander draadje.
  #70  
Oud 20-07-10, 14:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Ik begrijp uit deze flauwe opmerking dat je het opgeeft en geen echte argumenten meer hebt.

Iemand van "jouw" forum is een draadje begonnen over de Hero. Wees dan blij dat er gereageert wordt met kritische en inhoudelijke argumenten, daar kun je van leren! En misschien gaan de oogjes dan nog eens open.

Ik heb ook eens over een IPhone gedacht. Maar ik heb er niet voor gekozen vanwege de vele problemen met de eerste iPhone en de matige prijs/kwaliteitvehouding van de Apple producten. Ze zijn mischien wel mooi, Apple heeft een goede marketing (er gaan zelfs mensen nachten voor de deurt liggen), maar ze zijn dan wel erg duur, maar lang niet zo goed als die marketing jongens willen doen geloven. Ik denk altijd 2 x na en dan zijn er echt betere spelers op de markt.

Ik ga ook de iPad kritisch tegenover een van de Andoid tablets zetten (EEE etc.). Omdat ik verwacht dat Android het steeds beter zal gaan doen. En met meerdere spelers op de markt dus meer concurrentie, meer ontwikkeling en meer keuze zonder te worden geconfronteerd met torenhoge meerprijzen voor een beetje meer geheugen etc.

Maar de iPad killers wordt wellicht een ander draadje.
De htc hero en htc desire kunnen niet op tegen de iphone 4 en ik heb dit hier weldegelijk aangetoond , das de enige conclusie en het engie wat je moet onthouden.
  #71  
Oud 20-07-10, 16:20
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De htc hero en htc desire kunnen niet op tegen de iphone 4 en ik heb dit hier weldegelijk aangetoond , das de enige conclusie en het engie wat je moet onthouden.
Tegen zoveel arrogantie en slechte zelfkennis kan ik niet op.
Succes met je iPhone4.
  #72  
Oud 20-07-10, 17:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Tegen zoveel arrogantie en slechte zelfkennis kan ik niet op.
Succes met je iPhone4.
Neen, feiten en realiteit die ik al heb aangetoond; kijk naar de specificaties aub, de iphone 4 is gewoon beter, ik zeg nergens 10 maal beter maar wel gewoon beter.
Ik wete je dat niet graag hoort maar helaas is het nu éénmaal zo.
Net zoals de htc desire HD in mijn ziens mss wel beter zal zijn dan de iphone 4.
In feite maakt het me geen fluit uit zoals ik reeds heb aangehaalt hier, ben je tevreden van je htc, goed voor u en stop dan wel met een ander af te kraken.
  #73  
Oud 20-07-10, 18:21
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
In feite maakt het me geen fluit uit zoals ik reeds heb aangehaalt hier, ben je tevreden van je htc, goed voor u
Maar waarom reageer je dan toch steeds zo geirriteerd?

Ik heb de Hero vergeleken met de huidige iPhone van nu. Dit draadje is al meerdan een jaar oud! De huidige iPhone heeft een kleiner scherm dan de Hero, geen betere resolutie etc. Maar met die oude kun je wel bellen!

Je reageert af met een oneerlijk vergelijk van een nog uit te komen toekomstig toestel tegen een van een jaar oud! Dat is niet alleen mij, maar ook een aantal andere leden van dit forum opgevallen (zie reacties).
  #74  
Oud 20-07-10, 18:44
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Tegen zoveel arrogantie en slechte zelfkennis kan ik niet op.
Succes met je iPhone4.
Haha eindelijk iemand die het ook ziet. Deze 'meneer' is een rasechte fanboy. Kijk maar eens in alle berichten in dit 'iPhone klonen en killers' gedeelte. In elk topic lees je wel een soortgelijk verhaal. Apotje is een beetje voorspelbaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Neen, feiten en realiteit die ik al heb aangetoond; kijk naar de specificaties aub, de iphone 4 is gewoon beter, ik zeg nergens 10 maal beter maar wel gewoon beter.
Ik wete je dat niet graag hoort maar helaas is het nu éénmaal zo.
Net zoals de htc desire HD in mijn ziens mss wel beter zal zijn dan de iphone 4.
In feite maakt het me geen fluit uit zoals ik reeds heb aangehaalt hier, ben je tevreden van je htc, goed voor u en stop dan wel met een ander af te kraken.
Ik vertrouw liever op de recensies/reviews van Gonny/JP (die oa ook actief zijn op t android platform en in mijn ogen wat neutraler zijn) dan de moeilijk te lezen en vage ervaringen van een 'fanboy'. Als je liever alleen maar hosanna verhalen over de iPhone wilt lezen / schrijven dan zit je hier verkeerd en kan je beter een eigen forum blog openen waarbij je alle negatieve berichten kunt wissen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens af waarom er hier htc fanboys zitten op dit iphone forum?
Het moet op de htc fora toch enorm saai zijn als de htc mensen al naar hier komen om hun gal te spuwen.
Moet je eens op andere forums kijken hoeveel Apple fanboys hun geloof verkondigen. Zouden die zich dan ook op dit forum vervelen
Zonder Apple, HTC, Nokia fanboys etc zouden de forums een stuk saaier zijn

Oftewel wees eens wat neutraler en kom niet steeds met hetzelfde verhaal op de proppen. Ik weet nu wel dat je verknocht bent aan je iPhone en niet openstaat voor andere merken/platforms
  #75  
Oud 21-07-10, 04:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Maar waarom reageer je dan toch steeds zo geirriteerd?

Ik heb de Hero vergeleken met de huidige iPhone van nu. Dit draadje is al meerdan een jaar oud! De huidige iPhone heeft een kleiner scherm dan de Hero, geen betere resolutie etc. Maar met die oude kun je wel bellen!

Je reageert af met een oneerlijk vergelijk van een nog uit te komen toekomstig toestel tegen een van een jaar oud! Dat is niet alleen mij, maar ook een aantal andere leden van dit forum opgevallen (zie reacties).
Ik breek een ander toestel niet af al lijkt dat mss zo maar dat is het niet; ik vergelijk de specificaties en ik zie dat de iphone 4 er de beste in is voor de moment en dat kunnen anderen niet verdragen.
De 3gs; wie spreekt daar nu nog van

Ik deel de mening van; als je tevreden bent met je htc hero of weet ik veel welk toestel, nog zo goed voor deze he maar het is niet nodig om de iphone 4 vanwege ocharme dat kleine probleempje af te breken tot op het bot want zo erg is dat helemaal niet vind ik.
  #76  
Oud 21-07-10, 04:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht

niet openstaat voor andere merken/platforms

Hallo, ik heb in heel m'n leven al meer dan 30 toestellen gehad; int begin was dat altijd nokia, de ene na de andere, die lag me toen het beste.
Ik heb toen ook tussendoor andere modellen gehad waaronder samsung en zelfs beware me LG waarmee ik 429 euro in het water heb gegooid, een htc ook al gehad, een samsung omnia HD waar ik ook serieus m'n broek aan heb gescheurd enz....

Ik sta weldegelijk open voor andere zaken maar was het maar zo simpel he; ik heb meer dan 400 apps en apple blijft mij tevreden houden dus blijf ik nog steeds bij de iphone.
Uiteraard heeft de iphone een paar dingetjes die ik mss een klein beetje mis maar er zijn andere zaken die voor me belangrijker zijn.
  #77  
Oud 21-07-10, 16:49
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Je vindt dat ik de iPhone afkraak? Let op, hier komt het:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
De 3gs; wie spreekt daar nu nog van
Precies! Niemand. Gooi weg dat ding! Koop een iPhone4!
Je staat er toch versteld van hoeveel dumies in de marketingtactiek van Steve Jobs trappen. Roep eerst een poos dat er weer een nieuw model aankomt dat welliswaar belachtelijk duur is en niet te leveren, maar zet vervolgens wat "presentaties" in spijkerbroek natuurlijk (lijkt zo technisch) op Utube met gekleurde informatie en natuurlijk een zaal vol klappende mensen (lijkt Rusland wel), verkondig een voorinschrijving en de $$$$ stromen binnen (zie de Telegraaf van vandaag). Ze gaan zelfs voor de winkel liggen om het ding maar te mogen kopen! OK, prima voor de economie, vooral omdat je het ding binnenkort weer kunt weggooien. Het kan nooit lang duren of Apple heeft weer een innovatieve oplossing voor een zelf gemaakt probleem: de iPhone 5 met een nieuwe antenne!
Lang leve de iPhone!
  #78  
Oud 21-07-10, 17:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Je vindt dat ik de iPhone afkraak? Let op, hier komt het:

