iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38567-sms-tone-op-trillen-zetten-maar-bel-sound-horen.html)

dell-eter 02-07-09 16:30

sms tone op trillen zetten maar wel nog bel sound horen...
 
iemand een id hoe ik dit doe?
ik wil dus mijn iphone laten buzzen als ik een sms/bericht krijg en laten rinkelen als ik gebeld word... is het voldoende om mijn sms sound op geen te zetten of doe hij dan gwn niets meer als ik een sms krijg?

colliehome 02-07-09 16:34

in settings kan je het regelen. SMS enkel tril en bij bellen...bellen via ringtone

dell-eter 02-07-09 16:39

oke thx
dit heb ik gedaan: iphone, instellingen, geluiden, geluid op trillen, beltoon, mijn eigen beltoon gekozen, sms, geen gekozen... is dit goed zo?

tommot 02-07-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dell-eter (Bericht 316782)
oke thx
dit heb ik gedaan: iphone, instellingen, geluiden, geluid op trillen, beltoon, mijn eigen beltoon gekozen, sms, geen gekozen... is dit goed zo?

Bel eens via een ander nummer naar je mobiel toe, kijk wat er gebeurt. Daarna stuur je een sms vanaf een ander toestel en kijk je weer wat er gebeurt. :p

dell-eter 02-07-09 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommot (Bericht 316825)
Bel eens via een ander nummer naar je mobiel toe, kijk wat er gebeurt. Daarna stuur je een sms vanaf een ander toestel en kijk je weer wat er gebeurt. :p

nope lukt niet k heb geprobeert maar de iphone trilt niet hij doet wel als anders een gaat aan en geeft het bericht weer... maar geen geluid en geen trill... (moet alleen de trill hebben de sound niet)

colliehome 02-07-09 19:34

Dan moet je verder zoeken he... :-)

dell-eter 02-07-09 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 316895)
Dan moet je verder zoeken he... :-)

euhhhhh... waarvoor dient dit forum dan? :p

colliehome 02-07-09 19:56

Dit forum dient omdingen op te lossen. Niet om dingen op een schaaltje te presenteren. Zulke zaken zijn niet echt problemen . Dit zijn persoonlijke instellingen die je makkelijk zelf kan uitzoeken mits trail en error.

dell-eter 02-07-09 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 316911)
Dit forum dient omdingen op te lossen. Niet om dingen op een schaaltje te presenteren. Zulke zaken zijn niet echt problemen . Dit zijn persoonlijke instellingen die je makkelijk zelf kan uitzoeken mits trail en error.

wel: Dit forum dient omdingen op te lossen
i have a problem and i need a solution...

mack80 05-07-09 13:23

:confused:zo'n rare vraag is het toch niet van TS? ik kan ook niet alleen mn sms op tril zetten en toch wel belgeluid.
Dus als het wel mogelijk is kan het best hier neergezet worden.
mijn instellingen staan op belgeluid aan, tril aan, maar als ik bij sms geluid selecteer dat ik geen geluid wil krijg ik zonder tril en geluid mn sms binnen.

Niiiiiickk 11-08-10 11:50

Wat een doods forum... Ik voel de trilfunctie haast niet bij 't ontvangen van een sms op mijn iPhone 4. Ik dacht hier het antwoord te vinden en dan krijg je van die botte reacties zoals : zoek het zelf maar uit... Dan blijf ik maar bij One More Thing.nl...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.