//

Random simkaart foutmelding [3.0]

Random simkaart foutmelding [3.0] discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een T-Mobile iPhone 3G, redsn0w jailbreak en ultrasn0w unlock (daarvoor 2.2.1, met jailbreak, zonder unlock). Dit unlocken heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 22:56
Googolplex Googolplex is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 18
Unhappy Random simkaart foutmelding [3.0]

Ik ben in het bezit van een T-Mobile iPhone 3G, redsn0w jailbreak en ultrasn0w unlock (daarvoor 2.2.1, met jailbreak, zonder unlock).

Dit unlocken heb ik gedaan omdat ik momenteel in het buitenland verkeer en financieel gezien een lokaal simkaartje prefereer boven die van T-Mobile.

Er doet zich echter sinds mijn unlock een probleem voor: om de zoveel tijd (schat zo om de twee dagen) krijg ik de melding "Geen simkaart geinstalleerd" te zien, zomaar. Ik zit niet aan mijn simkaart, vaak gebruik ik mijn telefoon niet eens. Als ik mijn telefoon herstart (respring is niet voldoende) of de simkaart er een stukje uit haal en weer in doe dan doet hij het weer, maar vervelend is het toch wel.

Ik heb even gegoogled, maar kan er zo niks meer over vinden. Kunnen jullie mij meer vertellen hierover? Is het toch wel een bekend euvel? Is er iets dat ik er tegen kan doen?

Waar ik nog het meest over in zit is of dit evt ook gaat gebeuren als ik mijn T-Mobile sim weer ga gebruiken. Deze sim is van tijdelijke aard en dit gebeuren is met deze sim niet een heel groot drama, maar als het blijft voortduren met mijn T-Mobile sim wel!

Weet iemand van jullie hier meer over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-09, 15:15
Googolplex Googolplex is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 18
Standaard

Even een duwtje...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Foutmelding Simkaart Venlonaar Unlock 14 21-10-11 22:57
random shuffle ? skully iPhone algemeen 0 14-01-11 08:53
iPhone: Random Reboots na Spirit?! Beserk Jailbreak 1 04-06-10 02:47
Random Crashes stijnjasper iPhone algemeen 4 13-07-08 19:55
Random playlist creeren billdesman Archief 2 25-12-07 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.