//

[iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden

[iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen weekend wat filmpjes gemaakt met mijn nieuwe iphone 3Gs. Nu had ik gelezen dat je ze direct vanaf je telefoon kan uploaden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-09, 23:50
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Exclamation [iPhone 3gs] film direct naar youtube uploaden

Ik heb afgelopen weekend wat filmpjes gemaakt met mijn nieuwe iphone 3Gs. Nu had ik gelezen dat je ze direct vanaf je telefoon kan uploaden.

Dus ik ga naar mn filmpjes, druk op het verzenden icoon en kies youtube.
De melding "film comprimeren" komt in beeld en er word gevraagd naar mijn youtube login gegevens.

Netjes ingevuld en alle info ingevuld (tags, titel etc etc). Het uploaden begint. Bij 100% krijg ineens de melding "kan film niet publiceren". Ok, misschien filmpje stuk, volgende filmpje proberen.

Exact hetzelfde verhaal, uiteindelijk heb ik de filmpjes maar gemailt om ze online te kunnen zetten op mijn laptop..

Iemand een idee waarom dit zo is? filmpjes waren (uit mn hoofd) 2,1 en 2,3 mb groot.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 23:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Volgens mij vul je niet alles in, of doe je iets fout (je moet ook tags enzo invullen he, echt ALLE velden).
  #3  
Oud 17-07-09, 00:13
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Ik vul in, naam, beschrijving, minimaal 2 tags en categorie.


Zojuist nog is geprobeerd met een test en nu werkt het naar behoren. Misschien was het druk op de youtube dienst (was ook zaterdag avond)..

topic mag dicht, tnx
  #4  
Oud 21-07-09, 21:06
Olafski's schermafbeelding
Olafski Olafski is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Lightbulb Van iPhone 3GS naar Mac?

Nog een vraag over de fimpjes: hoe krijg ik ze van m'n 3GS op m'n Mac?
Via iTunes lukt het niet en ik wil ze niet naar mezelf mailen, omdat de filmpjes dan worden gecomprimeerd.
  #5  
Oud 25-02-10, 16:00
KeobNepo KeobNepo is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb ook het probleem dat hij aangeeft dat het fimpje niet kan worden gepubliceerd...

Vul bij youtube gewoon alles in wat ze vragen. Comprimeren...bij 100% idd de melding dat het niet lukt.

Heeft iemand een idee waarom??
Reageren

Labels
iphone 3gs, publiceren, uploaden, youtube



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Uploaden naar Youtube; vanaf Iphone of vanaf Imac Multimaniak Muziek, foto & video 0 26-02-11 13:32
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.