iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3GS: scherm donker (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39925-3gs-scherm-donker.html)

Arjen_R 18-07-09 13:03

3GS: scherm donker
 
Soms als ik mijn iphone uit de slaapstand haal, is het lockscreen erg donker. Na nog een in slaap en er weer uit is het lockscreen weer normaal.

Hebben meer mensen dit probleem?

Shorty007 18-07-09 15:19

hier heb ik ook last vannnn!!!!!!!!!! raar he :confused::confused::confused::confused:

heb al tig keer gerestored (om andere redenen, helpt niksss.

En wat ik ook soms heb...dan wordt ik gebeld en duurt het soms wel een seconden of 8 voordat ik kan sliden en dus kan opnemen :s

Arjen_R 22-07-09 07:42

Zijn er meer 3GS gebruikers die dit probleem hebben?

matthijst 22-07-09 08:42

Ik, soms.
Is denk ik 5x gebeurd in een maand tijd.

Undertaxxx 22-07-09 08:49

Heb dat ook al een keer of 2 voorgehad in een maand tijd, zelfs in de beta firmware.

rickel 22-07-09 09:45

Gewoon afwachten tot dat de update 3.1 gerealiseerd is! Waarschijnlijk een bug!

Shorty007 22-07-09 10:26

hoop dat je gelijk krijgt rickel :)

Nikooos 22-07-09 10:40

Ik heb inderdaad hetzelfde.
Ik heb het ook nog gehad in 3.1 beta 2..

lapje 22-07-09 11:00

Voor mij geldt hetzelfde. Scherm donker tijdens unlock en slider werkt niet altijd goed bij opnemen telefoon wanneer deze gelocked is.

Is een beetje annoying maar niet onoverkomelijk.

beakerflo 22-07-09 14:23

Ik heb het ook met mijn iPod Touch OS 3.0, dus tja, ach... ik weet niet. kan niet alleen aan de iPhone liggen. Meestal stelt hij zichzelf na 10 sec bij.

kai824 22-07-09 18:59

me2 maar als de batterij onder de 50% gaat duurt het langer voordat hij uit lock gaat (of onder 60%)

jurrie 22-07-09 20:40

3GS loopt vast....duurt 15 sec en dan komt ie weer los. Scherm donker...wat hiervoor werd opgemerkt is herkenbaar...zo ook het sterretje dat aangeeft dat ie nog bezig is, maar dat eigenlijk een voorbode is van het vastlopen. Sterretje ontstaat trouwens bij mail ophalen en blijft gaan, ondanks dat mail al binnen is....
De 3Gs nu vanaf eind juni in bezit en slechts 1 week gebruikt. 2 weken naar reparatie geweest via Phonehouse en daar konden ze niets vinden. Vandaag na uurtje weer zelfde en weer terug met dringend verzoek er goed naar te kijken....ben benieuwd...had via iTunes al herstelprogramma gedraaid, maar tevergeefs...
Is mijn eerste iPhone ervaring...dacht dat het nu eens tijd werd om iPhone aan te schaffen ivm 3GS. Tot nu toe geen goede ervaring......behalve dan dat als ie het doet wel een prachtige GUI heeft!!!!!!!!

Weet iemand trouwens hoe je moet instellen dat ie niet meteen email gaat ophalen als ik de applicatie open??? Ik moet nog wel eens email nalezen en elke keer als ik naar de applicatie ga, begint ie weer met ophalen........

Shorty007 22-07-09 21:19

wat ik trouwens ok soms heb, als ik gebeld wordt, kan ik soms niet direct sliden om op te nemen.Reageert me scherm gewoon niet. Duurt dan een seconde of 5 a 7 :s misschien heeft dat ook hiermee te maken..

Bij mij haalt die em-mail automatisch gelijk op...

jerrycan 23-07-09 12:32

zelfde probleem hier met mijn 3G zowel als nu met 3GS


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.