//

iphone 3g gevallen

iphone 3g gevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een raar probleem met mijn Iphone 3g. Hij is een tijdje geleden thuis bij mij, zachtjes op de vloerbedekking gevallen! Na het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-09, 17:56
hulstijn hulstijn is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard iphone 3g gevallen

Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn Iphone 3g. Hij is een tijdje geleden thuis bij mij, zachtjes op de vloerbedekking gevallen! Na het vallen deed ie het nog een paar minuten.

Na die paar minuten deed het touchescreen het opeens niet meer, en blijft hij rebooten.

Ik heb de ihpone toen nog in recoverymode kunnen krijgen en de nieuwste software erop kunnen zetten, want ik hoopte dat dat misschien zou helpen. Maar met de nieuwst software erop doet hij het nog steeds niet!

Het is echt heel bizar, want soms als de iphone gewoon ligt op te starten, krijg ik het activatie scherm te zien dat ie aan Itunes moet, en dan kan ik nog naar de S.O.S. functie gaan en als ik hem dan oppak, loopt ie weer vast.

Ik heb sterk het idee dat het ermee te maken heeft met de beweging die ik maak met de iphone. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Gelukkig zit PDA Parts in Breda bij mij om de hoek, dus ik ga morgen maar even vragen of zij het kunnen maken! Ik wilde alleen weten of dit probleem bij iemand hier bekende was en wat de eventuele kosten zijn!

Alvast bedankt!

Groeten
Dirk-Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
beweging, gevallen, rebooten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone gevallen egeltje119 iPhone algemeen 9 20-03-11 14:38
iPhone in de wc gevallen RoyalMess iPhone algemeen 38 19-03-10 17:37
Iphone gevallen Thierry iPhone algemeen 4 14-01-09 08:52
iphone gevallen cedricgl iPhone algemeen 7 08-06-08 21:58
gevallen iphone flupieke Unlock [archief] 1 24-05-08 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.