//

agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook

agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS en wil de contacten en agenda uit mijn HTC Touch (Windows Mobile) overzetten. Ik heb echter geen MS Outlook op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-09, 16:11
Koekebakker Koekebakker is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard agenda en adresboek overzetten uit windows mobile zonder outlook

Ik heb een iPhone 3GS en wil de contacten en agenda uit mijn HTC Touch (Windows Mobile) overzetten. Ik heb echter geen MS Outlook op mijn PC. Hoe kan ik dan de gegevens uit m'n HTC overzetten naar m'n iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 17:07
Magger Magger is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 27
Standaard

Je kan een google account maken en via de MS Exchange service van Google alles overzetten. Heb ik ook gedaan, werkt ideaal.
  #3  
Oud 03-07-09, 17:48
Koekebakker Koekebakker is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Oke, dank. Dat klinkt als een goede suggestie.

Maar nu ondervind ik een probleem met het overzetten van de bestanden van mijn HTC Touch naar mijn pc:
- In Google Calendar levert klikken op 'Sync' de melding op: "Het spijt ons dat de informatie die u heeft opgevraagd, niet kan worden gevonden."
- Syncen vanuit mijn HTC lukt ook niet: de MS Outlook-opties werken niet, omdat ik geen Outlook heb. Maar ook 'Afspraken' en 'Contactpersonen' werken niet, die zijn om voor mij onduidelijke redenen niet aanvinkbaar
- Google Calendar kan wel een .csv bestand importeren, maar waar staat dat bestand op mijn HTC?

Wat doe ik niet goed?
  #4  
Oud 04-07-09, 02:19
Koekebakker Koekebakker is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Oke, ik heb de adressen uit Windows Mobile inmiddels overgezet naar Google door Google Sync in te stellen op mijn HTC Touch, maar heb bij het overzetten van Google naar mijn iPhone (via iTunes) nu dit probleem:

https://forum.iculture.nl/f8/ap...niet-meer.html

Doffe ellende, die verschillende systemen....

Laatst gewijzigd door Koekebakker; 04-07-09 om 02:25.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone Wim91 iTunes 11 17-07-14 17:52
MobileMe agenda verdwenen uit Outlook Sjakie81 iPhone algemeen 4 04-11-10 21:04
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 08:57
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS fonta iPhone algemeen 2 07-06-10 14:34
Agenda uit Outlook synchroniseren Empu Besar Desktop-applicaties 23 07-01-09 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.