//

Hoe blij ben jij met je iPhone?

Hoe blij ben jij met je iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zelf wel erg blij met de iPhone! Er zijn echter 3 dingen die ik wel een beetje mis. - Snel internet - Video ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 29-03-08, 00:38
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik ben zelf wel erg blij met de iPhone!
Er zijn echter 3 dingen die ik wel een beetje mis.
- Snel internet
- Video opnemen / goede foto's maken (camera is nogal traag)
- navigatie

Voor de rest echt een superapparaat, en zou mijn HTC touch niet meer terug willen. Ideaal dat bedienen zonder stylus! Daar hebben ze echt supergoed over nagedacht
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 29-03-08, 12:38
marlboro marlboro is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Ik ben zelf wel erg blij met de iPhone!
Er zijn echter 3 dingen die ik wel een beetje mis.
- Snel internet
- Video opnemen / goede foto's maken (camera is nogal traag)
- navigatie

Voor de rest echt een superapparaat, en zou mijn HTC touch niet meer terug willen. Ideaal dat bedienen zonder stylus! Daar hebben ze echt supergoed over nagedacht
Persoonlijk vind ik dat de iphone meer bedoeld is voor de fun met heel wat leuke mogelijkheden,ik noem het leuk bezigheidsspeelgoed die redelijk wat functies heeft en touschcreen die zeer leuk en makkelijk is.

De zaken die jij opnoem zijn voor binnen een paar maanden en zullen zeer veel geld kosten zoals de nokia N96 en die nieuwe sony ercisson x1;2 toestellen die echt prachtdingen zijn en voorzover ik heb gelezen alles in één is;internet supersnel,navigatie,fm radio,tv kunnen kijken,mp3 en zeer goeie camera en videorecording enz....Kheb al zeker 70 sites afgekeken en das echt wel superieur als ik dat zag.

Terug naar de iphone;tis ene toestel die goed in de markt ligt en terecht en zal hier in belgie als zoete broodjes over de toonbank gaan maar zullen volgens mij voor die 2genoemde toestellen moeten uitkomen vrees ik.
Als ik mijn iphone toon aan mensen en die daar allemaal zo niet vanop de hoogte zijn en ze zien dan die functies en zoals dat draaien van een foto en dergelijke;vinden ze allemaal te gek .

Het internet met de iphone via edge gaat redelijk vlot tenzij ik geen bereik heb.Soms hangt het ook van de site af en van de hoeveelheid van de pagina heb ik al gemerkt.Met de gewone computer soms ook zo het dan opeens bij een andere site op pagine wat langer duurd.

Muziek op de iphone met die covers is heel mooi en leuk om te tonen en te gebruiken.

De koptelefoon is echt heel goed en lekker luid en zuiver,geen klagen over.

Een bericht typen duurd wel langer dan anders bij mij maar is wel anderzijds leuker dan bij een gewone gsm,tis iets nieuws en anders en das plezant.

Ook films op de iphone zetten is peace of cake en speelt zeer goed en zuiver af en nederlandse ondertiteling is geen probleem.

Ben er zeer tevreden van maar heb iets nieuws in het vooruitzicht dus zal'em beetje tegen mijn zin wegvliegen.
  #103  
Oud 29-03-08, 17:00
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jetgadget Bekijk bericht
nou als je dat hierzo plaats dan zou het pas echt wat toevoegen als je ook even meld wélke tekortkomingen.....
- Notes kun je slechts via omwegen backuppen....maar nog steeds niet op je desktop te gebruiken
- Telefoon heeft geen profielen en "blacklist" mogelijkheden.
- 3rd party TODO apps zijn nog zeer basic en wederom niet makkelijk te backuppen en da's best "gevaarlijk" wanneer je er van afhankelijk bent.
- Agenda is toch zeer basic.
- Bij een POP mail account MOET je een online verbinding hebben om ook je oude mail te kunnen lezen...lastig bij vergadering of bij slecht bereik.
- Je kunt geen documenten meenemen en alleen Office documenten in mail bekijken...verder niet.
- Als je via mail een belangrijk document krijgt kun je het niet bewaren anders dan in het mailtje zelf.
- etc....etc...

kortom een mooi, snel, degelijk en revolutionair qua bediedienning. De beste smartphone ever...NEE! verre van dat.
  #104  
Oud 29-03-08, 17:20
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
- Notes kun je slechts via omwegen backuppen....maar nog steeds niet op je desktop te gebruiken
- Telefoon heeft geen profielen en "blacklist" mogelijkheden.
- 3rd party TODO apps zijn nog zeer basic en wederom niet makkelijk te backuppen en da's best "gevaarlijk" wanneer je er van afhankelijk bent.
- Agenda is toch zeer basic.
- Bij een POP mail account MOET je een online verbinding hebben om ook je oude mail te kunnen lezen...lastig bij vergadering of bij slecht bereik.
- Je kunt geen documenten meenemen en alleen Office documenten in mail bekijken...verder niet.
- Als je via mail een belangrijk document krijgt kun je het niet bewaren anders dan in het mailtje zelf.
- etc....etc...

kortom een mooi, snel, degelijk en revolutionair qua bediedienning. De beste smartphone ever...NEE! verre van dat.
ja sommige dingen moet ik je gelijk geven al kan dat soms met 3rd party apps opgelost worden.
wat kunnen we hier aan doen? uhh ik zelf heb het zo opgelost:
-profielen niet echt nodig vanwege het silent schuifje aan de zijkant mis ik ook niet echt
-todo ik heb er nu 3 getest prachtig maar idd nog nooit gesynced ga ik naar zoeken
-agenda, ik gebruik googlecalendar en deze sync ik met de iphonecalendar
mis hier het rechtstreeks iemand uitnodigen vanuit de iphone ;-(
-offline in je mail kunnen hmmmm iemand?
-jawel je kan op een partitie in je iphone al je documenten zetten en met 16gb heb je wel plek zat/ via de browser plugin kun je alles in Safari gewoon inzien
-jawel, je kan de mail bijlage opslaan op je iphone! probeer MNPlight eens uit en zie hoever je hier al mee komt.
  #105  
Oud 29-03-08, 21:12
Yosemite Yosemite is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik vind de iPhone echt een super apparaat. Alleen al vanwege het feit dat het de beste iPod ooit is en dan ook nog eens in een telefoon. Mijn gewone iPod staat al tijden stof te vangen in de kast.

De touch interface is helemaal super, zeker in combinatie met bijvoorbeeld mobile Safari. Naar mijn mening de eerste echt bruikbare webbrowser op een telefoon. De snelheid via gprs is natuurlijk niet optimaal, maar nog wel bruikbaar voor een beetje browsen. UMTS of HSDPA zou wel een verbetering zijn.

Vind het ook wel jammer dat de iPhone sommige functies mist die al jaren standaard op de meeste telefoons zitten; zoals bijvoorbeeld bestanden (foto's, vCards, e.d.) uitwisselen via BlueTooth.
  #106  
Oud 30-03-08, 13:11
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Nahh... doe mij maar een nokia 3210!

... NOT
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #107  
Oud 30-03-08, 16:17
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

Leuk dingetje alleen volgens mij doen bij mij een van de boxies onderaan de iphone het niet -___- verder wel goed geluid en ben er heeeel blij mee
  #108  
Oud 30-03-08, 16:18
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Ja, die zijn best slecht die dingen, geluid gaat niet zo heel hard.
wat je wel kunt doen is met een naald eventjes er onder door heen prikken, zit namelijk een soort kurkje voor. Gaan ze ongeveer 40% harder mee, echt een aanrader!
  #109  
Oud 30-03-08, 16:35
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

jeetje dat is wel heeel eng om te doen zeg
  #110  
Oud 30-03-08, 16:41
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

de rechter doet het sowieso niet, want dat is de microfoon en geen speaker
  #111  
Oud 30-03-08, 16:43
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

o bedankt zeg! ik dagt echt dat mn iphone stuk was maar gelukkig is ie dat niet
nogmaals bedankt
  #112  
Oud 30-03-08, 17:23
NicoH's schermafbeelding
NicoH NicoH is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 10
Standaard

