//

Onbekende applicatie will zich installeren. Grijs "loading" icoon. WTF?

Onbekende applicatie will zich installeren. Grijs "loading" icoon. WTF? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Een paar dagen geleden gebeurde er ineens iets vreemds. Nadat ik mijn iPhone opnieuw had opgestart, verscheen er ineens een grijs icoon, dat erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-09, 12:07
didgiman didgiman is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Question Onbekende applicatie will zich installeren. Grijs "loading" icoon. WTF?

Hey,

Een paar dagen geleden gebeurde er ineens iets vreemds. Nadat ik mijn iPhone opnieuw had opgestart, verscheen er ineens een grijs icoon, dat erop duide dat een applicatie zichzelf wou installeren (zie afbeelding). Ik had niet net daarvoor een applicatie uit de appstore proberen te installeren, dus dit lijkt me heel erg vreemd.

Ik kan de applicatie niet verwijderen. Er komt geen kruisje bij zoals bij andere applicaties. Ik durf ook niet meer inloggen in de appstore, want dan zal het downloaden weer hervatten. Mijn iPhone vraagt ook regelmatig naar mijn appstore paswoord, zodat hij de app verder kan downloaden. Dat wil ik uiteraard niet. Ik vertrouw het voor geen haar.

Heeft er nog iemand hetzelfde aan de hand, of weet er misschien iemand wat dit is en hoe het weg te krijgen?

Iemand?

Bedankt,
Wim.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-09, 12:16
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Dit maar 1 keer gezien maar toen was het een App die ik bewust wilde installeren en dit bleef hangen.

Een harde reset zorgde ervoor dat het install proces verder ging.

Lijkt me stug dat er iets illegaals via deze manier geinstalleerd zou worden (volgens mij heb je dan een wereldprimeur) maar als je het niet vertrouwt zit er denk ik niks anders op dan een restore te doen via iTunes...
Reageren

Labels
appstore, grijs icoon, loading



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Mute" icoon in statusbar ? Kenzoo Archief 2 04-02-10 09:31
Installatie app: "Een onbekende fout is opgetreden" Florine v Cornbach Dorens iPhone Apps 9 19-11-09 12:36
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." JSM93 Unlock 20 09-03-09 21:52
zoek themes "ronde icoon´s" jokerdoc Jailbreak apps en thema's 5 03-01-09 20:32
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.