iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Laat mijn scherm langzaam los? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39622-laat-mijn-scherm-langzaam-los.html)

Ovi! 14-07-09 20:50

Laat mijn scherm langzaam los?
 
Avond mensen , had een vraag ik heb aan de bovenkant in mijn scherm en de zijkant een lijn lopen die steeds groter word. boven was al na een week , nu begint t aan de zijkant . lijkt net of er lucht onder zit , iemand die dit herkent? ben erg benieuwd want nu het erger word ga ik even naar de shop. eerder al langsgeweest maar was iets wat men nog nooit gezien had in de winkel

King1987 14-07-09 22:02

 Verplaatst naar: Problemen

In de chat zijn geen vragen hulp vragen toegestaan.

LiQuiD 28-07-09 12:14

Ik heb exact hetzelfde! In eerste instantie had ik een dun lijntje rechts van
het scherm. Sinds een week ongeveer, nu ook rechts onderin in de ronding.

Het scherm lijkt los te laten o.i.d.? Ik zou ook wel willen weten of er meer
gevallen bekend zijn. In ieder geval breng ik een bezoekje aan de schop waar
ik de iPhone gekocht heb om garantie te claimen.

Timmeh_ 28-07-09 12:17

Je kan door de Homebutton en de Lockbutton tegelijk in te drukken een screenshot maken. Mochten deze lijnen niet op het screenshot staan zou ik inderdaad lang de shop gaan!

LiQuiD 28-07-09 12:47

Het zit niet in het display, maar in het "zwarte" gedeelte aan de randen van
het glas. Met mijn display althans, is er niks aan de hand. Het is net alsof de
lijm loslaat.

Ik houd jullie wel op de hoogte van mijn bezoek aan de (iFactors) shop.

LiQuiD 06-08-09 17:56

Ben in de winkel langsgweest, die stuurden me voor een vlottere afhandeling naar de T-Mobile winkel. Ben ik meteen naartoe gegaan. Ze sturen de iPhone op en je bent hem ca. 3 weken kwijt ter reparatie/vervanging.

Dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik dan zonder telefoon zit (moet vervanger regelen). Voor degenen die een verzekering hebben afgesloten, krijgen een vervangende iPhone mee.

Zowel bij iFactors als T-Mobile hadden ze het probleem nog niet eerder gezien in ieder geval.

curica 11-08-09 10:05

ook op mijn scherm zijn deze lijntjes aan de rand opeens te zien.

heeft er al iemand een olpossing voor?

laat echt het scherm los of zit er gewoon lucht onder en kan het verder geen kwaad?

curica

niekos 11-08-09 10:54

ik weet niet of ikhetzelfde heb als jullie, maar ik heb wel dat mn scherm aan de linkerkant iets hoger staat dan aan de rechterkant.. het touchscreen werkt gewoon naar behoren maar ik vind t wel raar. ik heb dit al sinds ik hem heb gekocht..:confused:

injectx 11-08-09 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niekos (Bericht 336590)
ik weet niet of ikhetzelfde heb als jullie, maar ik heb wel dat mn scherm aan de linkerkant iets hoger staat dan aan de rechterkant.. het touchscreen werkt gewoon naar behoren maar ik vind t wel raar. ik heb dit al sinds ik hem heb gekocht..:confused:

Ik heb hetzelfde "probleem", ook al sinds de aankoop enkele maandjes geleden. Vind het verder niet erg en alles werkt ook maar vind het toch wel een beetje raar. Geen id trouwens of dit iets is wat onder de garantie valt?

naldje 11-08-09 13:37

bij mijn telefoon zit er gek genoeg een haar onder het beeldscherm...
het stoort me verder niet, maar raar is het wel

LiQuiD 11-08-09 14:08

Ik ben dus naar de T-mobile shop geweest, en ze zouden het dan moeten repareren/vervangen. Heb mijn toestel nog niet afgegeven.

Of het kwaad kan of dat het scherm loslaat, vind ik niet zo interessant, want
mijn toestel is nog geen 6 maanden oud en dan zou dit niet mogen gebeuren.

Breng hem binnenkort wel voor reparatie weg.

Stijntje 18-09-09 21:32

de mijne laat los maar ik heb geen garantie of dergelijke,

wat zou ik hier mee kunnen doen, ik kan het hele raam los halen als ik een beetje jutter..

maar hij zit opzich wel vast maar niet goed hij zit links ook iets hoger dan rechts..

juliantomoriati 19-09-09 15:51

Ik heb ook lucht onder mijn scerm in het zwarte gedeelte. Ook komt er links tussen het glas en de chromen rand licht doorheen.

Ik ben net terug van de t-mobile shop en probleem is bekend daar (shop in doetinchem) voor zover worden de iPhones niet gerepareerd, maar vervangen door een nieuwe iPhone zei de medewerker.

Ook maakt het niet uit of je verzekerd bent. Je hebt recht op een vervangend toestel, als ze dit op voorraad hebben. Anders moet je zelf een telefoon regelen. Dit alles volgens de t-mobile medewerker.

Het waren voor mij geruststellende woorden. Ik moet hem alleen nog even wegbrengen.

AadK 17-10-16 10:49

Ipad 3 32GB
 
Ik heb dit probleem met een Ipad3,er zat eerst wat ruimte in de linkerbovenkant in het bochtje van het zwarte deel.Het is nu al tot de homeknop los..
Ik kan er gewoon achter kijken.
Het scherm werkt verder normaal.
Heb met een flinterdun stukje dubbelzijdig tape geprobeerd om het weer vast te zetten,maar er staat blijkbaar behoorlijk wat spanning op het scherm want het laat ook los.
Het is al een oudere Ipad,dus ik kijk wel hoe het verder gaat.
Maar dit dus even ter mededeling.

Groeten.

Otje82 17-10-16 12:39

Erg vervelend dat je scherm loslaat! Vraag me wel af of iemand die 7 jaar geleden een bericht geplaatst heeft nog wat met deze mededeling doet. 😉

Blazez 17-10-16 12:44

Haha, ik wild al zeggen dat dat na zoveel jaar wellicht niet heel gek is op een 3GS. Die dingen worden nou eenmaal een beetje ouder.

Otje82 17-10-16 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1026865)
Haha, ik wild al zeggen dat dat na zoveel jaar wellicht niet heel gek is op een 3GS. Die dingen worden nou eenmaal een beetje ouder.

3GS? TS heeft het over een 3G volgens het profiel 😂

Ipadsweets 01-11-16 17:30

Batterij?
 
Scherm van mijn ipad 3 komt ook iets los.
Ik heb ooit gehad dat de achterkant van mijn 1e iphone na enkele jaren begon op te bollen.
Het bleek dat de batterij stuk was en was gaan opbollen. De kunststof achterkant was de zwakste schakel en gaf mee.
Ik vermoed dat in dit geval hetzelfde ook aan de hand is met mijn Ipad.
Het feit dat de accuduur enorm is teruggelopen versterkt dit vermoeden.
Een loskomend scherm van een al wat langer in gebruik zijnde ipad of iphone zou dus mogelijk door dit euvel worden veroorzaakt.

trimix 01-11-16 18:13

scherm zit vastgelijmd op een plastic frame en op de lcd wat in de behuizing geklikt is dat zal wel een keer los gaan laten na al die jaren

https://www.ifixit.com/Guide/iPad+3+...placement/8653


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.