iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe blij ben jij met je iPhone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/3908-blij-ben-jij-iphone.html)

stereopanda 20-12-07 16:38

Hoe blij ben jij met je iPhone?
 
1 Bijlage(n)
Ik zelf ben er natuurlijk erg blij mee!
Dat dit te merken is spreekt natuurlijk voor zich.. dat vonden mijn klasgenoten dus ook! :eek:

Aanschouw en huiver!

Foto is genomen vanaf het ROC in Eindhoven ( verdieping 7!, om maar ff de schaal aan te geven van hoe groot het er staat! )

Stiruam 20-12-07 17:08

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA *HUIL HUIL* geweldig! Dit zou een tropic moeten zijn waar je kan laten zien hoe blij je er mee bent! (met nadruk fus op laten zien)... Ik zal zodra ik me iPhone heb (morge krijg ik hem hopelijk maar overmorge ben ik op vakantie) ook een leuke foto van maken waarbij ik iets dergelijk doe... (als ik er aan denk :p)
Greetz, Stiruam

phil 20-12-07 18:00

Ik ben er helemaal niet blij mee... tot nu toe ligt dat ding hier maar te liggen, te wachten tot hij geunlocked kan worden! Ik kijk met een schuin oog naar de woekerprijzen, en vraag me af of ik hem niet beter kan verkopen! T zal ongetwijfeld een wereld apparaat zijn, maar bellen is maar bellen, toch??... Waarschijnlijk zitten er meer mensen in dezelfde boot, als ik! Versie 1.1.2.
(wel vet ding, alleen al om naar te kijken).... :):)

Nikooos 20-12-07 18:11

ik heb ook 1.1.2 maar kan er gewoon mee bellen.. met een turbosim dat wel..

phil 20-12-07 18:12

ok, en heb je dat ergens laten doen of... zelf zitten prutsen... of is t ook te handlen voor een nope als ik?? kosten...???

:) dank :)

Nikooos 20-12-07 18:15

je moet maar even in de hardware unlock topics kijken.. Maar het is wel te doen. Nou ben ik zelf iets handiger met dat soort dingen. Dat wel..

phil 20-12-07 18:17

keej dan... top, ga ik ff neuzen....!!

Amp. 20-12-07 18:27

Ik moet nog even wat leuks bedenken om te laten zien hoe blij ik ermee ben ^^

Nikooos 20-12-07 18:32

Ik was er ook heel blij mee! Zo blij dat ik naakt bellend ging rondrennen.. Alleen liep ik per ongeluk een voetbalstadion binnen..

http://www.streakingtheworld.com/wp-...r_20nanned.jpg

Stiruam 20-12-07 18:37

HAHAHAHAHAHA doooooog :p

Amp. 20-12-07 18:58

Die man duikt bij de streaker zo in zijn achterste :x

Niekie 20-12-07 19:22

Nou ik vind er eigenlijk geen ene reet aan!!Wat een ding, en dat noemen ze een revolutionaire telefoon?? Mijn Swing 200 was nog beter!!!!

Dus...

Amp. 20-12-07 20:02

Ach, maar mijn e65 pwnde kwa specs volgens mij ook mijn iPhone, maar niemand zei 'HEB JIJ een e65 ! lol!' , nee ze zeggen nu 'Is dat een iTouch?' nee rofl- ' EEN IPHONE'!

f1aap 20-12-07 23:05

Ik ben er vooral na de update naar 1.1.2 errug blij mee, had wat stabiliteitsprobleempjes onder 1.0.2. Is alleen een beetje jammer dat je er inmiddels zo veel mensen mee ziet lopen. Toen ik hem een aantal maanden terug kocht was het nog echt iets speciaals. Nu zie ik ze bij wijze van spreke zoveel dat het lijkt alsof ie gewoon in de winkel ligt.

bob-art 21-12-07 13:39

1 Bijlage(n)
Zo blij dat ik er een anti verlies koordje aan heb gemaakt (wat stom van Apple) en een foudraal van MP3 spelertje heb aangepast ter bescherming in mijn zak of om hem om mijn nek te hangen.

dirkuijt 21-12-07 14:59

ik zie geen poll... cijfer 1-10: ja toch een 9... :)

(10 geef ik niet, ivm EDGE/HSDPA/GPS lack)

wicher 21-12-07 15:39

Hoe heb je dat precies gedaan? Heb je hem aan je case vast gemaakt of aan de iphone zelf? :D


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bob-art (Bericht 30278)
Zo blij dat ik er een anti verlies koordje aan heb gemaakt (wat stom van Apple) en een foudraal van MP3 spelertje heb aangepast ter bescherming in mijn zak of om hem om mijn nek te hangen.


Celf 22-12-07 13:54

niet echt blij....wel blij met wat het toestel kan en de mooie manier van bedienen maar niet blij omdat ie zoveel niet kan.

Nikooos 22-12-07 13:55

mja.. dat had je vooraf ook in de specs kunnen lezen..

