//

Iphone 2G geen singaal meer na openmaken

Iphone 2G geen singaal meer na openmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn iphone 2g uit amerika opengemaakt omdat de trilfuntie niet meer werkte en ik van plan was hem te polijsten. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-09, 19:33
chase chase is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Den Helder
Berichten: 6
Standaard Iphone 2G geen singaal meer na openmaken

Hallo,

Ik heb vandaag mijn iphone 2g uit amerika opengemaakt omdat de trilfuntie niet meer werkte en ik van plan was hem te polijsten. De trilfunctie werkt nu weer maar ik heb geen singaal meer Wi-Fi nog wel maar geen gsm ontvangst ik heb de iphone nog steeds open lijkt me stug dat die backcover een antenne is

kan iemand mij hiermee helpen? aub..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-09, 19:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Witte draadjes langs de zijkant is de antenne. Even goed checken of er iets beschadigd is of los zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Openmaken iPhone met opening tools CuckooNL iPhone algemeen 2 30-12-08 21:10
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 22:06
Help! Restore/unlock en openmaken sim casperrrrrrr Unlock [archief] 1 03-04-08 07:58
geen internet meer en kan geen sources meer updaten jeroenrd Overige providers Nederland 1 14-02-08 16:43
hardware unlock met openmaken iphone chrisvand Archief 3 22-01-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.