iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone problemen met simkaart. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39815-iphone-problemen-simkaart.html)

RiPaXe 16-07-09 20:51

iPhone problemen met simkaart.
 
Mijn iPhone heeft al 2 a 3 maanden last van de melding geen simkaart geïnstalleerd. Af en toe viel ook het ontvangst weg en gesprekken vielen uit, dit was op software 2.3. De telefoon uit en aan zetten en het werkte weer.
Het gebeurde elke dag hooguit 1 a 2 keer, kon er mee leven :P

Maar het werd steeds erger het ging naar 4 x per dag en dat is niet fijn! Draai inmiddels op 3.0 en heb nog steeds het zelfde probleem.

me iPhone is wel af en toe gevallen, vooral op het zwarte kapje aan onder kant. Hier zit dan ook een aardige barst in. Iemand hetzelfde probleem gehad?

Er zit een simkaart in van Telfort, het heeft altijd perfect gewerkt zonder problemen tot een paar maanden geleden.

evmw 16-07-09 20:54

Komt meestal door defect SIM mechanisme, dan denkt de iPhone dat er geen SIM aanwezig is hoewel dit wel zo is.

Lucien1966 16-07-09 21:31

Ik heb ook, dat mijn iPhone af en toe de melding geeft, geen simkaart aanwezig, vroeg me af of dit kan komen, omdat ik simcode geactiveerd heb en dat dat nog steeds een onopgelost issue is met redsn0w??

ik moet dan 2 keer mijn simkaart ontgrendelen en dan doet hij het gewoon weer

Lwd79 17-07-09 15:40

Nog n vraag aangaande oa de SIM en jailbreak;

Ik heb een iPhone 2G en heb nu een nieuwe 3GS.

Nu wil ik mijn oude toestel weer krijgen zoals ik hem uit de doos haalde, dus zonder mijn gegevens, foto's en dat soort dingen.

Weet iemand hoe ik dat moet doen? En wellicht nog belangrijker; verlies ik dan ook mijn jailbreak en unlock (toestel uit Amerika)?

Alvast bedankt!

WDS001 17-07-09 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lwd79 (Bericht 325706)
Nog n vraag aangaande oa de SIM en jailbreak;

Ik heb een iPhone 2G en heb nu een nieuwe 3GS.

Nu wil ik mijn oude toestel weer krijgen zoals ik hem uit de doos haalde, dus zonder mijn gegevens, foto's en dat soort dingen.

Weet iemand hoe ik dat moet doen? En wellicht nog belangrijker; verlies ik dan ook mijn jailbreak en unlock (toestel uit Amerika)?

Alvast bedankt!

Gewoon je iPhone restoren, maar je bent dan wel jailbreak én unlock kwijt..

Nielsracing 17-07-09 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RiPaXe (Bericht 325329)
Mijn iPhone heeft al 2 a 3 maanden last van de melding geen simkaart geïnstalleerd. Af en toe viel ook het ontvangst weg en gesprekken vielen uit, dit was op software 2.3. De telefoon uit en aan zetten en het werkte weer.
Het gebeurde elke dag hooguit 1 a 2 keer, kon er mee leven :P

Maar het werd steeds erger het ging naar 4 x per dag en dat is niet fijn! Draai inmiddels op 3.0 en heb nog steeds het zelfde probleem.

me iPhone is wel af en toe gevallen, vooral op het zwarte kapje aan onder kant. Hier zit dan ook een aardige barst in. Iemand hetzelfde probleem gehad?

Er zit een simkaart in van Telfort, het heeft altijd perfect gewerkt zonder problemen tot een paar maanden geleden.

Even nadenken a.u.b. Je geeft zelf al aan dat je iPhone gevallen is. Kortom, intern zit er hoogstwaarschijnlijk iets niet goed. Temeer omdat je weet dat een nieuwe firmware ook niet heeft geholpen. Kortom, wij op dit forum hebben geen Röntgen-ogen en kunnen niet in jouw apparaat kijken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.