iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "Geen service" (sind 3.0 firmware) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38963-geen-service-sind-3-0-firmware.html)

crazydemon 13-07-09 10:14

Heb sinds een paar dagen geen 3G meer :s

Terwijl ik op dezelfde locatie altijd bereik had met internet...

...wie heeft een idee?!?!

:confused: het probleem heeft zich nu zelf al opgelost!!! Heb weer 3G gelukkig!!!

ButcherJF 13-07-09 19:18

Ik zou nogmaals de hele riedel van herstellen, jailbreaken en unlocken proberen. Lukt het dan nog niet, dan is Hi misschien wel het probleem....

Patipod 13-07-09 19:20

Heb je nog een simkaart liggen van een andere provider.Dan kun je hiermee eens proberen.

pietknurft 14-07-09 11:14

Ik heb het probleem opgelost:

Eerst had ik Purplera1n gebruikt om te unlocken. Toen ik heb de iphone gerestored en opnieuw gejailbraiked met redsn0w. Dit bleek het ei van columbus!

Bedankt voor jullie tips

iScorpio 14-07-09 12:55

//Topics samengevoegd

gwilde 14-07-09 14:56

Geen service
 
Twee weken terug met mijn nieuwe 3Gs begonnen nadat ik een jaar een 3G had. Als snel het probleem van geen service en warm worden van de phone. Ook de baterij was snel leeg. Telefoon terug gestuurd en vorige week een nieuwe ontvangen. Hetzelfde probleem bij de nieuwe telefoon. Ik ontdekte dat de melding zich voordoet na in mijn holster gestopt te hebben. Na het opbergen kreeg ik de melding geen service en de opmerking dat ik via herstel de zaak weer op orde moest brengen. Nu heb ik ontdekt dat hij deze meldingen niet geeft als ik de telefoon met het display naar mij toe in de holster stop. Op die manier blijft hij gewoon contact houden. Stop ik de telefoon in mijn holster met het display naar buiten gericht dan is na 2 minuten de verbinding verbroken en vraagt de telefoon om herstel. Ra Ra wat is dit? Misschien ook het probleem bij de andere bezitters in deze rubriek.

labombanl 14-07-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 320252)
iTim!
Zie mijn eerdere reactie niet over het hoofd.
Ik heb niet overdreven al 1000 iphone's in mn handen gehad!

BTW:
De "storing" bij tmobile heeft niets met het mobiele netwerk te maken.

volgends mij wel hoor, een vriend van mij heeft een htc en had ook ineens heel slecht bereik en tmobile zei dat het kwam omdat er onderhoud was dus ja...

Tommi12 14-07-09 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 (Bericht 320294)
Bij mij was het probleem een riemhoesje met magneetsluiting, nu gaat allesgoed.
En inderdaad komt slechter bereik ook door inschakeling van de 3g functie, dat komt omdat tmobile de 3g ruimte huurt bij KPN, ik weet niet precies meer hoe het zit, maar het komt erop neer dat je bereik er aanzienlijk op vooruit gaat als je 3g uitzet.

Groet, Tom.


LOL, misschien hetzelfe probleem als ik? Nu heb ik het toestel los in m'n broekzak en nergens meer last van

quip 15-07-09 01:01

heb alle reacties even doorgelezen over dit topic en heb precies hetzelfde probleem !heb alleen vaker en meerdere problemen gehad met de iphone ook met fw2.2.1 meerdere malen moeten herstellen (overigens op een laptop van een vriend want op m'n eigen pc en laptop met xp lukte dit niet) maar had wel altijd goed bereik!! en na de update 3.0 nog meer problemen erbij met netwerk bereik en ook weer meerdere malen moeten herstellen na het installeren van appstore apps (heb ondertussen al geen jailbreak meer want dat werkte al helemaal niet meer) en kreeg dan niet het itunes logo met usb maar het appeltje en dat duurde ongeveer een minuut en dan ging de phone gewoon uit dus moest em ook altijd restoren in dfu omdat de phone dan niet herkent wordt... maar vandaag was het de druppel had weer es geen bereik en wou de iphone laten zoeken naar beschikbare netwerken en kreeg toen de melding dat netwerklijst niet geladen kon worden (??):confused: heb toen in de netwerkinstellingen gereset en moest em daarna aansluiten aan itunes om em weer te activeren, toen deze aangaf dat de phone geactiveerd was en ik de melding weg wou drukken sloeg de phone weer vast en kreeg ik weer het appeltje :mad: ben toen naar de winkel gegaan en deze gaven ook toe na mijn verhaal gehoord te hebben dat er iets goed mis is met deze iphone en krijg waarschijnlijk een nieuwe !! (hopen dat het een 3Gs wordt:D)
N.B. heb nu tijdelijk een n82 van nokia en heb vol bereik binnen en buiten !!!!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.