//

iPhone ziet headset wel, maar mic niet..!

iPhone ziet headset wel, maar mic niet..! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb nu ongeveer een jaar mijn iphone 3g en ik ben er hartstikke blij mee, maar de apple oordopjes (met mic) zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 14:48
Joep0310 Joep0310 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone ziet headset wel, maar mic niet..!

hallo allemaal,

ik heb nu ongeveer een jaar mijn iphone 3g en ik ben er hartstikke blij mee, maar de apple oordopjes (met mic) zijn in dit jaar kapot gegaan en ik heb oortjes zonder mic gebruikt. Nu heb ik onlangs in amerika nieuwe oordopjes gekocht en het geluid en alles werkt gewoon super, maar de iphone ziet de microfoon van deze oortjes niet.
Ik heb ook andere iphones geprobeerd en daar vind hij hem wel en werkt het allemaal prima.

Heeft iemand een oplossing voor mij?!?!
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 14:56
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard

Het lijkt erop dat je pluisjes hebt.

Er zijn pilletjes voor te krijgen hoor, dus het valt mee.

Nee gekheid, er zit waarschijnlijk pluis in je ingang. Wat je het beste kunt doen is met een naaltje voorzichtig het pluis van de bodem van je ingang te schrapen.
Er zit dus zoveel pluis in dat je plug er niet meer helemaal in past, daardoor mist hij het contact van je mic.
  #3  
Oud 13-07-09, 18:42
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Ik heb dit ook gehad en was naar de apple store geweest. Daar wisten ze er ook geen raad mee en dacht dat m'n iPhone kapot was. Maar er bleek inderdaad gewoon pluis in te zitten. Erg veel pluis! Voorzichtig te werk gaan met een naald lost het inderdaad op.
  #4  
Oud 21-08-09, 13:02
krazop krazop is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Stuur een bericht via Instant Messenger naar krazop
Standaard

Geweldig! bedankt!
PLUIS .... dat was het dus bij mij ook. bedankt voor tip. Omdat ik mijn oortjes meegewassen had in de wasmachine dacht ik dat het microfoontje daar stuk van was gegaan. Gisteren had ik net een nieuwe headset gekocht a € 25,- maar die microfoon deed het ook niet.
Toen ik hier las over pluis, viel me pas op dat het stekkertje van de headset niet helemaal erin ging. De laatste millimeter ging er niet in. Met een heel smalle pincet heb ik toen een flinke dot pluis uit de bodem kunnen vissen.
Het stekkertje gaat er weer helemaal in en de microfoon doet het weer.
Oja, die € 25 is geen weggegooid geld, want het geluid uit een headset die op 60 graden is meegewassen, klikt toch niet meer zo goed
  #5  
Oud 16-06-10, 14:51
jkthebest jkthebest is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 67
Standaard

GEWELDIG BEDANKT!!!! mijn nieuwe klipsch s4i werken helemaal!!! TOP!!! ECHT SUPER BEDANKT!! super top!
nou ja, bedankt dus.
  #6  
Oud 13-03-11, 19:36
Omario Omario is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

En wat nou als je geen pluisjes hebt? Maar er een stukje van je ingang kapot is? kan dat de oorzaak zijn? oplossingen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Spiltter voor Mic en Headset? Sterke-Jerke iPhone accessoires en onderdelen 3 12-09-10 00:48
Windows7 ziet iphone wel maar i-tunes geeft foutcode iphone Teuniphone Archief 1 13-02-10 18:28
Windows ziet Iphone maar icoon verschijnt niet in Itunes somogyi iTunes 8 17-10-09 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.