iPhone moet elke keer hersteld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmorgen vroeg heb ik mijn iPhone 3GS gesynchronizeerd en daarbij werd een reservekopie gemaakt, en werden er een aantal apps geinstalleerd. Toen gaf hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone moet elke keer hersteld worden
Hallo,
Vanmorgen vroeg heb ik mijn iPhone 3GS gesynchronizeerd en daarbij werd een reservekopie gemaakt, en werden er een aantal apps geinstalleerd. Toen gaf hij tijdens het installeren van 1 van deze programma's ineens aan dat "het apparaat" niet gevonden kon worden en dat de juiste bestanden niet aanwezig waren. Ik heb de iPhone nu hersteld via de reservekopie van vanmorgen, maar krijg nog steeds hetzelfde probleem. Elke keer als ik de iPhone aansluit moet ik hem als een nieuwe iPhone configureren of herstellen via een reservekopie. Hoe los ik dit op? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
slecht contact met de kabel/dock ?
pluis in de connector ? andere kabel en of usb poort proberen? PC/Mac al een keer opnieuw opgestart? |
|
|||
|
|||
Computer opnieuw opgestart en dat heeft geen effect.
Pluis in de connector niet kunnen vinden Andere kabel en usb poort geprobeerd, maar moet nog steeds weer herstellen Goede ideeën, maar jammergenoeg niet de oplossing. Wat zou het nog meer kunnen zijn? Of wat moet ik doen om het op te lossen? |
|
||||
|
||||
Je kan beginnen om als je je iPhone gaat herstellen, na afloop geen reservekopie terug te zetten. Hiermee loop je kans dat je de 'software-fout' terugzet.
Mocht dit niet werken kan je nog altijd herstellen in DFU-mode (zie Wiki)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Volledig herstellen en aanmelden als een nieuwe iPhone, zonder een backup terug te zetten?
Mogelijk dat daarin iets corrupt is ? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de iPhone als nieuwe iPhone geconfigureerd en daarna alles gesynced. Gelukkig stonden agenda en smsjes etc er nog allemaal goed in. Wat kan dit probleem nu veroorzaakt hebben? Het enige wat ik vanmorgen heb gedaan is 4 nieuwe applicaties installeren. Zou het daar aan kunnen liggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
iPhone gaat elke keer op simlock! | knrd | iPhone algemeen | 4 | 12-12-08 21:11 |
Moet ook een keer gezegd worden | ArB | Archief | 17 | 24-11-08 06:07 |
|
|