//

Andere simkaart in 3GS

Andere simkaart in 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op het moment nog een Relax 150 abo bij T-mobile voor nog ongeveer één week voordat dit verlengd word naar een i-150 abo. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-09, 15:16
larsvansusteren larsvansusteren is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Andere simkaart in 3GS

Ik heb op het moment nog een Relax 150 abo bij T-mobile voor nog ongeveer één week voordat dit verlengd word naar een i-150 abo. Ik krijg morgen mijn iPhone binnen. Nu ben ik mijn simkaart kwijt. Kan ik gewoon een nieuwe sim kopen bij T-mobile en dan die simkaart in de iPhone doen? En wat moet ik dan in de settings allemaal uitschakelen om hoge kosten te voorkomen? En hoe zit het met activeren van de iPhone?

Een beetje verheldering zou fijn zijn

Lars
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Jailbreaken/unlocken met andere simkaart? Balls Unlock 2 24-06-10 19:31
verschillende dekking bij andere simkaart Jean72 Odido (T-Mobile) 2 04-10-09 17:38
Andere t-mobile simkaart gebruiken sjors1 Odido (T-Mobile) 2 06-05-09 12:49
Andere simkaart Masterprut Unlock [archief] 5 20-11-07 13:27
wisselen met andere simkaart dan incorrect sim??? Kiwi Archief 4 11-10-07 13:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.