SpringBoard crash discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voordat dit topic word gelocked, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb topics gevonden maar geen oplossingen. Sinds ik 3.0 op mn iPhone heb, heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SpringBoard crash
Voordat dit topic word gelocked, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ik heb topics gevonden maar geen oplossingen.
Sinds ik 3.0 op mn iPhone heb, heb ik wel eens dat m'n SpringBoard crashed. Dit gebeurd soms bij iets heel kleins, het openen van een site ofzo, maar soms gebeurd het ook tijdens een spelletje o.d. Ik krijg dan een Sad Iphone 'theme' zal ik het maar noemen, waarin alles gereset lijkt, maar het is veel lelijker, het ziet der eigelijk niet uit, en in de statusbar staat: Exit Safe Mode. De tekst die ik krijg bij de crash is: Citaat:
Ik ben op zoek naar de oorzaak en naar de oplossing(en). Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
al een oplossing gevonden, bij mij komt die ook vaak voor! |
|
||||
|
||||
Mocht de oplossing hier boven niet helpen dan kan je hier ook nog naar kijken.
Het kan ook een app zijn, ook wel eens gehad. Als ik de app er af haalde was het probleem opgelost.....maar ja, vind die app maar eens als je er behoorlijk wat op heb staan
|
||||
|
||||
Ik heb dit dus ook.. Maar ik heb het pas sinds ik geupgrade heb naar ios4 en een jailbreak heb uitgevoerd. Ik heb net in cydia het ginoawsome theme gedownload en toen gebeurde het weer. Ginoawsome meteen weer verwijderd maar ik kom nu dus niet meer van mijn crash af.... hij blijft in safe mode
edit: Zojuist status notifier eraf gegooid en nu doet ie het weer Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 03-08-10 om 14:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: inmiddels alles van Cydia gehaald en doet het weer... gelukkig maar..
Happy met me Iphone..!!! Laatst gewijzigd door Mootjuh; 03-08-10 om 16:59. |
|
||||
|
||||
Al mis ik SBSettings... en desktop/sms backgrounds... jammer..
|
|
|||
|
|||
Het komt door een app wat niet werkt op 4.0 of 4.0.1 en dat zijn die van cydia meestal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vwallpaper crash springboard na update 4.2.1 | tapijtkever | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 17:05 |
iPhone 3G SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-10 16:03 |
iPhone: Crash springboard | elbertox | Jailbreak | 0 | 19-08-10 23:32 |
springboard crash en rebootprobleem | JamesIII | iPhone algemeen | 5 | 25-06-09 22:44 |
|
|