iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Inkomende gesprekken weigeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39082-inkomende-gesprekken-weigeren.html)

archiebunker 08-07-09 22:05

Inkomende gesprekken weigeren
 
Bij inkomende gesprekken heb ik niet altijd de keuze om een gesprek te weigeren, ik kan dan alleen het gesprek aannemen. Wanneer ik ff geen zin heb in dat telefoontje zet ik het geluid uit en laat hem gewoon over gaan.

Sommige inkomende gesprekken geven de mogelijkheid om te weigeren, ik heb dan de keuze tussen twee knoppen (opnemen en weigeren) waarschijnlijk kun je ergens aangeven welke gesprekken de keuze moeten hebben om te weigeren, ik zou graag bij elk gesprek die keuze hebben.

Wie weet hoe?

Arjan

cypher21 08-07-09 22:11

de standby kop (rechtsboven) twee keer indrukken, bij de eerste zet je em op stil, en de tweede keer indrukken dan weiger je het gesprek

archiebunker 08-07-09 22:13

Het gaat mij er om dat ik bij het ene inkomende gesprek wel een keuze heb en een ander gesprek niet. Ik wil graag bij alle gesprekken die keuze hebben.

cypher21 08-07-09 22:14

Dat heb je toch??

Wel 2x indrukken, of niet 2x indrukken

EDIT

Kennelijk begrijp ik je vraag niet helemaal goed (of ligt het aan je beschrijving ;)).

Ik ken het scherm ook, maar dat scherm krijg je enkel als je telefoon niet is gelocked.

Als de telefoon gelocked is dan kun je alleen de knoppen gebruiken, als je bezig bent op de telefoon of deze staat niet standby, dan kun je kiezen




archiebunker 08-07-09 22:30

nee, je snapt denk ik niet wat ik graag wil. Wanneer er iemand belt kan ik de ene keer met de slider het gesprek beantwoorden terwijl een ander gesprek ik op het scherm de keuze heb om te weigeren of antwoorden.

Om te testen ben ik er zojuist achter gekomen dat wanneer mijn telefoon in standby staat ik geen keuze krijg in het scherm. Wanneer het scherm actief is en er komt een gesprek binnen dan heb ik de keuze om dat gesprek te weigeren. Het zou kunnen dat deze optie er is om je de keuze te laten terwijl je wat anders aan het doen bent op je telefoon. Nu moet ik de ene keer het telefoontje wegdrukken met de knop boven op de telefoon en een andere keer door de toets weigeren in te drukken. Ik zou graag elk telefoontje op dezelfde manier beantwoorden of weigeren.

Dolfijn 09-07-09 00:11

Helaas, valt niet aan te passen.

kuotje 10-07-09 17:04

zelfde probleem is soms wel irritant ja. Wil namelijk ook gewoon de rode en groene knop
en niet soms die slider er tussen door.
is maar vaag ja

cypher21 10-07-09 18:31

het is niet soms de slider tussendoor, het is slider in standby, en de knoppen wanneer je op de iPhone bezig bent.

Maar goed, ik zie kennelijk het probleem niet, want wat is er nu moeilijk aan om 2x de knop in te drukken :S

Dragon 10-07-09 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 321929)
het is niet soms de slider tussendoor, het is slider in standby, en de knoppen wanneer je op de iPhone bezig bent.

Maar goed, ik zie kennelijk het probleem niet, want wat is er nu moeilijk aan om 2x de knop in te drukken :S

Hij wil gewoon weten hoe je het aanpast om toch alle gesprekken te beantwoorden of te kunnen weigeren (zonder de power knop te gebruiken). En niet met de slider.

Dat hij het kan weigeren als hij de slider ziet weet hij vast nu wel :D.

wouter1981 09-10-13 17:07

Opgelost. Dus een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.