//

Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer

Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren is het mij opgevallen dat deze optie niet meer werkt. (INSTELLINGEN > ALGEMEEN > GEBRUIK) Mijn 3GS heeft een jailbreak en Cydia geinstalleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-09, 14:47
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer

Sinds gisteren is het mij opgevallen dat deze optie niet meer werkt. (INSTELLINGEN > ALGEMEEN > GEBRUIK)

Mijn 3GS heeft een jailbreak en Cydia geinstalleerd. Verder Winterboard, Backgrounder, SBSettings en normale apps. Toestel is al volledig opgeladen + gereset.

Ik weet niet waar dit door komt, iemand enig idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
helderheid "auto" werkt niet meer mcowly iPhone algemeen 20 25-09-11 12:38
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... acvonk iPhone algemeen 1 19-08-09 01:23
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer Kenanus iPhone algemeen 7 14-08-08 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.