iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "Geen service" (sind 3.0 firmware) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/38963-geen-service-sind-3-0-firmware.html)

Viesta 07-07-09 18:43

"Geen service" (sind 3.0 firmware)
 
Ik heb sinds vandaag de nieuwe iphone in mijn bezit (waanzinnig apparaat b.t.w) maar ik heb iedere keer dat het bereik wegvalt en geeft dan "geen service" aan. Terwijl er dan 5 min later weer 5 strepen staan. Iemand soortgelijke problemen? Iemand misschien een tip? Hoor het graag!

Maurice 07-07-09 19:18

Ik heb geen tip, ik heb namelijk hetzelfde als jou :P

juriaan22 07-07-09 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Viesta (Bericht 319910)
Ik heb sinds vandaag de nieuwe iphone in mijn bezit (waanzinnig apparaat b.t.w) maar ik heb iedere keer dat het bereik wegvalt en geeft dan "geen service" aan. Terwijl er dan 5 min later weer 5 strepen staan. Iemand soortgelijke problemen? Iemand misschien een tip? Hoor het graag!

Ja ik heb dat ook sinds gister avond rond 23:30.

Ik weet niet wat het is. Ik heb dan ook telkens het volgende ( klik hier voor foto ) in beeld staan.

Verder heb ik volledig hersteld en als nieuwe iphone geconfigureerd.

Vind dit echt super balen.

fgeer 07-07-09 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Viesta (Bericht 319910)
Ik heb sinds vandaag de nieuwe iphone in mijn bezit (waanzinnig apparaat b.t.w) maar ik heb iedere keer dat het bereik wegvalt en geeft dan "geen service" aan. Terwijl er dan 5 min later weer 5 strepen staan. Iemand soortgelijke problemen? Iemand misschien een tip? Hoor het graag!

Join the T-mobile club. Ik ben jammer genoeg ook lid van deze club.

Maurice 07-07-09 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juriaan22 (Bericht 319950)
Ja ik heb dat ook sinds gister avond rond 23:30.

Ik weet niet wat het is. Ik heb dan ook telkens het volgende ( klik hier voor foto ) in beeld staan.

Verder heb ik volledig hersteld en als nieuwe iphone geconfigureerd.

Vind dit echt super balen.

Dat is volgens mij een heel ander probleem dan wat de topicstarter en ik hebben :p.

Ozie 07-07-09 20:24

Ik heb ook geen idee, ik heb ook precies hetzelfde. Super balen, want ik betaal aan deze provider (T-Mobile) 29,95 euro per maand en nog geen internet of geen service...

Maurice 07-07-09 22:46

Ik heb vanmiddag trouwens gebeld met T-Mobile, en doordat ze bezig zijn met onderhoud, en m'n klantgegevens nog niet up-to-date waren ofzo (van de aanmelding een dikke week terug) wordt ik aanstaande maandag/dinsdag gebeld met wellicht een oplossing. Misschien dat hoe meer mensen gaan klagen, hoe sneller T-Mobile er werkelijk iets aan gaat doen?

Scoes 07-07-09 23:37

Als jij op een vaste locatie op het ene moment prima dekking hebt, en 2 tellen later ineens helemaal niets meer, moet je echt met je iphone langs de winkel.
Ik heb wel eens toestellen gezien die dit doen, en die zijn gewoon technisch niet in orde, dit kan niet aan het netwerk liggen.

Overgens is er inderdaad tot morgenochtend 8 uur groot onderhoud, en was er vandaag en gister niets te beginnen..

juriaan22 07-07-09 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice (Bericht 319971)
Dat is volgens mij een heel ander probleem dan wat de topicstarter en ik hebben :p.

Zoals je op de foto ziet heb ik vol berijk. Raar, vind ik het wel want het komt spontaan na een algehele t- mob storing en daarna de beschreven verschijnselen. Wilde morgen verlengen en de 3gs halen maar daar wacht ik Denk ik nog even mee

iTim 07-07-09 23:56

Ik heb precies hetzelfde, heb al 894x gejailbreakt, geunlockt, maar niks werkt. Ik heb al meerdere forumposts geopend, maar niemand weet waar het aan ligt. Ik ga volgende week woensdag op vakantie en ik moet dit gefixt hebben!

iScorpio 08-07-09 00:00

Misschien eens een T-Mobile IPCC laden (linkje). Staat verder in die topic wel hoe je die kan laden onder iTunes 8.2. Moet je even een kleine CMD aanpassing doen voor iTunes.

Is het proberen waard.

iTim 08-07-09 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 320195)
Misschien eens een T-Mobile IPCC laden (linkje). Staat verder in die topic wel hoe je die kan laden onder iTunes 8.2. Moet je even een kleine CMD aanpassing doen voor iTunes.

Is het proberen waard.

waarom vind ik niet hoe je die installeert? :(

iScorpio 08-07-09 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTim (Bericht 320213)
waarom vind ik niet hoe je die installeert? :(

Via iTunes kan je deze installeren. Kijk hier eens.

Onze zoekoptie werkt echt hoor ;)

S¡mon 08-07-09 00:16

Probeer anders is 3G aan te zetten (of juist uit)

juriaan22 08-07-09 00:25

Ik heb het T-Mobile IPCC bestand op de 3g gezet.

Leuke is dat ik nu tethering heb, nu hopen dat het een oplossing is voor het probleem

iScorpio 08-07-09 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juriaan22 (Bericht 320231)
Ik heb het T-Mobile IPCC bestand op de 3g gezet.

Leuke is dat ik nu tethering heb, nu hopen dat het een oplossing is voor het probleem

Klopt, met deze IPCC bestanden krijg je ook tethering ;) en zal waarschijnlijk mms ook werken. Laat even weten of het werkt.

iTim 08-07-09 00:28

Helaas. Weer geen service, even een sprankeltje hoop. Heb net T-mobile gemaild, en ga morgen bellen, want ik ga woensdag op vakantie en dit kan ik niet hebben.

btw thanks voor je hulp scorpiosoft, als je nog wat weet hoor ik het wel!

S¡mon 08-07-09 00:39

Probeer anders even ergens naartoe te gaan en kijken of je daar wel bereik hebt. Anders ligt het echt aan de plek...

iTim 08-07-09 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 320241)
Probeer anders even ergens naartoe te gaan en kijken of je daar wel bereik hebt. Anders ligt het echt aan de plek...

Nee het probleem is constant, super goede ontvangst en opeens stopt ie ermee. En dan uren lang. En dan heb je opeens weer bereik. Het is dus niet locatiegebonden. Het heeft met de iphone of de 3.0 software te maken!

Scoes 08-07-09 00:53

iTim!
Zie mijn eerdere reactie niet over het hoofd.
Ik heb niet overdreven al 1000 iphone's in mn handen gehad!

BTW:
De "storing" bij tmobile heeft niets met het mobiele netwerk te maken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.