iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   vraag over iphone 3GS geluiden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/39993-vraag-over-iphone-3gs-geluiden.html)

robby g 19-07-09 15:24

vraag over iphone 3GS geluiden
 
Hey allemaal.

Ik heb net een nieuwe iphone 3GS gehaald bij de tmobile shop en ben er helemaal gelukkig mee.
Alleen begrijp ik iets niet de ipod functie doet het prima kan gewoon met me headset muziek beluisteren.

Alleen wanneer ik me headset eruit doe dan hoor ik geen geluid ook wanneer ik een filmpje afspeel hoor ik geen geluid uit de boxjes die in de iphone zitten.

Als ik gebeld word hoor ik wel een dik geluid uit de boxjes.

waar kan ik de instellingen zo veranderen dat ik wel geluid eruit hoor.

heb echt alles al geprobeert en snap gewoon niet wat ik fout doe wie kan me helpen?

gr RG

iMario 19-07-09 15:39

Moet je je oordopjes er eens indoen en er weer uithalen.

robby g 19-07-09 16:47

nope dat werkte niet iemand nog een ander idee?

Undertaxxx 19-07-09 16:54

Heb je de silent/mute knop niet aanstaan toevallig ? Alhoewel je dan normaal wel geluid van je muziek zou moeten kunnen horen.

robby g 19-07-09 16:57

nope daar heb ik ook al mee zitten spelen maar dat geeft nog steeds geen geluid als ik me head set op heb ik muziek en zonder de headset niks speelt wel af maar geen gelui/muziek

dus......

robby g 19-07-09 17:09

ben ook bij de instellingen bezig maar er gebeurd gewoon niks
echt balen :(:(:(:(
iemand nog andere ideeen

S¡mon 19-07-09 17:51

Volgens mij 'denkt de iPhone' dat je headset er nog op aangesloten zit. Heb je hem al een keer aan en uitgezet (stand-by knopje ingedrukt houden en dan krijg je een scherm dat je hem uit kan zetten)? Probeer het daarna nog eens, misschien was het gewoon een tijdelijk probleem. Als het probleem blijft (of zich weer vaker voordoet) weer even terug naar de winkel..

Groetjes!

robby g 19-07-09 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 326548)
Volgens mij 'denkt de iPhone' dat je headset er nog op aangesloten zit. Heb je hem al een keer aan en uitgezet (stand-by knopje ingedrukt houden en dan krijg je een scherm dat je hem uit kan zetten)? Probeer het daarna nog eens, misschien was het gewoon een tijdelijk probleem. Als het probleem blijft (of zich weer vaker voordoet) weer even terug naar de winkel..

Groetjes!

yup net gedaan ook niks helaas wat ook zo raar is dat wanneer je in instellingen en dan geluiden kijkt dat er staat geluid uit met een streep door het belletje. als ik de knop link boven op me iphone uit en aan zet gebeurd er niks met de instellingen in geluid.
raar is ook dat je in instellingen het geluid niet aan of uit kan zetten en dat me toetsenbord klik het ook niet doet ofwel ik hoor niks??/

iemand nog ideeen?

Undertaxxx 19-07-09 18:27

Ik zou even je iPhone een herstel geven via iTunes, dan zal je ook meteen merken of het software en/of hardwarematig te zoeken is.

Larss 19-07-09 18:49

Het is een open deur maar goed: heb je al met de volumeknoppen gespeeld (terwijl de muziek speelt en de headset niet ingeplugged is)?

robby g 19-07-09 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larss (Bericht 326581)
Het is een open deur maar goed: heb je al met de volumeknoppen gespeeld (terwijl de muziek speelt en de headset niet ingeplugged is)?

eh ja helaas was het maar zo!
en ja dat is het maffe als ik effe met me beltonen aan het spelen ben dan komt er een geluid uit dat ding om doof van te worden maar muziek spelen ho maar:mad::(

iemand evt nog een idee of moet ik het gaan accepteren?

Undertaxxx 19-07-09 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robby g (Bericht 326584)
eh ja helaas was het maar zo!
en ja dat is het maffe als ik effe met me beltonen aan het spelen ben dan komt er een geluid uit dat ding om doof van te worden maar muziek spelen ho maar:mad::(

iemand evt nog een idee of moet ik het gaan accepteren?

Ik wil het nog een 2x zeggen maar geen 3 maal meer, herstellen is de enige optie om te weten of dit een software of hardware probleem is.

robby g 19-07-09 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 326585)
Ik wil het nog een 2x zeggen maar geen 3 maal meer, herstellen is de enige optie om te weten of dit een software of hardware probleem is.

ga het proberen effe kijken of het lukt!
gr

robby g 19-07-09 21:57

Heb me iphone hersteld in itunes en het blijft hetzelfde vind het heel erg raar net nieuw toestel en nieuwe software erg apart.

iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn begin er langzaam een beetje klaar mee te zijn
RG

robby g 20-07-09 12:33

maar had iemand nog ideeen??

robby g 20-07-09 14:47

ga nu langs tmobile kijken of zij iets weten en anders hem omruilen voor een ander toestel
Gr RG


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:52.