Ringetje om camera-lensje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet je wat mij opgevallen is trouwens, bij de nieuwe 1.1.2 telefoons is het ringetje om de cameralens, compleet chroom terwijl dit bij de oudere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ringetje om camera-lensje
Weet je wat mij opgevallen is trouwens, bij de nieuwe 1.1.2 telefoons is het ringetje om de cameralens, compleet chroom terwijl dit bij de oudere iPhones een mat chroom ringetje is.
Ik vind zo een chroom ringetje wel een mooiere uitstraling geven... Ik weet niet of dit jullie ook opgevallen was?? Ik denk ik meld het even........ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mat ringetje! Laat iemand met een chroomen eens een pic nemen! Nu ben ik wel benieuwd!!!
|
||||
|
||||
nou.. bij mijn nieuwe 1.1.2 vind ik m niet zo heel erg chroom.. zou ook eerder mat zeggen..
|
|
||||
|
||||
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen nu naar hun iPhone grijpen om naar dat ringetje te kijken (jawel hoor, ik inclusief )
Laatst gewijzigd door The Doctor; 21-12-07 om 04:07. |
|
|||
|
|||
Het lijkt wel geborsteld RVS, maar dan wel heel mooi rond geborsteld... Past bij de rest van de styling hier.
|
|
||||
|
||||
jongens...
hebben jullie geen prive leven? ga eens slapen !!! |
|
|||
|
|||
Ik heb wel glazend chroom!
|
|
||||
|
||||
mijne is paars?!?!?
en ook een gelukkig nieuwjaar!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Paars?
Daar droom ik al heel mijn leven van... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera | Unkown. | iPhone algemeen | 14 | 29-01-10 14:05 |
Camera Zoom & Camera Flash | feunie | iPhone Apps | 1 | 06-11-09 09:30 |
|
|