iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Uit Slaapstand (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38506-slaapstand.html)

Gkidstyle 01-07-09 22:50

Uit Slaapstand
 
Ik vroeg me af of mensen met 3.0 hier ook last hebben van slaapstand.
Bij mij duurt het namelijk wel 10 seconden voordat mijn lockscreen tevoor schijn komt (hij blijft dus 10 seconde zwart)

pieterwillems 02-07-09 00:59

Heb hier zelf geen last van..

ButcherJF 03-07-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gkidstyle (Bericht 316340)
Ik vroeg me af of mensen met 3.0 hier ook last hebben van slaapstand.
Bij mij duurt het namelijk wel 10 seconden voordat mijn lockscreen tevoor schijn komt (hij blijft dus 10 seconde zwart)

Voor dit soort problemen helpt vaak een harde reset: home- en powerbutton ong. 15 sec. tegelijk ingedrukt houden zodat de iPhone vanzelf uit gaat.

Gkidstyle 03-07-09 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 317561)
Voor dit soort problemen helpt vaak een harde reset: home- en powerbutton ong. 15 sec. tegelijk ingedrukt houden zodat de iPhone vanzelf uit gaat.

Heeft inderdaad geholpen, dankje :)

wizzofoz 23-07-09 22:01

Ik heb hetzelfde probleem regelmatig.
Helpt zo'n reset voor altijd of komt het probleem dan weer terug?

Timmeh_ 24-07-09 22:54

Het lange 'wakker worden' komt doordat er te weinig geheugen vrij is op je iPhone. Door de iPhone te resetten wordt het geheugen weer vrijgemaakt. Vandaar dat het probleem dan is opgelost. Echter, als je daarna je iPhone weer gaat gebruiken zal langzaam aan steeds minder geheugen vrij zijn, waardoor dezelfde symptomen terugkeren.

Om geheugen vrij te maken heb je ook apps, op deze manier wordt het geheugen sneller vrijgemaakt.
Bijvoorbeeld: Free Memory en Memory Status

niekos 11-08-09 12:27

Ik heb ook wat raars en ik heb een hele tijd gezocht naar het topic.. als ik hem in slaapstand zet, en hem daarna er weer uit haal komt hij gewoon op het beginscherm (zo zet ik hem altijd inslaapstand). maar als ik tijdens slaapstand een telefoontje krijg, en hem daarna weer uit slaapstand haal, kom ik in het telefoon menu. hebben meer mensen dit en weet iemand hoe je dit uit kan zetten ofzo??

Shorty007 11-08-09 12:49

Bij mij duurt het soms een eeuwigheid voordat ik me iphone op kan nemen als ik gebeld word, dan reageert me scherm gewoon niet...Ook als ik gewoon wil unlocken doet hij het soms niet.
Hoopte dat met 3.0.1 het opgelost zou worden, niet het geval, hoop met 3.1 dan :)

Ow BTW..Heb intussen al heel veel keer gerest en gerestored, ook omdat ik dan weer wel een JB heb en dan weer niet...
Probleem blijft bestaan.
Is niet na de JB gekomen want had de eerste weken mijn iPhone origineel gehouden en toen had ik het probleem ook al.
Denk trouwens dat het misschien een software probleem is, maar dan wel in combinatie met de 3GS. Ook hier zie ik alleen maar weer mensen met een 3GS reageren :)

niekos 11-08-09 16:15

nu je het zegt als ik wil opnemen schuift hij soms maar voor de helft en dan schuift hij terug.. heel apart, zo heb ik wel een aantal belletjes gemist.:mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.