//

Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen!

Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken is het volume uit de oorspeaker van mijn iPhone erg zacht. Ik heb uiteraard alles gecontroleerd: volume staat op max en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-09, 17:30
maarten1987 maarten1987 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen!

Sinds 2 weken is het volume uit de oorspeaker van mijn iPhone erg zacht. Ik heb uiteraard alles gecontroleerd: volume staat op max en een firmwareupdate van 2.2.1. naar 3.0 maakt ook geen einde aan het probleem. Het geluid is zonder aanleiding een heel stuk zachter, terwijl de speaker aan de onderkant nog steeds normaal geluid geeft, evenals de headphone.

Op een forum heb ik al gelezen over eventueel stof in de oorspeaker. Zelfs het uitblazen met een stofzuiger heeft nog geen verschil gemaakt.. Het lijkt me niet dat de speaker ineens kapot is als er nog wel normaal geluid vanaf komt, maar alleen met een (sterk) verlaagd volume.

Iemand tips/ervaringen met dit probleem?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 18:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik denk inderdaad ook stof, bedenk alleen wel dat je dat er niet uitkrijgt dus het zal alsnog vervanging van de speaker worden denk ik.
  #3  
Oud 10-07-09, 00:06
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Dat probleem lijkt bij meerdere eerste generatie iPhones voor te komen.. Mijn vader heeft dit ook, het lijkt ook of het geluid licht vervormd wordt. Misschien op te lossen door een herstel/nog een keer redsnow er overheen laten lopen.
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
  #4  
Oud 24-10-09, 22:11
iPhaul iPhaul is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik had het eveneens met m'n iphone eerste generatie. Gewoon met een naaldje de opening van de speaker wat reinigen en volume was onmiddellijk weer ok. Heb dit eveneens met de externe speaker gehad. Daar bleken de gaatjes gewoon verstopt te zitten. Dus ook met een naald open geprikt. Juist oppassen dat alle vuildeeltjes weg geraken en niet tussen de stekker terechtkomen. Eenmaal daar kunnen ze voor storing zorgen waardoor de iPhone zich steeds in vliegtuigmodus wil plaatsen .
Reageren

Labels
oorspeaker, volume, zacht



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! zeeforel iPad algemeen 21 10-09-10 22:41
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 16:11
Laag volume tijdens bellen Sleevemaster iPhone algemeen 60 28-09-08 10:15
Volume tijdens bellen met iphone ERG laag?! Titan1980 Archief 7 08-03-08 10:30
Laag volume na upgrade 1.1.2 de_schaap Unlock [archief] 10 14-01-08 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.