//

G1 vs Iphone 3G

G1 vs Iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) WAt is beter denk je volgens my de Iphone maar veel mensen menen toch dat de G1 beter is qua touch en speed...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-09, 02:01
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard G1 vs Iphone 3G

WAt is beter denk je volgens my de Iphone maar veel mensen menen toch dat de G1 beter is qua touch en speed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 16:28
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

ik zou eerder zeggen: HTC Hero 'binnenkort beschikbaar) (of eventueel HTC Magic) vs iphone... de G1 is al wat verouderd vind ik...

Om terug te komen op de vraag: hét grote voordeel van android is uiteraard de open source... ALLES is gratis (denk ik tog), of tog 99 % ... qua gebruiksvriendelijkeid en gemak en snelheid en touch heeft de iphone toch wel wat voorsprong denk ik... het is wikken en wegen en hangt af van je persoonlijke voorkeuren ook... android is veel meer "tweak"baar, maar vergt ook veel meer opzoekwerk en uitproberen...

But hey, that's just my opinion

  #3  
Oud 16-07-09, 17:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ankid Bekijk bericht
WAt is beter denk je volgens my de Iphone maar veel mensen menen toch dat de G1 beter is qua touch en speed
Ik ga het hier nogmaals herhalen;zolang bv htc en andere merken niet het besturingssysteem van de iphone nemen blijft de iphone de nr1.
Nethetzelfde met het scrolsysteem.

Ik heb al 2 keer een htc gehad en ik moet er geen meer hebben,no way.

En dienen g1 beter dan de iphone?Als ik van heel wat mensen hoor,alweer,no way..
Heb ook al op youtube wat filmpjes van gezien en iphone heerst gewoonweg.
  #4  
Oud 16-07-09, 18:03
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Jij moet altijd wel ff vermelden hoe goed de iPhone wel niet is

G1 vond ik een aardig toestel alleen zo lelijk. De Hero ziet er al iets beter uit en vooral "sense" ziet er gelikt uit. Android heerst gewoonweg
Jammer dat de andere platforms niet zoiets hebben (of in de buurt komt) als de appstore.
  #5  
Oud 16-07-09, 18:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Jij moet altijd wel ff vermelden hoe goed de iPhone wel niet is

G1 vond ik een aardig toestel alleen zo lelijk. De Hero ziet er al iets beter uit en vooral "sense" ziet er gelikt uit. Android heerst gewoonweg
Jammer dat de andere platforms niet zoiets hebben (of in de buurt komt) als de appstore.
Verslaafd e maar anderzijds is het gewoon de waarheid.

Ik lees heel veel reviews van mensen en alsook op youtube en ik merk toch velen klagen.
Vergeet niet er heel veel mensen zijn die zo'n ding kopen maar dan wel nog nooit een aantal dagen en weken een iphone in handen hebben gehad.

Ik ben nochthans altijd een nokia fanboy geweest maar nu is het apple iphone .Ik heb zoals al gezegd redelijk wat toestellen gehad omdat ik telkens zoiets had van,aha,die heeft meer te bieden dan de iphone maar meteen iedere keer opnieuw,njah,pf,tis toch easy allemaal niet en natuurlijk,ze hebben ook zo geen leuke apps enz....Ook het scrolsysteem zoals bv bij de omnia HD kan nie tippe aan dat van de iphone.
  #6  
Oud 16-07-09, 18:45
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik lees heel veel reviews van mensen en alsook op youtube en ik merk toch velen klagen.
Vergeet niet er heel veel mensen zijn die zo'n ding kopen maar dan wel nog nooit een aantal dagen en weken een iphone in handen hebben gehad.
Ik weet niet welke en waar je die reviews leest maar ik lees het tegenovergestelde.

De iPhone interface in combinatie met de appstore en de PR machine van Apple is een gouden combinatie voor de grote meut. Voor de rest stelt het (hardware/software) niet zo veel voor (pers. mening).
  #7  
Oud 16-07-09, 19:46
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb een G1 gehad en deze valt gewoon simpelweg niet te vergelijken met een iPhone omdat het een compleet ander toestel voor een compleet andere doelgroep is, appels met peren dus als je het mij vraagt
  #8  
Oud 16-07-09, 19:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Ik weet niet welke en waar je die reviews leest maar ik lees het tegenovergestelde.

De iPhone interface in combinatie met de appstore en de PR machine van Apple is een gouden combinatie voor de grote meut. Voor de rest stelt het (hardware/software) niet zo veel voor (pers. mening).
Nogmaals;ik heb een omnia HD gehad,ik zag wat dat toestel allemaal kon enz....630 euro's en zijn geld niet waard.Ondanks ze al een stap vooruit zijn,njah,de iphone is veel makkelijker en zoals al gezegd zijnde is het scrolsysteem als je internet bij de iphone o zo easy en snel.
Bij de omnia HD moest ik dat beeld vasthouden en zo al vasthoudend verslepen naar beneden of een balkje aan de zijkant gebruiken,zo ne zever en dit voor zoveel geld???

Ik ga nie beginne zeiken over dat android gedoe,ik weet ik geen toestel moet hebben die kan uitschuiven.

Ieder zijn ding maar iphone heerst.

ps;ik las hier nog een tijdje geleden men de vergelijking maakte tussen de iphone en de blackberry,sorry maar das appels met peren gaan vergelijken.Blackberry is vooral gericht naar zakelijk gebruik,de iphone niet.
  #9  
Oud 16-07-09, 21:06
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik heb een G1 gehad en deze valt gewoon simpelweg niet te vergelijken met een iPhone omdat het een compleet ander toestel voor een compleet andere doelgroep is, appels met peren dus als je het mij vraagt
Idd, maar toch is er een iPhone killer gedeelte waar deze vragen worden gesteld. Mijn N97 vind ik pers. ook niet te vergelijken met de iPhone maar een iPhone word helaas altijd met de nieuwste (smart)phones vergeleken.
  #10  
Oud 16-07-09, 21:17
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Wat beter is.. is echt een persoonlijke afweging.
Ik heb slechts een paar mins met de G1 ' gespeeld'. Mijn eerste persoonlijk mening voor dat ik met het toestel had gespeeld was 'lelijk'. Aangezien ik een toestel koopt die er goed uitziet maar ook voldoende kan bieden. En de G1 is een dik toestel (in dikte dan) vandaar minder interessant. Maar ik moet zeggen het werkte goed, soepel en lag goed in de hand. Maar zoals Kokkie ook al aangeeft is de combinatie van de iPhone gewoon geweldig. Haal de appstore weg dan blijft er voor de normale gebruiker (die de jailbreak niet kent) een normale telefoon (bellen,sms, internet) over maar met een makkelijk besturing en mooie interface.
Persoonlijk vind ook dat de iPhone het ook slim heeft gespeeld door alles te optimaliseren voor 'finger' gebruik. En daardoor gekoppeld het gebruik van een capacitieve scherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.