//

enkele vragen aan iPhone bezitters

enkele vragen aan iPhone bezitters discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dus sinds kort een iPhone, maar er zijn enkele dingen die ik eens zou willen vergelijken met jullie iPhone: 1. de speakers: deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-07, 14:37
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard enkele vragen aan iPhone bezitters

ik heb dus sinds kort een iPhone, maar er zijn enkele dingen die ik eens zou willen vergelijken met jullie iPhone:

1. de speakers: deze geven bij mij niet echt een helder geluid, zeker niet als het volume wat hoger staat en bij nummers met wat stevige bas. hoge tonen zijn vrij goed hoewel ook niet zo goed als bij de speaker van mijn k750i

2. de headphones jack: toen ik voor de eerste keer de headphones inplugde (gisteren) had ik goed stereo geluid. Maar bij het minste beweging van de connector in de aansluiting valt er aan 1 zijde heel wat volume weg. ik heb nu een paar keer de headphones in en uitgetrokken en nu werkt het blijkbaar beter... Misschien moest er iets wat op zijn plaats geduwd worden ofzo

3.Gisteren de iPhone eens volledig uit gezet en weer aan, en dan moest ik weer via iNdependence activeren. Juist weer uitgezet en weer aan en deze keer niet? Is dit bij jullie ook al gebeurd?

4.Ik heb via installer.app de autocorrectie afgezet. Blijft dit knopje staan in de stettings als je het nederlandse toetsenbord installeert via Fugu/transmit/...

5. is het mogelijk een backup te maken van je iPhone voor het geval hij ooit eens vastloopt? Ik heb dit een keer gehad maar toen vroeg hij om met iTunes te verbinden maar dan heeft hij weer de fabrieksinstellingen teruggezet. ik wil niet weer unlocken, en apps installeren.

6. Als ik naar bluetooth ga via settings dan begint hij te zoeken naar apparaten, ik heb mijn k750i met BT aan er eens naast gelegd, maar hij vindt deze niet. is dit omdat hij enkel headsets kan vinden/gebruiken?

meer vragen volgen ongetwijfeld nog als ik het apparaat langer heb gebruikt, maar deze zijn de voornaamste vragen op dit ogenblik

alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Peter; 29-09-07 om 15:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-07, 20:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

De speakers zijn slecht inderdaad. Er moet iets van geluidsverbetering komen als je de nieuwe FW erin zet. Maar dat wil je niet want dan lock je je iPhone.
Met de koptelefoon heb ik geen problemen gehad zoals jij die beschrijft. Wel is de koptelefoon niet van een geweldige kwaliteit.
Nee ik hoefde niet opnieuw te activeren.
Ja dat blijft erin staan.
iActivator kon backups maken maar dat werkt niet meer samen met de laatste iTunes versie. Als je iPhone vastloopt en niet meer aan de praat te krijgen is dan moet je sowieso terug naar iTunes. Met alle gevolgen van dien.
Nee bluethoot blijft beperkt tot een headset en meer niet. Zeer beperkt.
  #3  
Oud 30-09-07, 01:57
fromalk fromalk is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 80
Standaard

1. ja dat kan met de update worden opgelost, maar daar zijn wij niets mee he

2. nee dat zou niet mogen

3.zou ook niet mogen

4.hoe doe je dit, ik zoek dit zelf ook nl, woordenboek is erg vervelend
  #4  
Oud 23-10-07, 18:41
geosphere geosphere is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Vraagje: waar koop je je iPhone? Op de site van Apple bieden ze dit (uiteraard) aan met AT&T. Op de site van Amazon.com kan het niet...

Bedankt!
  #5  
Oud 23-10-07, 21:14
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Hallo,


Je kunt ze natuurlijk via marktplaats kopen. Maar ook via Ellen.. Dat is een vrouw die in Amerika woont. Ze is Nederlands. Als je geld naar haar overmaakt koopt ze de Iphone voor je en stuurt ze hem voor je naar Nederland. Wel moet je hem natuurlijk UNLOCKEN in Nederland..

Maar ik heb hem via Evolution IT
  #6  
Oud 23-10-07, 21:14
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

bij fromus2eu.com kijk op dit forum naar deze service. er staan al een 12 tal paginas met gebruikerservaringen op.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkele vragen i.v.m mijn iPhone satwolf Archief 1 14-02-10 13:03
Enkele generieke vragen alvorens aankoop iPhone 3G ujjain Archief 1 20-03-09 21:02
Enkele vragen betreft jailbreak Iphone 3G dborneman Archief 1 07-10-08 02:24
Enkele vragen sysax Archief 1 02-08-08 14:31
enkele vragen Banjo Overige providers Nederland 6 02-10-07 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.