//

Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen

Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een jaar tevreden de Iphone 3G gebruikt te hebben ben ik recent overgestapt naar de Iphone 3Gs. Al snel na het activeren van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-09, 12:38
gwilde gwilde is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone 3Gs vraagt steeds om herstellen

Na een jaar tevreden de Iphone 3G gebruikt te hebben ben ik recent overgestapt naar de Iphone 3Gs. Al snel na het activeren van de telefoon kreeg ik de melding geen service en daarna het verzoek om via herstel de Iphone weer aan de gang te brengen. Deze meldingen bleven zich herhalen. Ook op het tweede toestel dat ik na terugzending mocht ontvangen komen dezelfde maldingen met enige regelmaat terug. Inmiddels heb ik ontdekt dat de wijze waarop ik mijn Iphone in mijn riemtasje opberg deze meldingen oproept. Met de achterkant naar buiten gericht geeft geen meldingen en het contact blijft behouden en met het scherm naar buiten gericht geeft de meldingen en stopt het toestel met alle diensten.
Gisteren ben ik met een tweede probleem geconfronteerd. Spontaan wisselt de telefoon pictogrammen van programma's om. Aleen na het verwijderen van het betreffende programma, het herstarten van de telefoon en het opnieuw installeren geeft weer het goede pictogram.
Kortom volg mij is er iets goed mis met de Iphone 3Gs. Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die deze problemen met de Iphone 3Gs hebben. En wat is de oplossing om hier van af te komen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 08:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk toch dat het probleem niet in je iPhone, maar in dat tasje zit. Probeer eens een tijdje zonder en kijk dan of de problemen zich nog steeds voordoen. Ik las ergens anders al eens dat bijv. de magneet van een hoesje/tasje veel problemen gaf.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 16-07-09, 13:35
Fritster Fritster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik denk toch dat het probleem niet in je iPhone, maar in dat tasje zit. Probeer eens een tijdje zonder en kijk dan of de problemen zich nog steeds voordoen. Ik las ergens anders al eens dat bijv. de magneet van een hoesje/tasje veel problemen gaf.

Klopt, iPhones houden niet zo van magneten. Net zoals vele andere apparaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie iphoneremon iTunes 42 15-07-16 17:08
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! sjoerdjuuh iPhone algemeen 2 26-12-10 13:53
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes zorphion iPad algemeen 0 01-09-10 18:12
iPc applicatie vraagt steeds wachtwoord fgeer Archief 6 13-03-10 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.