iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Rare blauwe/grijze lijn langs Iphone 3g scherm?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39308-rare-blauwe-grijze-lijn-langs-iphone-3g-scherm.html)

Bjornnijdeken 11-07-09 23:10

Rare blauwe/grijze lijn langs Iphone 3g scherm??
 
1 Bijlage(n)
Goededag,

Ik heb in Maart een iphone 3g besteld via een site met een vodafone abonnement(2call.nl) . De Iphone is Italiaans.

Sinds een paar dagen heb ik een blauw/grijze lijn langs mijn Iphone beeldscherm lopen. Gewoon helemaal 'rond'. Ik de iPhone helemaal gereset, was het weg. Maar, nu is de blauwe rand er weer!

Het zijn volgens mij niet echt dode pixels..
Zou het beeld geen voeding kunnen krijgen ofzo?

Kan ik naar de Mac inside gaan, valt dit onder de garantie?
Heb ik wel garantie omdat hij italiaans/van vodafone is?

Moet ik naar de site bellen waar ik m vandaan heb?

Alvast bedank!

Bjorn

+ als ik hem opstuur/langs breng bij 2call, waar ik maar 6 maanden garantie heb. Ook nog zelf moet opdraaien voor de eventuele kosten..

[SIZE=2]*Garantie[/SIZE]
Alle telefoons die wij verkopen zijn voorzien van een minimum fabrieksgarantie van 1 jaar (met uitzondering van de simlock-vrije Apple iPhone; daar het een import toestel betreft, zit hier 6 maanden garantie op). Waterschade, valschade, en het openen van het toestel door derden zijn uitgesloten van garantie.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor kosten die voortvloeien uit reparatie of onderzoek.

LuigiStyla 12-07-09 00:34

Voor zoiets moet je contact opnemen met de site waar je hem gekocht hebt. Bel even, zij weten namelijk precies hoe het zit, beter dan de mensen op dit forum.

Succes

evmw 12-07-09 11:48

Maak even een printscreen en bekijk die op je PC, als je het daar niet in ziet is het een issue met het LCD. Lijkt me in dat geval een garantiegevalletje.

Bjornnijdeken 12-07-09 12:49

Ik had er al 1 gemaakt, ik mail de hem naar mn mail adres en opende de foto op mn mac. Hier is het beeld aan de zijkant niet blauw/grijs.

Maar bellen naar 2call?
Of naar de mac inside gaan?

Thanks btw

evmw 12-07-09 12:51

Persoonlijk denk ik dat je het beste met Apple zelf kan regelen, even langs een reseller of service center gaan.

Bjornnijdeken 12-07-09 12:53

Ja oke, Maar die blauwe/grijze lijn is er niet altijd. Vanmorgen was hij er niet, maar nu wel weer:p

En als ik dan bij de mac inside ben dan zal je zien dat de lijn er niet is...

pascalletje 12-07-09 12:55

Het beste is om terug te gaan naar 2call, zij moeten de garantie regelen want Apple geeft geen internationale garantie op de iPhone.

Bjornnijdeken 12-07-09 12:58

hmm, ja dat zal wel ja.

Dan ben ik hem zeker een paar dagen kwijt en krijg natuurlijk geen vervangend toestel..:P

Bjornnijdeken 14-07-09 14:25

Ik naar de apple store en t-mobile om te kijken naar de iphone, wat blijkt de zijkant van het scherm bij beide stores zijn ook grijzig, dus het zal wel door 3.0 komen;;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.