iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SpringBoard crash (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39367-springboard-crash.html)

Mik075 12-07-09 17:47

SpringBoard crash
 
Voordat dit topic word gelocked, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb topics gevonden maar geen oplossingen.

Sinds ik 3.0 op mn iPhone heb, heb ik wel eens dat m'n SpringBoard crashed. Dit gebeurd soms bij iets heel kleins, het openen van een site ofzo, maar soms gebeurd het ook tijdens een spelletje o.d.

Ik krijg dan een Sad Iphone 'theme' zal ik het maar noemen, waarin alles gereset lijkt, maar het is veel lelijker, het ziet der eigelijk niet uit, en in de statusbar staat: Exit Safe Mode.

De tekst die ik krijg bij de crash is:

Citaat:

We apologize for the inconvenience, but SpringBoard has just crashed. MobileSubstrate /did not/ cause ths problem: it has protected you from it.

Your device is now running in Safe Mode. All extensions that support this safety system are disabled.

Reboot (or restart SpringBoard) to return to the normal mode. To return to this dialog touch the status bar.
Eerst vond ik het niet zo erg, maar het gebeurd steeds vaker. Heel irritant als ik bijv. een spel speel.

Ik ben op zoek naar de oorzaak en naar de oplossing(en). Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt.

mike.rijntje 02-08-09 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mik075 (Bericht 322910)
Voordat dit topic word gelocked, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb topics gevonden maar geen oplossingen.

Sinds ik 3.0 op mn iPhone heb, heb ik wel eens dat m'n SpringBoard crashed. Dit gebeurd soms bij iets heel kleins, het openen van een site ofzo, maar soms gebeurd het ook tijdens een spelletje o.d.

Ik krijg dan een Sad Iphone 'theme' zal ik het maar noemen, waarin alles gereset lijkt, maar het is veel lelijker, het ziet der eigelijk niet uit, en in de statusbar staat: Exit Safe Mode.

De tekst die ik krijg bij de crash is:



Eerst vond ik het niet zo erg, maar het gebeurd steeds vaker. Heel irritant als ik bijv. een spel speel.

Ik ben op zoek naar de oorzaak en naar de oplossing(en). Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt.



al een oplossing gevonden, bij mij komt die ook vaak voor!

WDS001 02-08-09 19:31

Hier vind je misschien een oplossing :)
Het blijkt een conflict te zijn tussen een app en mobilesubstrate en er is niet echt veel tegen te doen..

john1979 02-08-09 19:37

Mocht de oplossing hier boven niet helpen dan kan je hier ook nog naar kijken.

Het kan ook een app zijn, ook wel eens gehad. Als ik de app er af haalde was het probleem opgelost.....maar ja, vind die app maar eens als je er behoorlijk wat op heb staan ;)

Mysteriousgirl_ 03-08-10 13:53

Ik heb dit dus ook.. Maar ik heb het pas sinds ik geupgrade heb naar ios4 en een jailbreak heb uitgevoerd. Ik heb net in cydia het ginoawsome theme gedownload en toen gebeurde het weer. Ginoawsome meteen weer verwijderd maar ik kom nu dus niet meer van mijn crash af.... hij blijft in safe mode


edit: Zojuist status notifier eraf gegooid en nu doet ie het weer :)

Mootjuh 03-08-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 513370)
Ik heb dit dus ook.. Maar ik heb het pas sinds ik geupgrade heb naar ios4 en een jailbreak heb uitgevoerd. Ik heb net in cydia het ginoawsome theme gedownload en toen gebeurde het weer. Ginoawsome meteen weer verwijderd maar ik kom nu dus niet meer van mijn crash af.... hij blijft in safe mode


edit: Zojuist status notifier eraf gegooid en nu doet ie het weer :)

Ook ik heb het dus.. wordt er gek van.. kan dr niet meer uitkomen.. ben nu 1 voor 1 alles uit Cydia aan het trekken... ggrrrr

Edit: inmiddels alles van Cydia gehaald en doet het weer... gelukkig maar..

Mootjuh 03-08-10 16:35

Al mis ik SBSettings... en desktop/sms backgrounds... jammer.. :mad:

iphone38 04-08-10 01:38

Het komt door een app wat niet werkt op 4.0 of 4.0.1 en dat zijn die van cydia meestal


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.