//

opname werkt niet

opname werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-09, 23:11
Clau46's schermafbeelding
Clau46 Clau46 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard opname werkt niet

Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks heeft iemand dit zelfde probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-09, 03:14
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ik maak regelmatig opnamen van een uur tot anderhalf uur en heb er eigenlijk nooit noemenswaardige problemen mee gehad. Het enige "probleem" is dat de iPhone na zulke lange opnamen ongeveer een minuut lang rete traag is en bij bepaalde handelingen zelfs bijna vast lijkt te zitten, maar dit is altijd tijdelijk. Ik denk dat de memo app na het stoppen van een opname iets op de achtergrond moet "afronden" wat bij lange opnames veel van de processor vergt.

Maar al met al ben ik nog nooit tegen het probleem aangelopen dat ik opnamen uiteindelijk niet meer kon afspelen.
  #3  
Oud 18-06-11, 16:36
Stefan21ap Stefan21ap is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Alkmaar
Berichten: 11
Exclamation

Mijn lange Memo speelt mijn iPhone3gs ook niet af. Ik kan de memo van 46m53s, na synchroniseren, ook niet terug vinden in iTunes. Hele korte testmemo's wel.
Hoe krijg ik deze dan toch op mijn PC?
Stefan21ap
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Amper geluid bij opname video iphone 4 davidvegmond Muziek, foto & video 18 16-11-11 18:52
Dicatfoon opname probleem: speelt niet af nanninga86 iPhone algemeen 2 27-02-11 10:43
Video opname na synchronisatie schokkerig themasterf Muziek, foto & video 3 21-12-10 00:50
Video: Volume opname aan te passen? djsim69 Muziek, foto & video 10 01-07-10 21:36
dictafoon en mislukte opname Floor Orlemans Archief 1 06-11-09 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.