iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   batterij in procenten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39862-batterij-procenten.html)

Hoppieee 17-07-09 13:20

batterij in procenten
 
beste,

mijn iphone heeft een restore gehad en daarvoor had ik op me iphone in Cydia iets gedownload dat me batterij in Procenten werd weergeven ( rechtsboven )
maar na de restore heb ik dat niet meer en ik weet ook niet meer hoe dit programma heet ?

wie vertelt mij hoe dit programma heet ?

sorry als het Repo is maar heb de zoekmachine gebruikt maar niks gevonden

iScorpio 17-07-09 13:24

Installeer firmware 3.0 eens en dan kan je deze instellen via je instellingen ;)

Alleen weet ik even niet zeker of dit werkt voor de 3G (tijdje geleden ;)). Op de 3GS in ieder geval wel.

Nikooos 17-07-09 13:29

de prefix van dit topic geeft wel FW 3.x aan, maar zijn profiel niet. Wordt er dus niet echt duidelijker van!

Hoppieee 17-07-09 13:38

ik heb sinds kort 3.0

ik ga het even aanpassen ;)

Nikooos 17-07-09 13:39

goed zo.. maar lukt het dan via de manier die scorpiosoft aangeeft? Ik kan het zelf ook niet uittesten op het moment.

iScorpio 17-07-09 13:45

Instellingen / Algemeen / Gebruik /

iMario 17-07-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 325636)
Instellingen / Algemeen / Gebruik /

Is alleen op de 3GS, niet op de iPhone, iPhone 3G en iPod touch.

@ TS
Je kan hiervoor Supreme Preferences 3.0 uit Cydia gebruiken. Optie staat dan in Status Bar > Battery Percentage. (die is ook nog eens nauwkeuriger dan die van de 3GS)

iScorpio 17-07-09 13:53

Dacht ik al, jammer.

En natuurlijk even 'reclame' maken :)

Gilliam 17-07-09 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 325638)
Is alleen op de 3GS, niet op de iPhone, iPhone 3G en iPod touch.

@ TS
Je kan hiervoor Supreme Preferences 3.0 uit Cydia gebruiken. Optie staat dan in Status Bar > Battery Percentage. (die is ook nog eens nauwkeuriger dan die van de 3GS)

Dacht het niet, ik heb het op m'n 3G zonder Supreme Prefs.

iMario 17-07-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 325670)
Dacht het niet, ik heb het op m'n 3G zonder Supreme Prefs.

*Zucht* dacht ik wel *zucht*

Enigste manier om hem op oudere apparaten te krijgen zonder apps uit Cydia is door een of andere backup terug te zetten, of te updaten vanaf een versie waar je de batterij percentage had.

DChim 21-07-09 15:29

Ik heb het ook op mijn iphone 2g

sebas2009 06-08-09 18:12

Via SBSettings is het oog mogelijk.
SBSettings --> More --> Extras & Options --> Numeric Battery

wickidwim 06-08-09 20:16

Als je geen SBS hebt, kan je Show Battery Percentage vinden in cydia van de repo http://iphone.org.hk/apt :).

iMario 06-08-09 20:21

Installeer vanaf morgen iHandy uit Cydia. Die doet dit ook voor je.

tinos 09-08-09 00:18

Precies zoals wickidwim het beschrijft !

Econz 22-08-09 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 334750)
Installeer vanaf morgen iHandy uit Cydia. Die doet dit ook voor je.

handig tooltje iMario!

Precies wat ik zocht..
Goed werk!

Nu heb ik nog 1 vraagje over iHandy...
Die respring is wel handig,maar ik heb deze al appart geinstalleerd.
Nu merkte ik dat als ik respring aanzet in iHandy en daarna weer terug ging naar iHandy,dat deze weer uitgeschakeld stond.Dat komt waarschijnlijk omdat ik deze al appart heb.

Maar is het nu beter om de apparte Respring te verwijderen en dan de respring in iHandy aan te zetten om zo geheugen vrij te maken???

iMario 22-08-09 18:17

Je iPhone doet een respring wanneer je de respring-schakelaar 'aan' zet. Hij staat weer uit als je er weer heen gaat zodat je telkens weer een respring kan doen, anders zou hij in een oneindige respring loop zitten.

Ook aan te raden: Battery Control

Hiermee kun je alleen procenten of batterij tonen, of allebei, kleuren veranderen naar smaak, enzovoorts. Kost $0,99 en is het waard!

damnet 29-08-09 15:32

Ik heb aan % voldoende, met welke optie/tool kun je dan de batterij verbergen?? Want die ruimte is juist handiger te benuttigen ( datum )
ik zag een printscreen op een site die dat nl ook had. ( 8 docking icoon )



Edit
cydia met battery control dus How to Disable iPhone Battery Icon and Show Battery in Percentage | The iPhone Blog by Simon

jdenijs 29-01-10 10:17

Batterij icon in statusbar verwijderen
 
Is het mogelijk om je battery icoontje in je statusbar te verwijderen / niet zichtbaar te maken. En dat inplaats van het icoontje alleen de aantal procenten te zien is.

Ik heb even een afbeelding toegevoegd van iemand die het wel voorelkaar heeft gekregen. zodat je beter kan zien wat ik bedoel.
http://www.appleiphoneschool.com/wp-...1/IMG_0830.PNG

Ik heb al even rond gezocht maar nog niks kunnen vinden.
Ook op engelse forms is er niks over te vinden. Ik heb diegene geemailt waarvan deze screenshot is maar die reageert niet.

Bomans 29-01-10 10:32

Dat kan gewoon met sbsettings, kijk daar eens bij more.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.