Celf 22-12-07 14:05

Het heeft niks met de specs of de kwaliteit van het toestel te maken. Je kunt vooraf wel lezen wat het toestel allemaal kan "out of the box" maar je hoort ook veel over apps die via de installer aangeboden worden. De kwaliteit daarvan kun je alleen maar ervaren door ze te gebruiken.....en daar loop ik dus regelmatig tegen problemen aan.
Voorbeeldje..ik heb me nooit gerealiseerd dat je attachments van mail NIET op kunt slaan. Ik heb me ook niet gerealiseerd dat je geen bestanden mee kunt nemen zoals bijv. Office word bestanden. Je moet jezelf gaan mailen en de mail bewaren...waarbij je helaas geen aparte "bewaarmap" kunt maken met een POP mail account. Kortom....m.i. is hier door apple niet goed over nagedacht.....en door mij VOOR de aanschaf niet goed op gelet ;)

Zoals ik ergens anders ook al geschreven heb...het toestel zelf is heerlijk om mee te werken, prachtig scherm, mooie standaard apps maar voor mij is het wachten op wat er na de release van de SDK op ons af komt.

sjowol 22-12-07 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 30612)
ik heb me nooit gerealiseerd dat je attachments van mail NIET op kunt slaan.

hoezo niet, als je hem hebt geopend staat hij in je foon totdat je je mailtje delete... waar zou je hem anders willen opslaan? in je foon is in je foon hoor.
Citaat:

Ik heb me ook niet gerealiseerd dat je geen bestanden mee kunt nemen zoals bijv. Office word bestanden.
MNPLight

oftewel, niet klagen voordat je goed hebt gezocht!

bob-art 22-12-07 15:47

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wicher (Bericht 30319)
Hoe heb je dat precies gedaan? Heb je hem aan je case vast gemaakt of aan de iphone zelf? :D

Ik heb het zwarte schild verwijderd (goed gezocht naar aanwijzingen) eb daarin op de hoek twee gleufjes gezaagd. Achteraf heb ik wel het kapje alsnog met secondenlijm vastgezet omdat het te makkelijk los ging.

iPhone Disassembly: Installing Display Assembly - iPhone Parts

Celf 22-12-07 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 30628)
hoezo niet, als je hem hebt geopend staat hij in je foon totdat je je mailtje delete... waar zou je hem anders willen opslaan? in je foon is in je foon hoor.

Wat jij zegt is in mijn geval absoluut niet waar!! Voordat ik dit schreef heb ik de proef op de som genomen door mailtjes die ik gisteren gelezen heb (dus volledig opgehaald en attachements volledig opgehaald en minstens 1 keer geopend geweest) vandaag weer te openen in OFFLINE...dus geen GPRS en geen Wi-Fi. Ik krijg steevast de mededeling "this message has not been downloaded from the server" terwijl ik 100% zeker weet dat is de betreffende mail als 'ns 100% opgehaald heb. Hier kan sprake zijn van een bug of jij maakt gebruik van IMAP i.p.v. POP (de server die ik nodig heb kan geen gebruik maken van IMAP)

Citaat:

MNPLight
Citaat:

oftewel, niet klagen voordat je goed hebt gezocht!
Ik vind dit een beetje flauwe opmerkingen. Natuurlijk weet ik dat ik moet en kan zoeken. Ik heb meermaals diverse variaties op het thema "office documenten\s" "iphone" "meenemen" of "on the road" "reading off line" etc ingetikt en heb meermaals meer dan 200.000 oplopend tot 600.000 hits gekregen. Je moet toevallig al weten dat er zo'n programma is wil je op het goede spoor gezet worden, anders wordt het de spreekwoordelijke speld......

Maurice 22-12-07 19:58

Citaat:

Hoe blij ben jij met je iPhone?
Ben er heel blij mee :D

sjowol 22-12-07 20:00

idd ik heb imap (weet ik gelijk het verschil nu)
en ok misschien flauw maar het wordt ook zo vermoeiend om steeds weer hetzelfde te zeggen.. maarja je weet nu ieg waar je moet wezen

Celf 22-12-07 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 30710)
. maarja je weet nu ieg waar je moet wezen

klopt, dankje ;)

riverwoods 25-12-07 18:00

zoeken naar softwaer
 
hoi ik kom uit belgie en heb mijn iphone gekocht in aalst en simlock vrij en ingesteld in nederlands voor de prijs van 699 zeg niet dat het goed koop is maar e garantie is veiliger en dit voor 2 jaar wat je niet hebt met andere iphone die je laatoverkomen uit us of uit nederland die zouden normaal niet onder belgiesche garantie vallen waardoor je verplicht bent naar het land te gaan van aankoop dus denk ik dat de rekening gemaakt is alleen vraag ik mij af of iemand mij kan wegwijs maken in het vinden van software voor op iphoe zelf heb ik wel geen appel pc maar een vaio van sonyen ihoe vind ik tot nu toe gaaf maar denk dat je ermeer kan uit halen uit deze gsm in elk geval vind ik het versturen van sms zeer goed bedacht grt rw

stereopanda 25-12-07 18:40

voor zover Ik weet hb je gwn wereldwijde garantie by alle apple sstores hoor! Ds dat is onzin! En gebruik leestekens de volgende keer! Leest n btje moeilijk

Stibou 25-12-07 18:50

Ten eerste zouden hoofletters en leestekens wel op hun plaats staan en ten tweede vraag ik mij af hoe je erbij komt dit hier te plaatsen,je zoekt een beetje info,zoek deze dan eerst met de zoekfunctie...

Peetjo 26-12-07 12:12

Ik ben er echt blij mee https://forum.iculture.nl/f1/ip...j-iphone.html#

riverwoods 27-12-07 15:48

dit is ons mede gedeeld door hoofdkantoor van appel in belgie dus kan maar zeggen wat we vernomen hebben ik weet ook dat het vreemd is je kon enkel met de aangekocht gsm gaan waar je factuur vandaan komt

riverwoods 27-12-07 15:48

dit is ons mede gedeeld door hoofdkantoor van appel in belgie dus kan maar zeggen wat we vernomen hebben ik weet ook dat het vreemd is je kon enkel met de aangekocht gsm gaan waar je factuur vandaan komt

Qorne 28-12-07 22:44

Heel erg blij, het is me beste SmartPhone ooit, veel beter dan me vorige SE P990i

Celf 03-01-08 17:15

Misschien is het een optie om, nu de iPhone al een aantal maanden in gebruik is, de review nog 'ns dunnentjes over te doen maar dan aangevuld met de huidige ervaringen. Zelf heb ik mijn iPhone na 3 weken weer verkocht, niet omdat ie het niet goed deed maar omdat ik toch zwaar teleurgesteld was in de beperkte functionaliteit van (citaat Jobs) "the best mobile device ever" en de talloze "workarounds" die nodig zijn om je dagelijkse werk er mee te doen.

(ik koop zeker weten weer een nieuwe zodra er wat inhoudelijke updates zijn geweest)

Wanneer je de discussies op de site van Apple bekijkt zijn de meest gebruikte zinnen: "this is not an option" of "this can not be done yet" of "option not available" of "no...can't be done" en met droge ogen verklaren de heren\dames moderatoren de meest idiote workarounds als een volkomen normale werkwijze. voorbeeldje....het uitwisselen van je visitekaartje. Bij Palm\WM\B'berry een vanzelfsprekendheid. Bij de iPhone moet je je eigen visitekaartje eerst toezenden als bijlage in een e-mail. Deze e-mail goed bewaren en als iemand jouw visitekaartje wil hebben stuur je hem dat mailtje. Dat de ander dit misschien pas op zijn\haar computer kan zien is slechts bijzaak. En zo zijn er meer voorbeelden.

mathijsdb 03-01-08 17:57

Goed plan, Celf! Heb m'n iPhone inmiddels besteld, maar overal op internet zijn reviews te vinden van toen 'ie net uit was/net aangeschaft was en niet nadat men 'm al een paar weken/maanden gebruikt hebt.

Dennisf 03-01-08 18:27

Ik heb mijn iphone nu ruim 5 weken en wordt er iedere dag een klein beetje blijer van. Heb er inmiddels 28 muziekalbums en 3 dvds op staan. Gebruik ook de mail functionaliteit regelmatig en ben een fervent toilet internetter geworden (via Wi-Fi thuis). Stocks heb ik al diverse malen bij klanten gebruikt om te laten zien wat de AEX afgelopen jaar gedaan heeft.
Verder ben ik helemaal dolblij met de agenda functie. Ik synchroniseer de hele dag door zodat mijn Agenda up to date blijft en het werkt geweldig.
Verder heb ik er eigenlijk niet veel applicaties op gezet (zoals spelletjes enzo). Draai super tevreden op 1.1.1. Verwacht wel een keer naar 1.1.2 te gaan als dit nodig is.

Ik had vooraf niet verwacht dat ik zo zou meegaan in de iPhone gekte!!

sony 03-01-08 21:44

ik heb een groot probleem met mijn iphone sins gistere

Celf 03-01-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sony (Bericht 35122)
ik heb een groot probleem met mijn iphone sins gistere

wat voor probleem?

sony 04-01-08 10:09

nou ik hev via itunes perongeluk de update geseclecteerd
en nou staat er incorrect sim op mijn beelscherm en kan er niet meeer in
is dat nog goed te maken

Sick Mic 04-01-08 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sony (Bericht 35318)
nou ik hev via itunes perongeluk de update geseclecteerd
en nou staat er incorrect sim op mijn beelscherm en kan er niet meeer in
is dat nog goed te maken

Tuurlijk wel, je zit nu gewoon met Firmware 1.1.2, je moet waarschijnlijk terug downgraden en anySIM runnen ofzo.
Ik ga er van uit dat je een 1.1.1 had, dus is echt makkelijk op te lossen =)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:42.