iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Icoontje weg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39943-icoontje-weg.html)

patrickronaldo 18-07-09 19:03

Icoontje weg
 
Zojuist mijn 3gs laten sychroniseren met Itunes en een backup van mijn oude 2G iphone erop geplaats. Echter zijn er nu een aantal icoontjes uit het home scherm verdwenen, waaronder de Instellingen icoon... als ik zoek naar instellingen wordt het wel gevonden maar op het home scherm staat het icoontje dus helaas niet meer..

Iemand enig idee hoe ik deze terugkrijg?

EDIT: Gelukt dankzij het opnieuw installeren van 3.0 :)

ButcherJF 18-07-09 19:09

Zet beperkingen eens aan, herstart, en weer uit. Geen garantie, maar werkt soms.

guantemara 21-07-09 03:04

iconen verdwenen
 
hoi allemaal ik maak al enige tijd van mijn iphone 3g
nu zat ik een beetje te rotzooien met winterboard ,
ik zat bij instellingen te kijken daar kon je een soort kinderslot aanzetten voor verschillende applicaties dat heb ik gedaan maar nu is mijn icoon voor instellingen weg nog een aantal iconen waaronder cydia
heeft iemand hier een oplossing voor ??
en als die oplossing restoren is in itunes moet ik hem dan ook opnieuw jailbreaken ?

alvast bedankt ....

Timmeh_ 21-07-09 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guantemara (Bericht 327324)
hoi allemaal ik maak al enige tijd van mijn iphone 3g
nu zat ik een beetje te rotzooien met winterboard ,
ik zat bij instellingen te kijken daar kon je een soort kinderslot aanzetten voor verschillende applicaties dat heb ik gedaan maar nu is mijn icoon voor instellingen weg nog een aantal iconen waaronder cydia
heeft iemand hier een oplossing voor ??

Welke programma's heb je geïnstalleerd uit Cydia?
Het is goed mogelijk dat je met SBSettings of met Poof apps 'onzichtbaar' hebt gemaakt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guantemara (Bericht 327324)
en als die oplossing restoren is in itunes moet ik hem dan ook opnieuw jailbreaken ?

Ja.

guantemara 21-07-09 11:24

ja inderdaad ik zat in de SBSettings,,
ik had een thema gedownload voor het programma winterboard,,

maar in iedergeval bedankt ik ga hem maar even restoren en opnieuw jailbreaken dan

iJST 30-10-09 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 326220)
Zet beperkingen eens aan, herstart, en weer uit. Geen garantie, maar werkt soms.

Ik heb ineens hetzelfde probleem. Icoontje instellingen is verdwenen :eek:
Heeft iemand een idee hoe ik deze weer terug kan krijgen? En hoe zet ik beperkingen aan???

Joost

iMario 30-10-09 12:50

Discussies samengevoegd.

Michel15 30-10-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJST (Bericht 376820)
Ik heb ineens hetzelfde probleem. Icoontje instellingen is verdwenen :eek:
Heeft iemand een idee hoe ik deze weer terug kan krijgen? En hoe zet ik beperkingen aan???

Joost

probeer eens herstel beginscherm via instellingen/algemeen/stel opnieuw in

iJST 30-10-09 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 376922)
probeer eens herstel beginscherm via instellingen/algemeen/stel opnieuw in

Nee geen resultaat.
Wat een k*tzooi allemaal en dat omdat ik alleen maar OpenSSH wilde hebben :)

koefri 08-12-09 13:37

Ook ik ben gisteren zomaar de icoon van Apple Store kwijtgeraakt. Dus gesynct, fabrieksinstellingen herplaatst, icoon is daar. Nu de rest er weer in krijgen. Icoon weer weg. Nu icoon terug wéér door fabrieksinstelling. Maar hoe krijg ik mij adressen bestand weer uit de iTunes naar mijn IPhone?

jodjebighouse 17-09-11 09:34

Hele late reactie: installeer onder Cydia "poof" en je kunt ze weer terug halen. Gr Jordy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.