Heb sinds een aantal maanden de Iphone 1.1.2 en recent geupdate naar 1.1.4 Ben er superblij mee en een maat jaloers gemaakt die meestal voorop loopt met gadgets kopen. Qua PDA misschien niet de meest uitgebreide, heb met de Psion, HP, HTC etc gewerkt en die zijn veel uitgebreider qua programmatuur. Maar ja die draaien op windows en daar zijn veel meer programma's voor. Heb vorig jaar ook de Imac gekocht en wat mij betreft kan windows de prullebak in. Geen crashes, geen shitmail, geen internettroep meer op mijn computer en mijn Iphone. HEERLIJK een aanrader voor iedereen.
  #113  
Oud 09-04-08, 18:20
iphoner32 iphoner32 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 74
Standaard

Ik ben zeer tevreden over mijn Iphone, maar uiteindelijk is het ook maar "een" GSM hé...

Ok hij kan veel meer... Internet, ipod, youtube-app, googlemaps, etc... Maar ik vind dat er toch nog veel (kleine) dingen mankeren...

Zo kan je je sms'en niet apart verwijderen (zelfde voor belhistory), geen karaktercounter bij sms'en, geen gps,...

Het is een tof gadget, maar ook niet om te zeggen van "MOET" je hebben...
  #114  
Oud 14-05-08, 07:55
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Ik ben er niet echt tevreden mee tot nu toe, hele tijd problemen...
  #115  
Oud 14-05-08, 08:53
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja die iPhones heb je er ook wel eens tussen zitten, kan je een beetje antwoord op je problemen vinden dan?

Ik heb al gezegt hoe blij ik met de iPhone ben
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #116  
Oud 14-05-08, 14:16
chris@r5 chris@r5 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb 'm net een paar dagen, maar ben er echt onwijs tevreden mee. Ik heb 'm meer als speeldingetje met een goede MP3 functie en gebruik 'm naast mijn Sony ericsson P1i. Nu kan ik al mijn foto's overal mee naar toe nemen in mooie kwaliteit. Ik heb een Motorola HT820 stereo BT headset gemod om passend te maken ipv de standaard headset. Nu is het echt een super combi.

Ik vind het toestel wel een drama met smsen. Maar hopelijk komt dat met landscapemode goed in de toekomst.
  #117  
Oud 14-05-08, 18:16
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

Veel dingen die hier genoemd zijn, zijn gewoon softwarematige problemen... Dus gewoon afwachten, met 1.2.0 komt waarschijnlijk veeeel verbetering.
Vergeet niet dat dit de eerste keer is dat Apple een telefoon maakt, dus best logisch dat er sommige dingen ontbreken.
  #118  
Oud 20-05-08, 23:21
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Standaard

Heb de iphone 16 gig net 1 dag. Tot nu toe leuk ding!
  #119  
Oud 16-06-08, 00:27
Ray's schermafbeelding
Ray Ray is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Ik heb vier maanden geleden mijn N95 verkocht en een iPhone aangeschaft... nog steeds geen spijt van!!
  #120  
Oud 16-06-08, 22:07
Zero45 Zero45 is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

Ja zeker ben ik blij ^^ desing is mooi ( staat apple wel bekend voor zeker ) en de software is ook nice alleen dat er geen mms functie inzit enzo maar hij overtreft zeker alle gsm's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ben jij op dit forum terechtgekomen? Bordyl Chat en geruchten 33 02-08-09 20:40
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 11:09
wat ben ik blij! gmlens Chat en geruchten 7 05-08-08 22:20
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 02:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.