//

iPhone camera

iPhone camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een 3GS iphone. Toen deze met purplera1in gejailbreaked/unlocked was had ik dit niet, maar sinds ik redsn0w heb gebruikt komt die steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 21:00
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation iPhone camera

Hallo,

ik heb een 3GS iphone. Toen deze met purplera1in gejailbreaked/unlocked was had ik dit niet, maar sinds ik redsn0w heb gebruikt komt die steeds voor.

Als ik op de camera knop klik dan krijg ik steeds die ene irritante melding:
Camera wil uw huidige locatie gebruiken... sta niet toe / ok

als ik op 1 van die 2 klik dan verdwijnt het, als ik een foto maak, deze verwijder en op gereed klik dan verschijnt het niet. Maar zodra ik op de home-knop klik en vervolgens weer op de camera knop klik dan verschijnt die melding weer.

Nog meer mensen die daar last van hebben of hier een oplossing voor hebben?
Als ik locatie voorzieningen uitschakel via instellingen/algemeen, dan krijg ik die irritante melding niet meer maar dan werkt kompas niet meer, er wordt dan gevraagd om deze weer aan te zetten.
__________________
Don't tell people your dreams, show them!

Laatst gewijzigd door DertKesh; 13-07-09 om 21:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 22:45
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Ga even naar instellingen-algemeen, onderaan herstel alle instellingen, druk voortaan op OK als je de melding krijgt, en na een paar keer krijg je de melding om GPS te activeren (locatievoorzieningen) niet meer.
__________________
Italiaanse iPhone 3GS 32 GB Black
  #3  
Oud 13-07-09, 23:19
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik heb even alle instellingen herstellen gedaan. Het is niet zo dat ik steeds een melding krijg om locatie voorziening aan/uit te zetten maar om het wel of niet toe te staan om mijn locatie te bepalen, als ik mijn camera aanzet.

resultaat van alles herstellen:
Nog steeds die irritante melding om het wel of niet toe te staan (locatie bepaling), ik snap niet wat camera met locatie bepaling te maken heeft.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla Bekijk bericht
Ga even naar instellingen-algemeen, onderaan herstel alle instellingen, druk voortaan op OK als je de melding krijgt, en na een paar keer krijg je de melding om GPS te activeren (locatievoorzieningen) niet meer.
  #4  
Oud 13-07-09, 23:44
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
ik snap niet wat camera met locatie bepaling te maken heeft.
Voor geotagging, zo worden foto's van gps coördinaten voorzien om achteraf te kunnen nagaan waar exact de foto genomen is.
  #5  
Oud 13-07-09, 23:56
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Hallo,

weet jij misschien ook waarom ik steeds maar weer die melding krijg als ik op de camera knop klik? Want 1x hoort genoeg te zijn toch? Want toen mijn iphone met purplera1n gejailbreaked en unlocked was toen had ik dat niet met mijn camera, sinds ik redsn0w gebruikt heb wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Voor geotagging, zo worden foto's van gps coördinaten voorzien om achteraf te kunnen nagaan waar exact de foto genomen is.
  #6  
Oud 14-07-09, 00:00
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Probeer even in instellingen de optie "locatievoorziening" uit te schakelen, herstart daarna even je iPhone en schakel de optie weer aan. Probeer nog eens even naar de camera te gaan en klik de melding weg, sluit en open de camera nog eens om te zien of de melding nog verschijnt.

PS: Je kan uiteraard altijd locatievoorziening laten uitstaan dan krijg je sowieso de melding niet, maar dan heb je uiteraard nergens nog locatie bepaling.
  #7  
Oud 14-07-09, 00:15
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik heb nu even gekeken en vreemd genoeg krijg ik die melding niet meer. (ik heb niet gedaan wat jij hierboven hebt verteld aangezien het nu (voorlopig) is opgelost). Als het weer gebeurt dan zal ik dat toepassen.
  #8  
Oud 17-12-09, 00:01
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

In veel programma's krijg ik nog de vraag of ik de locatiebepaling toe wil staan.
Dit hoef voor mij niet steeds opnieuw hoe kan ik dit uitschakelen?

Als ik het in het geheel uitschakel werkt Google Maps niet (die gebruik ik toch vaak) en op diverse fora (en ook hierboven) staat locatiebepaling uitschakelen, reboten en weer inschakelen daarna zou die het moeten onthouden als je 1x op nee hebt gedrukt.

Zodra ik hem weer aanzet staat de locatiebepaling op Ja dus dit aanpassen kan al niet en ik blijf continue de melding krijgen of ik het toch niet wil. (Mijn iPhone is JB)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera Zoom & Camera Flash feunie iPhone Apps 1 06-11-09 08:30
iphone camera iLucy iPhone algemeen 0 18-06-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.