//

Ziggo & Push

Ziggo & Push discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee of Ziggo (of Casema in mijn geval) push email ondersteunt? Op de website van Ziggo vind ik er niets over en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 22:59
Remek Remek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5
Question Ziggo & Push

Iemand enig idee of Ziggo (of Casema in mijn geval) push email ondersteunt? Op de website van Ziggo vind ik er niets over en ik heb weliswaar een email naar de klantenservce gestuurd, maar heb niet zo veel vertrouwen in de kennis daar van zaken die ze niet kunnen voorlezen uit de online handleidingen....

O ja: email zelf ophalen gaat prima, en de mailtjes blijven keurig achter op de server, zodat ik thuis alles bij elkaar heb.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 22:56
Remek Remek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5
Standaard

toch mail vandaag:

"Ziggo ondersteund helaas geen Push-functie, dit zal ook helaas niet via Ziggo functioneren. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet
L. van den Broek
Afdeling Klantenservice Ziggo

Deze topic kan dus ook op slot
Reageren

Labels
email, ziggo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere Exchange servers & Push CirroX iPhone algemeen 3 06-11-10 08:37
Netwerk & Push Mail Problemen snipebase Jailbreak apps en thema's 1 01-09-10 23:33
iPhone: Push & Jailbreak FaloST Jailbreak 6 24-07-10 00:02
Tril functie - Push & Sms SergioEdelman Jailbreak apps en thema's 1 21-01-10 07:37
iPhone 1e gen.: iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push chonazz Unlock 0 31-07-09 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.