//

iPhone ziet headset wel, maar mic niet..!

iPhone ziet headset wel, maar mic niet..! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb nu ongeveer een jaar mijn iphone 3g en ik ben er hartstikke blij mee, maar de apple oordopjes (met mic) zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 14:48
Joep0310 Joep0310 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard iPhone ziet headset wel, maar mic niet..!

hallo allemaal,

ik heb nu ongeveer een jaar mijn iphone 3g en ik ben er hartstikke blij mee, maar de apple oordopjes (met mic) zijn in dit jaar kapot gegaan en ik heb oortjes zonder mic gebruikt. Nu heb ik onlangs in amerika nieuwe oordopjes gekocht en het geluid en alles werkt gewoon super, maar de iphone ziet de microfoon van deze oortjes niet.
Ik heb ook andere iphones geprobeerd en daar vind hij hem wel en werkt het allemaal prima.

Heeft iemand een oplossing voor mij?!?!
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 14:56
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard

Het lijkt erop dat je pluisjes hebt.

Er zijn pilletjes voor te krijgen hoor, dus het valt mee.

Nee gekheid, er zit waarschijnlijk pluis in je ingang. Wat je het beste kunt doen is met een naaltje voorzichtig het pluis van de bodem van je ingang te schrapen.
Er zit dus zoveel pluis in dat je plug er niet meer helemaal in past, daardoor mist hij het contact van je mic.
  #3  
Oud 13-07-09, 18:42
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard