iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone gaat wel over maar hoor geen geluid (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39715-iphone-gaat-over-maar-hoor-geen-geluid.html)

bazz1977 15-07-09 15:03

iphone gaat wel over maar hoor geen geluid
 
Ik hoor sinds 3.0 geen geluid meer. hij gaat wel over, maar ik hoor hem niet overgaan.
Als ik het scherm ontgrendel dan zie ik dat ik meerdere gesprekken heb gemist. (allemaal op hetzelfde tijdstip) dit is het tijdstip van het moment dat ik ontgrendel.

Heeft iemand enig idee? ik wordt er helemaal gek van. ik heb geen aangepaste beltoon.

thnx

Iphone 2G versie 3.0

macciato 15-07-09 18:21

Ik had hetzelfde probleem, suuuper irritant. Heb je Push Notification aanstaan? Dat zorgde bij mij voor het probleem.

ps. je profiel heb je nog niet aangepast;)

thijs58 15-07-09 22:59

Staat het knopje/schuifje links boven aan de zijkant goed. Deze zet de luiudspreker uit. Is maar een tip.

evmw 15-07-09 23:03

Probeer anders even met andere beltoon, of restart je iPhone even. Kan ook nog probleem met SIM zijn, dat doet mij in ieder geval vermoeden dat je ineens al die gesprek mislukt meldingen krijgt op het tijdstip van slide-to-unlock.

bazz1977 16-07-09 00:50

Push Notification staat nu uit, morgen maar even testen. profiel aangepast

schuifje aan de zijkant? die zit er bij mij niet op.

andere beltoon geprobeerd, ook verschillende beltonen toegewezen aan verschillende contacten.
Iphone meerdere malen herstart. Sim is het denk ik niet.
het is ook niet dat de gesprekken mislukken, alleen ik hoor de iphone niet meer over gaan. Als ik geluk heb dan kijk ik op het moment dat er iemand belt.

bazz1977 16-07-09 14:50

helaas dit mocht niet baten. iemand anders nog een idee?

bazz1977 03-08-09 11:07

Volgende instelling geprobeerd en werkt goed tot nu toe. Mijn probleemomschrijving is overigens alleen als de Iphone vergrendeld is. anders werkt het goed.

1.) Reset the phones network settings
2.) Reboot the phone
3.) Put the phone in airplane mode
4.) Reboot the phone
5.) Take the phone out of airplane mode
6.) reboot the phone.

To reboot the iphone hold down the sleep/wake button, and the home button at the same time for 6 seconds (until the apple logo appears).

Misschien handig voor iemand in de toekomst.....

jacques09 21-09-09 23:06

probleem ook gehad geen geluid :herstellen in de iphone setting herstel naar standaert opties en probleem opgelost!
m v g jacques

alex0703 25-09-09 11:39

geen beltoon
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thijs58 (Bericht 324805)
Staat het knopje/schuifje links boven aan de zijkant goed. Deze zet de luiudspreker uit. Is maar een tip.

...maar wel de gouden tip!!! :)

Dat schakelaartje kan zomaar verschuiven en als je het nooit gebruikt weet je ook niet dat je het hebt, dus denk je niet aan die optie. Bedankt!

peter1968 28-11-09 16:56

potverdrie tis maar een tip zegt tie dan, maar wel een heel goeie zocht me de piep.

thanks man


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.