//

Multitasking Iphone

Multitasking Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag weten voor dat ik een nieuwe 3GS aanschaf of je meerdere taken kunt draaien. Ik heb een Alpine (ida-x100) autoradio speciaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-09, 10:59
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard Multitasking Iphone

Hoi,

Ik wil graag weten voor dat ik een nieuwe 3GS aanschaf of je meerdere taken kunt draaien.

Ik heb een Alpine (ida-x100) autoradio speciaal voor de Ipod, daar wil ik dus de iphone op aansluiten, dan natuurlijk ook bereikbaar voor de telefoon, en tevens een navigatie-programma laten draaien.

Graag advies.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-09, 11:04
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Als ik mij niet vergis kan je de iPod boven alles uit draaien. En je wordt zoiezo boven alles uit opgebeld tenzij in vliegtuigmodus. Dus als je GPS aanstaat kan je je muziek van je iPod spelen en gebeld worden, dan wordt de muziek uitgezet zodat je kan bellen. Heb je gedaan springt het gewoon terug aan.
  #3  
Oud 15-07-09, 11:14
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

OK, bedankt voor je reactie. Dus als tomtom straks uitkomt met hun nav. kan ik dat ook tegelijk draaien.

Nog een vraagje........

Ik heb itunes natuurlijk ingesteld voor mijn ipod.
Kan ik straks mijn nieuwe iphone gewoon synchroniseren, zodat alle muziek die ik nu op mijn ipod heb, ook op de telefoon heb staan??....
  #4  
Oud 15-07-09, 12:34
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

De iPod kan altijd doordraaien (het is dus niet zo, dat je geen app kan opstarten als je muziek luistert - als je een app opstart draait de muziek gewoon door).

In jou geval is de app dus een navigatie systeem, je kan dus dit navigatie systeem opstarten en ondertussen muziek luisteren. Als je word gebeld, dan valt de muziek een stuk zachter zodat je een telefoongesprek kan hebben... een nadeel is wel dat je (als je word gebeld) het scherm van de navigatie niet meer ziet. Zodra je ophangt komt de navigatie weer terug in beeld (en de muziek hoor je dan ook weer).

Dus alleen tijdens het bellen kan je de rest niet zien (maar de programmatje's worden in ieder geval niet afgesloten).

Over je tweede vraag: dat weet ik niet zeker (want ik heb zelf geen iPod gehad), maar ik dacht dat dat wel mogelijk was.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 multitasking werkt niet meer? spyhunter iPhone algemeen 6 11-12-10 20:07
iPhone 4 multitasking mr P.iemel iPhone algemeen 9 16-08-10 22:02
MultiTasking iPhone Erg vervelend kal_el iPhone algemeen 18 05-08-10 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.