//

Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G

Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn probleem: - Nieuwe iPhone3G van T-mobile gekregen na reparatie (mute-knop stuk) - Reservekopie van mijn oude iPhone3G teruggezet - Probleem: Alles terug in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-09, 15:45
montesqieu montesqieu is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G

Hallo,

Mijn probleem:
- Nieuwe iPhone3G van T-mobile gekregen na reparatie (mute-knop stuk)
- Reservekopie van mijn oude iPhone3G teruggezet
- Probleem: Alles terug in de iPhone behalve mijn applicaties (die had ik ook nooit gesynched met iTunes)
-Vraag: Kan ik mijn oude applicaties nog op een gemakkelijke manier terugkrijgen en waarom staan ze niet in mijn reservekopie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 15:52
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Applicaties en muziek zijn niet aanwezig in het reservekopie, deze moet je altijd opnieuw synchroniseren met iTunes. Het is toch verstandig om je applicaties te synchroniseren met iTunes aangezien deze daarna worden bewaard in een aparte folder (Mobile Applications), zo kan je steeds erg makkelijk al je applicaties terug halen.

Dus je kan nu best even inloggen in iTunes op je account en daarna bovenaan naar Store-> Mijn Account Tonen, daarna kan je je aankoopgeschiedenis bekijken en je apps opnieuw gratis downloaden. Je hoeft alleen maar naar Mijn Account Tonen te gaan indien je niet meer zeker weet welke applicaties je allemaal aangekocht had.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone Scallie iTunes 10 26-02-12 07:58
Terugzetten reservekopie Arend iPhone algemeen 8 15-03-11 14:22
iPhone: Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1 dbibouh Jailbreak 3 25-08-10 10:11
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45
Reservekopie terugzetten Vinzzz iPhone algemeen 5 27-08-08 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.