Precies! Niemand. Gooi weg dat ding! Koop een iPhone4!
Je staat er toch versteld van hoeveel dumies in de marketingtactiek van Steve Jobs trappen. Roep eerst een poos dat er weer een nieuw model aankomt dat welliswaar belachtelijk duur is en niet te leveren, maar zet vervolgens wat "presentaties" in spijkerbroek natuurlijk (lijkt zo technisch) op Utube met gekleurde informatie en natuurlijk een zaal vol klappende mensen (lijkt Rusland wel), verkondig een voorinschrijving en de $$$$ stromen binnen (zie de Telegraaf van vandaag). Ze gaan zelfs voor de winkel liggen om het ding maar te mogen kopen! OK, prima voor de economie, vooral omdat je het ding binnenkort weer kunt weggooien. Het kan nooit lang duren of Apple heeft weer een innovatieve oplossing voor een zelf gemaakt probleem: de iPhone 5 met een nieuwe antenne!
Lang leve de iPhone!
Ik heb hier al genoeg zaken aangetoont dat de iphone 4 gewoon pakken beter is dan de 3gs en z'n geld meer dan waard is.
  #79  
Oud 21-07-10, 17:12
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel100 Bekijk bericht
Je vindt dat ik de iPhone afkraak? Let op, hier komt het:

Precies! Niemand. Gooi weg dat ding! Koop een iPhone4!
Je staat er toch versteld van hoeveel dumies in de marketingtactiek van Steve Jobs trappen. Roep eerst een poos dat er weer een nieuw model aankomt dat welliswaar belachtelijk duur is en niet te leveren, maar zet vervolgens wat "presentaties" in spijkerbroek natuurlijk (lijkt zo technisch) op Utube met gekleurde informatie en natuurlijk een zaal vol klappende mensen (lijkt Rusland wel), verkondig een voorinschrijving en de $$$$ stromen binnen (zie de Telegraaf van vandaag). Ze gaan zelfs voor de winkel liggen om het ding maar te mogen kopen! OK, prima voor de economie, vooral omdat je het ding binnenkort weer kunt weggooien. Het kan nooit lang duren of Apple heeft weer een innovatieve oplossing voor een zelf gemaakt probleem: de iPhone 5 met een nieuwe antenne!
Lang leve de iPhone!
Ik ben toch wel van plan om de nieuwe iPhone weer 3 jaar te gebruiken. De 2G heeft me 36 maanden plezier gegeven. Kijk de modellen verbeteren iid steeds. En van specs word ik niet meer zo gigantisch geil. Waar het me om gaat is hoelang kan een toestel mee. En ik denk dat de iPhone 4 over 3 jaar hetzelfde gevoel kan geven als de 2G nu nog doet.
  #80  
Oud 21-07-10, 17:51
Karel100 Karel100 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb hier al genoeg zaken aangetoont dat de iphone 4 gewoon pakken beter is dan de 3gs en z'n geld meer dan waard is.
Ben ook hardstikke blij dat jij er zo over denkt. Zoals ik al zei: goed voor de economie (en de zakken van Steve Jobs).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
htc hero kpn simkaart in een simlock vrije iphone.! zehsebashtc KPN 5 21-11-10 13:32
sms db van iphone naar HTC hero joldemans iPhone algemeen 0 14-09-09 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.