//

Simkaart en puckcode

Simkaart en puckcode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie zou mij kunnen helpen? Ik heb mijn simkaart even uit de Iphone gegaald en een ander kaartje erin gedaan.Mijn iphone is vast gelopen toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-07, 12:16
Suusie's schermafbeelding
Suusie Suusie is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Torrequebrada
Berichten: 52
Standaard Simkaart en puckcode

Wie zou mij kunnen helpen?

Ik heb mijn simkaart even uit de Iphone gegaald en een ander kaartje erin gedaan.Mijn iphone is vast gelopen toen ik dat deed.Het probleem is dat ik dacht dat ik de code nog wist maar dat bleek niet zo te zijn en toen moest ik die puckcode intoetsen van dat kaartje en die weet ik niet.Ik heb toen het kaartje eruit gehaald en mijn eigen kaartje er weer in gedaan,maar er veranderd niets.Weet iemand wat ik nu kan doen???

BVD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-07, 13:43
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Afhankelijk van je provider kun je naar de Klantenservice bellen om de PUK code op te vragen. Bij Vodafone kon de medewerkster mij direct deze code geven.

Hoe het bij andere providers gaat weet ik niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 05:42
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart The Raptor iTunes 0 27-08-10 18:10
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 09:57
Simkaart DutchEvil Archief 3 05-10-09 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.